indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo,

In juni ga ik 3-4 weken naar Indonesie. Sowieso wil ik naar Java, maar het lijkt me leuk om nog een eiland aan te doen. Ik weet helaas niet welk eiland leuk zou zijn. Misschien hebben jullie tips? Ik ben geinteresseerd in de combinatie van cultuur en natuur: leuke tempels, aparte gewoontes, maar ook mooie landschappen en interessante dieren.

Wie o wie heeft tips voor mij? Ik hoor graag van jullie!

Nina

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

• ' .... hoe méér oostelijk hoe méér natuur (vooral ongerept en onaangetast) ....'

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
    User
    User icon of zieleffe
    spacer line

Kaplaarsen meenemen......................hoe meer......................hoe langer..............hoe meer droge voeten je hebt .................maar wel zweetvoeten er van overhoud...................... Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

(T)roy
    User
    User icon of (T)roy
    spacer line

Bali en Lombok (Gili eilanden) zijn zeker het bezoeken waard. Bali kun je je wel een week vermaken. En Lombok een paar dagen. De Gili eilanden zijn leuk om te snorkelen/duiken en de onderwater natuur te bekijken. De andere eilanden ben ik nog niet geweest en kan ik dus niet over oordelen. Bali en Lombok zijn ook makkelijk en goedkoop te bereiken vanaf Java.

Tuti & Jan
    User
    User icon of Tuti & Jan
    spacer line

Wat te denken van Sumatra, bijvoorbeeld de streek rond Bukittinggi, kijk eens op http://www.maninjau.nl/
    En Noord Sumatra met Samosir en Bukit Lawang met de urang utangs, te vinden op onze site op http://www.indonesie.tomaatnet.nl/vakantie/
    Het is mogelijk om van Singapore naar Medan te vliegen en terug bijvoorbeeld van Jakarta.
    Succes met de voorbereidingen.
    Tuti & Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,738 posts - 13,675 topics - 22,510 members - last post @ 18-06-2019 15:12 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,596,767 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com