indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > See my website ... > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

KAMUS-online.com biedt een betaal-service aan. Als je geld stuurt aan KAMUS-online.com, dan krijg je een persoonlijke toegang tot een groot aantal zoekresultaten in ruil voor de betaling. Voor iedere eurocent ( 0,01) krijg je 2 zoekacties in je persoonlijke account.

Features
  • Alternatieve zoektermen worden gemaakt op basis van mensenwerk.
  • Geen banners in je persoonlijke gedeelte.
  • Een maximum van 30 resultaten wordt weergegeven, in plaats van 20. Dit zorgt voor een vermindering van het aantal zoekacties dat je moet uitvoeren als je op zoek bent naar iets specifieks.
  • Je inlognaam wordt gebaseerd op je naam bij Paypal. Als je een andere naam wil, stuur dan een email naar het emailadres op de betaalpagina direct na je betaling.
  • Je betaalde zoekacties zullen nooit hun waarde verliezen, ook zal je username niet worden verwijderd, als je nu geld overmaakt, wordt je username altijd bewaard blijven.
  • Je account wordt aangemaakt direct nadat de betaling ontvangen is, dit is over het algemeen binnen 24 uur na betaling (PayPal en CreditCard). Je krijgt je inloggegevens via het emailadres waarmee de betaling gedaan is.

Manieren van betalen
    KAMUS-online.com accepteert verschillende manieren van betalen, zoals PayPal, Euro's en Indonesische Rupiah's. Voor Nederlandse rekeninghouders is het mogelijk om direct geld over te schrijven naar een Nederlandse rekening. Voor diegenen die een Indonesische rekening hebben, worden ook betalingen in Indonesische Rupiah geaccepteerd.

Meer informatie
    Voor meer informatie, beschikbare kortingen, manieren van betalen in Euro en Indonesische Rupiah's kijk je op de website!
  • KAMUS-online.com / betaalde toegang

• spacer line  

Heb je ook van nederlands naar indonesisch...Yerun ? Emoticon: Wink

Live life to the max.......

kiwimave
    User
    User icon of kiwimave
    spacer line

Hmmm Jeroen leuke poging maar ik betwijfel of mensen erin trappen en hun dompet trekken... De meeste betaalde diensten op internet sterven een roemloze dood. Maar misschien heb jij wel een gat in de markt gevonden hiermee Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

Jeroen
    Administrator
    User icon of Jeroen
    spacer line

Ja, zit er ook bij Martin-solo Emoticon: Yes!

Kiwimave; gratis bestaat niet, ook niet op het internet. Ik geef toe dat ik niet de verwachting heb dat ik miljonair wordt (Rupiah's uitgezonderd), maar er valt vast wel iets mee te verdienen... Emoticon: Wink

sidia
    User
    User icon of sidia
    spacer line

Een omzet van 200.000 euri zal je wel met gemak halen .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

advo999
    User
    User icon of advo999
    spacer line

Beste Jeroen,

Ik heb er niet zo een probleem mee om er wat voor te betalen hetgeen ik ook gedaan heb.

Wat ik wel minder vind is het volgende: als ik een woord invoer wat NIET in de database staat dus: NIET gevonden, ben ik wel een zoekaktie kwijt.
    Lijkt een beetje op: heeft u boerenkool? Nee....dat is 50 cent mevrouw....

Het is een WONDERBAARLIJK land.....

Jeroen
    Administrator
    User icon of Jeroen
    spacer line

Advo999; je bekijkt het op een manier die ook mogelijk is inderdaad. Ware het niet dat ik het van een iets andere kant zie; je hebt reeds gebruik van het systeem gemaakt, (goed) antwoord of niet (om het maar even simpel te stellen).

Echter is het zo dat er regelmatig mensen aan het werk zijn om nieuwe vertalingen toe te voegen. Ook is er een zoekhistorie beschikbaar waar je in terug kunt kijken waarop je eerder gezocht hebt, zodat eventuele dubbelingen wellicht niet voor hoeven komen. Tevens wordt daar ook vermeld als er een nieuw resultaat op een eerder niet gevonden zoekactie nu wl gevonden wordt.

Ik denk dat op deze manier het 'afnemen' van die ene zoekactie (0,5 eurocent maximaal) toch best recht te praten is op deze manier.

advo999
    User
    User icon of advo999
    spacer line

Beste Jeroen,

De opmerking over "50 cent" was slechts beeldspraak. Ik wilde niet de indruk wekken dat het opzoeken 50 cent per keer kost. Dat is namelijk niet zo. Het kost inderdaad een habbekrats en je zal er zeker geen vermogen mee verdienen. Ware het niet dat iemand mij ooit heeft geleerd "van kleine slokjes wordt je ook dronken"

Voor alle duidelijkheid: ik ben een heel gelukkig met de site en maak er ook veelvuldig gebruik van.

Maar ik hoop oprecht dat de banken jouw redenatie niet gaan volgen als er eens geen geld uit de flappentap komt: Je hebt reeds gebruik gemaakt van het systeem dus jammer...........

Heb ik de banken hiermee misschien op een idee gebracht? Emoticon: Blush

Het is een WONDERBAARLIJK land.....

Jeroen
    Administrator
    User icon of Jeroen
    spacer line

Advo999

Ik snapte dat dat beeldspraak is Emoticon: Wink Het was mij ook overduidelijk dat je totaal niet bedoelde te suggereren dat het zoeken 50 cent per keer kost.

Gelukkig hoef je niet voor een dergelijke transactie te betalen inderdaad. Het is denk ik ook maar net hoe je het vooral interpreteerd en uitlegt aan anderen om hun mening te vragen.

Ik ben uiteraard blij te horen dat je tevreden bent met de services. Ik noteer trouwens alle 'opmerkingen en klachten' betreffende de website die ik ontvang via mail e.d., dus het kan altijd zijn dat er in de toekomst zaken aangepast worden. Maar ik denk dat dat wel duidelijk mag zijn.

Mijn eerste focus ligt op dit moment in ieder geval in het toevoegen van nieuwe vertalingen en het corrigeren van invoerfouten/typfouten zodat bezoekers naar een wl bekend woord geleid kunnen worden.

van Heutsz
    User
    User icon of van Heutsz
    spacer line

Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
    Deze zijn gratis:

http://www.kamus.net/main2.php
    http://www.kamus.web.id/
    http://www.toggletext.com/index.php

Jeroen
    Administrator
    User icon of Jeroen
    spacer line

Gratis is wat veel mensen zoeken, dat kan dus ook gewoon op KAMUS-online.com uiteraard.

Ach, wat is moeilijk en wat is makkelijk he..

Ik heb bij de bovengenoemden de ervaring dat ze nimmer ge-update worden bijvoorbeeld. Verder zijn ze ook vaak slakketraag. (want ja, het moet wel gratis zijn)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,479,832 topic views - 239,811 posts - 13,723 topics - 32,172 members - last post @ 13-07-2020 16:55 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,132,244 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com