indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Samasama
User
spacer line

Misschien een rare vraag maar weet iemand toevallig het e-mail adres waarop ik president SBY zou kunnen bereiken ??

Mas Rob
User
User icon of Mas Rob
spacer line

Even googlen en je vindt het zelf:

Bp. Susilo Bambang Yudhoyono
Presiden Republik Indonesia
Istana Negara
Jl. Medan Merdeka Utara
Jakarta Pusat 10010
INDONESIA
Tel: + 62 21 3845627 ext 1003
Fax: + 62 21 3457782
Email: presidenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ri.go.id

Enne.... doe 'm de groeten. Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right!

Salam
Rob

Samasama
User
spacer line

Bedankt !!
ps had gegoogled maar kwam deze info zo snel niet tegen .........

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Geef niet te veel kritiek op zijn leiding.

Want;
1; hij krijgt het dan niet te lezen (sencuur)
2; Je hebt kans dat via je I.P. adres dat vriendjes van hem je een bezoekje komen brengen.

Want Indonesie is nog ver weg van een echte democratie.

Zelfs lectuur over de wel bekende Indonesische Dictator is onveilig om het via internet te verspreiden. zo dat men je kan achter halen.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 16-11-2006 13:14 Albert wrote:

2; Je hebt kans dat via je I.P. adres dat vriendjes van hem je een beozekje komen brengen.

Want Indonesie is nog ver weg van een echte democratie.

OEPS , daar zeg je wat.
Nee toch , dat is niet waar . Je maak mij bang.
Jij gaat niet dollen he ?

Dus al die users die gekke beledigingen gaan spuien over de gastland indosenia , de islam door de slijk halen moeten wel niet al te uitbundig gaan doen. Emoticon: Yes!

Ik zou aan Yerun maar voorstellen om persoonlijke gegevens , geboorte datum en de echte naam van de users uit de site gaan halen.
Stel is voor dat er een kritische user te veel mensen gaat beledigen en zijn naam en geboorte datum in dit site te vinden zijn.
Nou dat zal niet best zijn.
Wat denken jullie ervan ????
Gelukkig heb ik mijn naam en geboorte datum niet gezien in de lijst. Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Sidia,

Dit forum zullen ze wel niet lezen. Maar wel persoonlijke e-mails aan SBY.

Durf jij openlijk in Indonesie te protesteren met Tommy moordenaar. Ik niet er lopen genoeg gekken rond.

Nog meer dan in Nederland. Zoals die gek van een Samir A. of de mooordenaar van onze Pim (LPF, niet VVD Emoticon: Smile ).

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Bravo 'Appi' yth.,

Dat je het 'datamining' onder de aandacht brengt ...... véél mensen weten niet wat voor sporen ze op het 'NET' achterlaten .................. ze weten óók niet dat er 'profielen' van hen automatisch 'aangemaakt' worden ................. en dat ze bijvoorbaat al terreur verdacht verklaard worden voordat zij 'iets verdachts' doen, vooral dat ze al tot 'onbezoldigd medewerker' van de AIVD verklaard worden ................. doordat ze eerst hun onschuld moeten zien te bewijzen ...................... en .............. last but not least weet men óók niet alles over de eigen vrienden en hun relaties .................... voor dat je het weet behoor je tot 'een criminele organisatie' ...........

'Ahu kura ahia, mansia nia'

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Jongens, jullie denken toch zeker niet dat SBY ZELF die email leest? Denk nou eens na, tijdens de nasi goreng in de ochtend ´ff mail checke´?

Begin de details te vergeten

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

'Hollandse Anis' yth.,

Ondanks internet is de moderne mens niet véél anders dan vroeger, hij wil nog altijd in sprookjes geloven ......................

'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Natuurlijk laat je sporen na.
Via uw IP adres kunnen ze er achter komen wie wie is.
Ik denk gezien zijn kennis is hier een van de aivd ?
Maar als je altijd eerlijk bent, en je hebt kritiek mag hoor vrijheid van mening uitingen.
Hier begane akties zou alleen kunnen lijden zoals Pronk ongewenste vreemdeling te worden.
Ja dan heb je een probleem, maar er is wel een mouw aan te passen, als je fantasie rijk bent dan kom je overal. Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Clown

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

On 16-11-2006 16:32 JohanN wrote:
Jongens, jullie denken toch zeker niet dat SBY ZELF die email leest? Denk nou eens na, tijdens de nasi goreng in de ochtend ´ff mail checke´?

Zowiezo kan ik al niet geloven dat de benodigde info enz over SBY openbaar zijn ....? en kloppen.... Emoticon: Talk to the hand , zijn adres wellicht wel....maar toch geen tel nummer en e-mailtjes...kan toch nie Emoticon: Stupid

Live life to the max.......

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Tel nr (06) schijnt waar te zijn.
Staat ook in indonesische kranten.
Ik denk ook niet dat hij persoonlijk alles gaat handelen , heeft zijn eigen SatGasSus .
Ik zie me al , al die gekke telefoontjes , miljoenen indonesiers en ook nog gekke buitenlanders.
Doet me denken aan de amerikanen die hun congresmannetje kunnen bellen , zelfs de office vd president.

Vlak na Irak oorlog hebben verontruste wereldburgers ook zo'n email actie , stuur een mail naar busch.
Grappig dat veel mensen dat doen , wordt gelijk in een zwartelijst gezet door een speciale team.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Ja Ja SBY SUDA BAGUN YA gaat zijn mails en mobile beantwoorden ,heerlijk toch een president die open staat voor zijn volk geloven jullie het zelf Emoticon: Party!

sing ken ken bli....

Pardi
User
spacer line

Ja ja samasama tot in de kampung kennen ze het adres van SBY. Daar ze daar vaak ook over mobieljes beschikken, kunnen ze nu mooi met hun president van gedachten wisselen. Zij geloven vaak nog in sprookjes jij toch niet he.

Groet van Pardi terug van weg geweest........br br dingin hoor!!!!!!

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

over welk mobile nummer hebben jullie het eigenlijk? het is toch een vast nummer?

Begin de details te vergeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,672,034 topic views - 236,682 posts - 13,710 topics - 28,458 members - last post @ 21-02-2020 14:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

129,997,489 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com