indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

uit dit topic:

Albert wrote:
Ik kom er maar niet aan toe om HTML te leren. Ook een goede web site designer is in Indonesie zeer moeilijk te vinden. Ten eerste zijn ze zeer prijzig en ten tweede veel bedrijfjes daar doen gewoon eenmalig zaken (geen service). Bestreed je het daar uit dan dien je zelf nog 8 uur per dag naast die persoon te zitten om iedere stap te controleren. Het is niet zoals NL, zo en zo en dit en dat wil ik. Geef maar een gil wanneer het klaar is. Daar doet men niet zijn best. Zodra men 100% van de Rptjes heeft ontvangen is de service vaak nul En ook dat is als eigenbaas frustrerend. Geloof me een eigen bedrijf daar in Indonesie wanneer je hier vandaan komt is niet makkelijk. En geloof me het vis niet discriminerend of minderwaardig bedoeld. Ik spreek uit 5 jaar ervaring en verhalen van andere buitenlanders daar (westerlingen).

Ik heb deze website ook zelf gemaakt, en hoewel ik geen eigen bedrijf heb, is het wel een visitekaartje naar anderen toe die me via via kennen ("ooh, heb jij die website ookal?" gaat het dan).

Wat is veel betalen voor een goede hosting? Het kan vanaf 10 euro per maand ex.btw voor goede en betrouwbare hosting. Het maken van een website is natuurlijk iets anders.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Jeroen,

Ik zit bij " deHeeg.nl "

En betaal 109 Euro per jaar.

Product Aantal
------------------------------------------------------------
Starterpack 1 jaar 12/12 1 EUR 69.24
.Com, .Net of .Org 1jr 1 EUR 22.69
----------------
Som EUR 91.93
BTW EUR 17.47
----------------
Total EUR 109.4

Ze hebben wel een goede service, zodra ik vragen heb beantwoorden ze die snel en heb nooit problemen met mijn site bv niet bereikbaar.
Ik begrijp dat overzetten kost ook eurotjes kost en veel providers in Indonesie schijnen te traag te zijn. En dat moet ik niet.

10 euro per maand is 120 + 20% = 144 Euro.

grtn,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Da's inderdaad niet duur. Ik heb verschillende hosting-bedrijven omdat ik ook een aantal websites heb, maar ik ben aan het bundelen, niet de goedkoopste oplossing, wel de handigste voor mij qua betalingen ect.ect.

De website waar je nu op zit staat bij www.lico.nl. Binnenkort wordt de website nog wat sneller, want de website wordt binnenkort verhuisd naar een andere server van ze.. Emoticon: Puh!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 11-06-2004 20:18 diederick wrote:

Jeroen lijkt me zeer competent (ik heb verder niets met m te maken, hoor!).

Na 5 jaar knutselen mag het oo wel he.. Emoticon: Red face

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik vind nederlandse hostingbedrijven over het algemeen duur en geen service geven. Ik heb zelf mijn website ondergebracht bij webhost4life.com. Het ligt er ook vaak aan wat je wil voor hostingpakket. Zo heb ik een 'profi' pakket, met sql server als database, frontpage extensies en ASP.NET. En dat alles voor ik geloof 120 dollar. is 100 euro ofzo.
By the way, Albert, wij hebben gister te horen gekregen dat een project van mij samen met een partnerbedrijf doorgang vind. Het behelst het opzetten van een software bedrijf in Indonesia waar wij de komende 2 jaar mee bezig zijn. Wij kunnen vanzelfsprekend je website in beheer nemen! Emoticon: Wink
Of als je zelf software voor je bedrijf wilt hebben, maken wij dat op basis van wat je wilt. (Jeroen, ik wil niet meteen commercieel lijken, maar gewoon even kenbaar maken hier op het forum Emoticon: Smile ).
We zijn trouwens nu al bezig met een pakket dat uit 4 modules bestaat: inkoop, voorraad, verkoop en financieel. Vanzelfsprekend in indonesisch en engelse taal.
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Wees niet bang Johan, als ik mensen kan helpen op deze manier, doe ik dat graag. Emoticon: Cooool

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Wist ik wel.
Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Ha Johan, Hoe gaat het met je?? Fijn om te vernemen dat je straks in Indonesia twee jaar bezig bent.Maar wat bedoel je met het beheren van een website? Mail je me terug via www.sidhiastu.nl
Dank je. Ik hoop binnenkort een matinee dansant te mogen promoten.
Umberto.
Dank alvast. Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Umberto,
Alles oke? Hier ook! Onder het beheren van een website versta ik:
- hosting contract bijhouden en betalen;
- website onderhouden en uitbreiden aan de hand van de wensen van de eigenaar van de website.
- Eigenaar voorzien van bezoekersstatistieken.
Voor de meer bedrijfsmatige toepassingen komen daar nog een hoop zaken bij.

Groetjes, Johan

Wizard044
User
spacer line

Sorry, ik zag dit topic te laat,

Voor hosting en website's e.d. kan je hier ook terecht: http://ircqnet.org/ is een collega van mij die toevallig ook met een Indonesische is getrouwd.

Heel betrouwbaar, datacenter rechtreeks op de AIX backbone te Schiphol-rijk 3x 100Mbit

Success,
Charles.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Sorry Guys,

Marr ik zit niet te wachten op een Indonesische provider en ook niet een onderhoudscontract, e.d. Naar mijn mening zijn de meeste providers in Indonesie te traag.

