indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marjolijn
User
spacer line

Zomer 2004 was ik in Ubud op Bali in het hotel "Nicks hidden cottage". Was erg leuk. Augustus 2007 ga ik weer naar Ubud, maar kan het hotel nergens meer vinden. op internet. Weet iemand of het nog bestaat? Of misschien onder een ander naam of eigenaar? Het ligt midden tussen de rijstvelden aan de Jalan Bisma in Ubud, Bali

josari
User
spacer line

Ik heb net gegoogled op nicks hidden cottage.
En gevonden, met foto's en beschrijving.
Dus nog maar een keer proberen Marjolijn

marjolijn
User
spacer line

Bedankt Josari, Ik heb steeds gezocht met aanhalingstekens en niets gevonden. Nu zonder aanhalingstekens wel gevonden. Waarschijnlijk te snel opgegeven.
Ik hoop dat ik er weer terecht kan , was zo ontzettend leuk.

spacer line  

ik heb hier in het voorjaar van 2005 gelogeerd, ik heb nog wel een kaartje denk ik, al eens kijken. Was n mooi plekje idd Emoticon: Smile

mademano
User
spacer line

Tuurlijk bestaat het nog steeds, en Nicks is ook nog steeds de eigenaar. Ik ken het hotel maar wilde het volgende nog emegeven:
Nick's pension ligt korter bij het centrum, is goedkoper en gezelliger......
Ligt als je naar nicks hidden rijdt 200meter van tevoren aan de linkerkant en heeft tevens een ingang op de hoek van het voetbalveld in het centrum. Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,152,038 topic views - 240,776 posts - 13,734 topics - 34,296 members - last post @ 25-01-2021 21:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,646,348 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com