indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Schultz
User
spacer line

Omdat ik de eerst volgende dagen waarschijnlijk niet op dit forum kom,nu alvast mijn felicitaties met zijn/haar verjaardag: 26 /11 PADI en 28/11 PAMELA.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik hoop dat de warmte van je vrienden en kennissen je verjaardag onvergetelijk zal doen zijn. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Jantje
User
spacer line

Beter laat dan nooit,

Hartelijk gefeliciteerd heer Wilders met het behaalde succes. Die coalitie/formatie wordt natuurlijk niks maar dit is een goede start. Moge straks met de nieuwe verkiezingen het resultaat kwadratisch doen toenemen.

Sp lijder Maarijnissen ook gefeliciteerd. Een bescheiden tip: Bezoek op kosten van de gemeenschap Singapore voor enige bijscholing hoe men een multiculturele samenleving bestiert en criminalteit aanpakt en neem handlanger Bos mee. Is het eerste verdiend!

Martinus
User
spacer line

Beste Jantje,

Hierbij nog een aanvulling wat Wouter Bos betreft, zag hem gisteren op de TV na zijn bezoek aan de koningin. Het was voor mij het beeld van de echte komediant Bos.
Tijdens de campagne voor ons het klootjesvolk""zonder stropdas, net zoals altijd in de 2e kamer(het volkstheater). Maar bij het bezoek aan de koningin met stropdas, wat was ik blij niet op hem gestemd te hebben. Even ter aanvulling, er zitten meer zeer goede toneelspelers in de kamer en regering.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Andere praat'.

spacer line  

On 25-11-2006 00:18 Schultz wrote:
Omdat ik de eerst volgende dagen waarschijnlijk niet op dit forum kom,nu alvast mijn felicitaties met zijn/haar verjaardag: 26 /11 PADI en 28/11 PAMELA.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik hoop dat de warmte van je vrienden en kennissen je verjaardag onvergetelijk zal doen zijn. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Dag Schultz,

Had het ff bij de verjaardags-lijst topic gemeld ! want zoals je ziet kunnen de heren hierboven alleen maar over de verkiezingen denken hiero....wat hoe dan ook toch naar de klotte zal blijven..ennu nooit iets meer zal worden...het zal altijd het rippen van de eigen bevolking blijven ! op wie je ook stemt Emoticon: Cry triest voor eigen land...ik zie het meer met plezier.. ! want zei zullen mijn leven niet lang meer blijven lijden Emoticon: Shiny Verder kan ik het genot van Jantje begrijpen..zal ik ook van gaan genieten als ik in zijn situatie zal zijn Emoticon: Wink

Verder leuk Schultz dat je weer de lijst bijhoudt Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Leopelzer
User
spacer line

Beste Jantje en Martinus,

Ik sluit me helemaal bij jullie aan. Ik kijk al uit naar de volgende verkiezingen.!

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nou Jantje, ik moet zeggen dat je een scherpe tong hebt, moest heel erg lachen over je opmerking over Marijnissen.
Ik denk dat als hij op stage zou gaan in Singapore, dan was ie daar allang opgeborgen tot onbepaalde tijd.
Ja Wouter Bos, wil 26.000 asielzoekers het generaal pardon geven, zijn er dus over 10jaar minimaal 100.000.
Wat vinden de forumleden van het bezoek van de paus aan Turkije?

Wat zoekt een bijna 80jarige man en wat denkt ie daar te vinden?

Katholicisme en Islam kan nooit verenigd worden.
Maar ach, het dringt niet door

Schultz
User
spacer line

Nog een jarige! En wel Eveline.Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,hopelijk heb je een fijne dag met alleen maar gezellige mensen om je heen.Kopi tubruk of bintang-proost.Al lang niets meer gehoord van Eveline of ik heb over alles heen gelezen.Hoe dan ook selamat ulang tahun! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Worship

manon
User
User icon of manon
spacer line

Hartelijk bedankt!!!In december dan graag nog eens... Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Schultz
User
spacer line

Hoe zo Manon in december? Wie is dan jarig? Sinterklaas bedoel je.Of is er iemand jarig die ik niet op mijn lijstje heb staan? Graag de oplossing van het mysterie!!! Emoticon: Nooo Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated

eveline
User
spacer line

Dank je wel voor de felicitatie Schultz.

