indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Ilja1
User
spacer line

Hallo iedereen,

Ik werk op dit moment aan mijn afstudeeropdracht en onderzoek de mogelijkheid naar een tijdschrift voor Indische jongeren (vanaf 20 jaar). Jullie zouden mij ontzettend helpen als jullie mijn enquête invullen. Deze is te vinden op de website www.moesson.com onder het vakje 'lezersonderzoek'. Je kunt er leuke prijzen mee winnen!
Ik ben erg benieuwd naar jullie mening over een eventueel tijdschrift, dus alles dat je niet kwijt kunt in de enquête kun je hier posten.
Alvast bedankt!!

Groet,
Ilja

Nidji
User
User icon of Nidji
spacer line

Hoi Ilja,

lijkt me altijd een leuk idee! Misschien is het ook een idee om ook op een jongere doelgroep te richten (16+).

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ze zijn bij Moesson wel erg opdringerig zeg, dit is al user nummer vier die hier voor het eerst komt en direct hun link plaatst.

Nee, dat doen we dus niet.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,240,767 topic views - 234,386 posts - 13,692 topics - 25,241 members - last post @ 22-10-2019 03:49 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,691,489 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com