indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

manon
User
User icon of manon
spacer line

hoi,
Welke periode is het goedkoopst om tickets te gaan boeken voor de zomervakantie? Of maakt dit niet echt meer uit? Van horen en zeggen schijnt mei dit te zijn..zeker weten-doe-ik dit ook niet. Weet iemand dit?
We willen waarschijnlijk diverse stop-overs gaan doen; en wij lonken een beetje naar die wereldtickets, heeft iemand hiermee al ervaring?
grnt Manon

spacer line  

Maakt niet zoveel uit hoor volgens mij. Wij hebben nu geboekt ( ywee weken geleden en zijn € 1000 p.p kwijt. Wij vliegen met Qatar ( al eerder gedaan hoor!) maar ik denk dat je zéker niet goedkoper komt te zitten.... De prijs blijft meestal zo rond de € 1000 - en € 1300 .....

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Geboekt bij KLM 1029 euro niet voor mij zelf,voor mijn schoonmoeder, ik ga dit jaar niet Zij moest mee met Familie lid die op een bepaalde datum terug gaat naar Indonesie, en dan kon zij met haar mee naar Indonesie en die had een ticket van de KLM.
de Ticket in Jakarta was 1140,20 dollar.
Maar voor mij geen KLM daar heb ik genoeg van, van die maatschappij. Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Shut up! Emoticon: Cry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

als je nu rond deze tijd vertrekt dan zit je rond de 850 euro incl

like to live in ID,but it takes a while to get there

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Bij vertrek 27 mei heen en 25 juni terug (2007) 3 pers all in.
3 mogelijkheden;
KLM -2602,50 euri (all in) vliegreis 14,55 uurH en 16.50T
Mal. Airl. - 2540,40 euri vliegreis 17.10 H en 15.45T
Lufthansa - 2543,73 euri vliegreis 17.00 H en 18,55 T

KLM de duurste maar de snelste.
In MEi kan je nog redelijk goedkoop weggaan.Te boeken bij D reizen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Beste tijden zijn volgens mij niet echt te geven. Hou de aanbiedingen in de gaten en boek die als je een leuke vindt. Je kunt ook naar Bangkok/Kuala Lumpur zoeken en vanuit daar goedkoop verder vliegen met Air Asa (veel bestemmingen in Indonesie)

Tikus
User
User icon of Tikus
spacer line

On 07-01-2007 18:07 manon wrote:
hoi,
Welke periode is het goedkoopst om tickets te gaan boeken voor de zomervakantie? Of maakt dit niet echt meer uit? Van horen en zeggen schijnt mei dit te zijn..zeker weten-doe-ik dit ook niet. Weet iemand dit?
We willen waarschijnlijk diverse stop-overs gaan doen; en wij lonken een beetje naar die wereldtickets, heeft iemand hiermee al ervaring?
grnt Manon

wanneer begint je zomervakantie dan precies, daar hangt het ook een beetje vanaf.

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

HaPee
User
spacer line

Wij hebben met Emirates geboekt voor de zomer voor 799,- incl luchthavenbelasting, wel 2 keer overstappen maar wel goedkoop. Het had nog goedkoper gekunt als je voor 1 Dec. had geboekt. We gaan 14 juli weg tot 10 Aug

Raffel
User
spacer line

Hier in Belgie is er bij Connections steeds een promotie op tickets in Januari.
Zoals je zelf kunt zien kun je voor 545 euro alles inbegrepen vliegen naar Denpasar. Natuurlijk moet je voor dergelijke vluchten er zeer vlug bij zijn. Heb gisteren nog geprobeerd maar was reeds te laat. Kon nog wel voor 639 euro. Is nog goedkoop zou ik zeggen.
http://www.connections.be/nl/
Groeten,
Raffel

rnmollema
User
spacer line

Verleden jar geboekt bij Deva-tours in Utrecht voor mei dit jaar, incl tax € 900 p.p.
Wij vliegen nu met Singapore Airlines, dus hier hebben ze ook goede aanbiedingen Emoticon: Smile Emoticon: Smile Ron

sandaan
User
spacer line

Ben vanochtend terugf gekomen uit Jakrta met Malaysian Airlines via Kuala Lumpur. Prima ervaring, geweldige service, korte overstaptijden, uitgebreide maaltijden. En dat alles voor Euro 946,00 p.p. inclusief airporttax.
Mij ervaring is wel dat als je via E-bookers.de boekt, je soms enkele honderden euro's goedkoper uit kunt zijn. Je vliegt dan wel via Dusseldorf of Frankfurt.

selamat jalan

Leonard
User
spacer line

Zelf boekte ik via E-bookers.de in december 2006, t.b.v. de periode medio januari t/m eind februari 2007. De prijs toen was 650 euro terwijl vergelijkbare tickets vanaf Amsterdam 200 euro duurder kostten. De maatschappij was Gulf Air. Voor het treinvervoer naar Frankfurt kun je bij de Duitse spoorwegen reductietarief krijgen. Je moet dan minimaal 3 dagen tevoren boeken en betaalt dan (in mijn geval) iets minder dan de helft van het standaardtarief. Nadeel was wel dat ook de terugreis op een bepaalde tijd en met een bepaalde trein vastligt. Als de retourvlucht twee uur te laat aankomt, kun je je treinticket in de papiervernietiger doen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,445,783 topic views - 223,953 posts - 13,528 topics - 16,745 members - last post @ 24-11-2017 02:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,490,271 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com