Hier ben ik dan, ik lees meestal wel mee hoor..maar door prive omsatndigheden, het recente verlies van mijn kind en vorige week aan mijn rechte arm geopereerd, voorlopig braaf in het gips....dat maakt typen er niet makkelijker op he.. Emoticon: Blush

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Schultz
User
spacer line

Eveline,wat vrschrikkelijk wat je ,je kind en andere dierbaren van je is overkomen.Niet te bevatten: kind verloren en een operatie.Ik kan hier niet uitdrukken hoe erg ik dat alles vind.Het is het ergste wat een mens kan overkomen.Ik kan je alleen maar heel veel kracht en sterkte toewensen.En vooral heel veel geduld om de leegte een echte plaats te geven in je verdere leven.Ik wil hier wel verder op ingaan,maar een forum is daar de plaats niet voor.Eventueel via je e-mail.Laat het me maar eens weten.Nogmaals sterkte,kracht en geduld.Hoop dat je in familiekring dat alles krijgt.Een kaarsje voor je en je kind

eveline
User
spacer line

Dank je wel Shultz...ja geduld en tijd is dan nu mijn vijand op deze tijd. Email is altijd welcome; evelineRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.uluwatuspa.nl

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

eveline
User
spacer line

Heee...Dank je wel..heb zojuist je kaart ontvangen en gelezen, het doet me goed, thanks

Schultz
User
spacer line

Johan W (Jan),van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Hopelijk krijg je wat echte warmte van vrienden,familie en andere dierbaren ,omdat het buiten echt herfstachtig is.Een mooi nieuw levensjaar gewenst.En natuurlijk...nog vele jaren in goede gezondheid. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Schultz
User
spacer line

Eveline,sterkte met deze moeilijke dagen.een extra kaarsje voor je.Wel volhouden.alsjeblieft.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 30-11-2006 08:17 eveline wrote:
Dank je wel voor de felicitatie Schultz.

Hier ben ik dan, ik lees meestal wel mee hoor..maar door prive omsatndigheden, het recente verlies van mijn kind en vorige week aan mijn rechte arm geopereerd, voorlopig braaf in het gips....dat maakt typen er niet makkelijker op he.. Emoticon: Blush

Eveline,
Heb vernomen wat je overkomen is, wil je vanaf hier heel veel sterkte wensen, ik ken je niet persoonlijk maar het verlies van een kind moet bijna ondragelijk zijn. Sterkte en ik steek een kaarsje voor je op.
Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Lieve Eveline,
Ik sluit me aan bij de forumvrienden,
heel veel kracht en liefde toegewenst!
Ik weet dat dit verdriet blijft je bij, ik heb zelf een zoontje verloren, 25jaar geleden, maar hij blijft bij mij.
Eveline, je moet verder, hoe moeilijk dit ook is.
Weet dat de forumleden je willen helpen en steunen,
Veel liefde en kracht

spacer line  

Eveline,

Ik ken je persoonlijk...met je altijd aanstekelige lach-buien, nu is je altijd vrolijkheid effie's ver te zoeken. Ik wens je veel liefde en sterkte toe.....................!!

Liefs,
Eduard.

Live life to the max.......

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Evelien,
Sterkte, kracht en liefde gewenst. Ik zal een kaarsje voor je aansteken...

Ga staan waar geen plek is om te staan.

eveline
User
spacer line

dank jullie wel allemaal. Het is idd nog heel moeilijk maar ik moet idd ook verder....de pijn zal nooit over gaan maar ik hoop ooit een plaatsje te kunnen geven...

Some soul are so special, heaven can't wait.
How very softly her tiptoed into my world. Silently, only a moment she stayed.
Some people only dream of angels. I held one in my arms Amber Gaia Felynia.
There are no words that can accurately explain it feels like to hold her dead newborn. it's like a stake throught my heart

Jantje
User
spacer line

Evelien,

Veel sterkte toegewenst!

Schultz
User
spacer line

Reuvel (Robert) is jarig vandaag.Van harte gefeliciteerd daarmee.
Dat je een mooi,gelukkig en succesvol,vredig nieuw levensjaar tegemoet gaat.Natuurlijk in goede geaondheid. Maak er maar een mooie dag van met veel gezellige mensen en veel lekker eten.Nog vele jaren! Emoticon: Party! Emoticon: Worship Emoticon: Bye bye

Schultz
User
spacer line

Remon is 23/12 jarig.Nu alvast een fijne dag toegewenst met veel aanloop van gezellige mensen.Veel geluk,vrede en goede gezondheid in je nieuwe levensjaar. Nog vele jaren.Geniet van de dag! Emoticon: Party! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Bye bye

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Dank je schultz ,ben al weer 29 ,kan niet wachten om de verjaardag
in indonesiŰ over te doen .
maar ja dat is ook maar een maandje wachten..

groetjes allen

like to live in ID,but it takes a while to get there

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,445,783 topic views - 223,953 posts - 13,528 topics - 16,745 members - last post @ 24-11-2017 02:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,490,207 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com