indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

IK wil voor mijn schoonzus een ticket boeken vanuit Nederland op de KLM website van Indonesia.
Zover ik alles kan invoeren moet dit lukken. Nus is mijn vraag kan ik voor hun betalen of moet de betaler ook een ticket kopen ???
KLM Nederland kon mij hier niet direct op antwoorden en KLM Jakarta is niet te bereiken.
Gaarne snel antwoord ivm met een mooie prijs aanbieding.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

gewoon proberen, ik geef je 80% kans dat het lukt, je merkt het uiteraard meteen

Gracias. Sama sama

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Als ik voor mijn bedrijf weg moet dan betalen zij ook vooraf voor de vlucht. Het lijkt mij voor hetzelfde opgaan. Zolang het ticket maar op de juiste (paspoort) naam staat.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

closje
User
spacer line

Ik heb een ticket via Dewi Sri travel geboekt, Irene is de eigenaresse. Zelfde prijs als op de website van KLM Indonesie. De ticket kan ze ook nog voor je in optie houden dus in tegenstelling tot de website hoef je niet meteen af te rekenen.

ireneRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.dewisritravel.nl
Dewi Sri Travel
Vught
Tel 0031736573924
Fax:0031736573925
Mobile:0031646244515

rnmollema
User
spacer line

Ik boek ook altijd bij Dewa Tours te Utrecht, goede service.
Heb reis geboekt voor mei met Singapore, Dewa belde mij op dat Singapore Airlines voor in het weekend vliegen opeeens meer berekende dan afgesproken was.Dewa Travel regelde een goede omzetting kosteloos voor dezelfde datum naar Cathay

groet Ron

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,347,246 topic views - 223,760 posts - 13,516 topics - 16,725 members - last post @ 20-11-2017 05:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,323,673 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com