Mijn site is 2 -3 jaar lang nog nooit onderhouden en hij draait perfect.
Dus waarom onderhoud?

Het enige wat ik wil is dat iemand het e.e.a. aanpast en daarna houden alle eventuele contracten op.

Ik ben niet een bedrijf met 1000 mensen indienst. Wij hebben hooguit 50 man in dienst. Een simpel excell programmatje kan dat werk prima aan.

Mijn site dient te worden aangepast (up-date) meer niet.

Men bied zoveel toeters en bellen aan en zoveel serivce, wat allemaal kosten met zich mee brengt en die in feite helemaal niet nodig zijn. Op zo'n manier wordt je produkt ook alleen maar duurder.

Waarom zou mijn site onderhouden moeten worden?
Wat onderhoud je dan precies?

En dat bedoel ik nou met het vinden van de juiste persoon voor het aanpassen van je web site. Je dient er van alles en nog wat bij te nemen waar ik geen behoefde aan heb.
Het meeste baat heb ik nog bij of een partikulier of een klein bedrijfje.

Ik hoor jullie commentaar wel.

In ieder geval bedankt voor alle aanbiedingen.

Misschien dat ik met 1 van jullie binnenkort eens contact mee opneem.

groeten,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Albert,

Als je kleine aanpassingen aan je pagina wil, dan denk ik wel dat we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ik onderhoudt nog geen andere website, maar wil me daar best wel aan 'wagen' Emoticon: Wink

Ik ben ook geen fan van full-service voor een kleine website o.i.d. (hoewel de berichten hier vast goed bedoeld zijn Emoticon: Smile )

Yerun

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Ik denk dat je gewoon een bevriende zakelijke relatie moet hebben als het om een zakelijke website gaat. Iedere student kan een site in elkaar knutselen met crepe papier en plakband. Het gaat om de continuiteit van zo'n site. Leuk als er staat onder aan de pagina: last update: november 2002. Hoe staat het dan met de continuiteit van het bedrijf zelf is dan mijn vraag.
Albert, onderhoud is gewoon een omschrijvinkje die ik gebruik voor het onderhouden van een website: uitbreiden met nieuwe pagina's, foto's eens verwisselen, debuggen, emailconfiguratie blabla (=etc).
Laatste punt: goedkoop is vaak duurkoop. Dat blijkt maar vaak.
Groetjes, Johan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 14-06-2004 19:19 JohanN wrote:
Leuk als er staat onder aan de pagina: last update: november 2002. Hoe staat het dan met de continuiteit van het bedrijf

Die kom ik dagelijks tegen, en ze zijn niet van mij Emoticon: Wink

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Emoticon: Wink Emoticon: Wink

spacer line  

Kijk eens bij http://www.baliorange.net/
Wij hebben daar sinds kort oze website www.promotie-bali.net
Kosten per jaar IDR621.000 , met de huidige koers nog geen 60Euro.
Kosten incl. domain en, 100 MB ruimte, mogelijkheid voor eigen chatbox, gastenboek.
eerste indruk na een paar weken is goed, website werkt goed.Groetjes,
Promotie Bali
Jan Emoticon: Shiny

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Bali orange has a VERY cool logo!! Emoticon: Cooool

Confy
User
User icon of Confy
spacer line

ik heb voor mijn werkgever een website gebouwd met contentmanagement systeem hij kan zelf nieuwe pagina's aanmaken plaatjes uploaden en ga zo maar door...

continuiteit is iets dat door "professionele" bouwers gebruikt wordt om klanten afhankelijk te maken. Ik denk dat Albert wel weet wat hij wil... en ik denk dat Jeroen de kwaliteiten wel heeft om hem eenmalig ofzo te helpen..

nice site btw Jeroen ben je vast een aardige tijd mee bezig geweest.. heb je alles zelf geschreven?

even weer ontopic, Albert hoe groot(in MB's) is jouw site? staan daar veel foto's op? en in welke taal is deze geschreven? Ik schrijf zelf in ASP dus wellicht mocht je niemand kunnen vinden dat ik je kan helpen..

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 16-06-2004 20:44 JohanN wrote:
Bali orange has a VERY cool logo!! Emoticon: Cooool

Indeed!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 17-06-2004 10:49 Confy wrote:

continuiteit is iets dat door "professionele" bouwers gebruikt wordt om klanten afhankelijk te maken. Ik denk dat Albert wel weet wat hij wil... en ik denk dat Jeroen de kwaliteiten wel heeft om hem eenmalig ofzo te helpen..

nice site btw Jeroen ben je vast een aardige tijd mee bezig geweest.. heb je alles zelf geschreven?

Confy, inderdaad een tijd mee bezig, sinds 2000. Alles zelf geschreven in PHP, zelfs het forum. Emoticon: Wink (wat toch best aardig werkt volgens mij). Ik heb voor mezelf een totaaloplossing die nieuwsberichten, verhalen plaatst, forum users/berichten controleert. Dit draait al meer dan 1 jaar zo (daarvoor voornamelijk opbouw ect.ect.) best continue toch? Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,918 posts - 13,695 topics - 25,649 members - last post @ 14-11-2019 11:03 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,765 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com