indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > See my website ... > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Informatieve site over alles wat te maken heeft met IndonesiŽ, met reisverslagen, foto's, muziek, video's, info over cultuur, steden enz. enz.

Voor liefhebbers van Indonesie : http://www.indonesiaclub.multiforum.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

'alles wat te maken heeft met IndonesiŽ'... aah.. een leuke uitdaging om deze stelling onderuit te halen.. hehe.. nee, dat ziet men ook zelf wel dat het niet zo is. Ik denk ook niet dat er een website is die wťl alles over IndonesiŽ heeft.

Dan de reistijd..die is uiteraard erg lang want je moet naar de andere kant van de wereld en zo'n twaalf uur achter elkaar op een smalle stoel zitten waar je amper kunt bewegen valt niet mee.

Moest je in je stoel blijven zitten? Nog nooit meegemaakt dat dat moest. Ik loop snachts, als de meeste mensen slapen, vaak een aantal keer het vliegtuig door. Beetje uit het raampje van de nooduitgang kijken en zo.. zalig. Die 12 uur zijn naar mijn mening zo voorbij als je wil.

Maar goed, ieder z'n meug, 12 uur moeten zitten is inderdaad niet leuk.

spacer line  

Ach, alles wat te maken heeft met IndonesiŽ is misschien wat overdreven maar ik doe m'n best. En wat betreft het reizen in het vliegtuig : Tuurlijk is het niet verplicht om al die tijd in je stoel te zitten, maar het duurt naar mijn mening toch wel erg lang, je kunt dan wel een rondje lopen door het vliegtuig, tv kijken, lezen enz. Maar de meeste tijd zit je op zo'n klein stoeltje waar je je nauwelijks kunt bewegen;

Voor liefhebbers van Indonesie : http://www.indonesiaclub.multiforum.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,432,873 topic views - 239,785 posts - 13,723 topics - 32,145 members - last post @ 11-07-2020 00:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,045,037 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com