indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

tujuhjaga
User
spacer line

Selamat,

Ik heb een vraagje ik produceer muziek en wil mn eigen album in 2008 gaan promoten in Jakarta
Ik moet dan ook in plaza's gaan optreden enzo ik heb gehoord dat ik ik een werkvisum nodig hebt en misschien wel meeromdat dit allemaal nieuw voor mij is zou ik graag willen vragen of iemand mij kan helpen wat ik allemaal nodig heb en hoeveel het kost en hoelang het duurt de planning is in eerste instantie voor 3mnd
saya pigi tiap tahun ke Indonesia cuma dengan ini saya blom tahu urusan den djalan
makasi banyak.

tujuhjaga

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Bij de ambassade van Indonesie kun je alle informatie vinden. Maar ik betwijfel of de regels van nu nog gelden voor 2008. Dat is nog minimaal 1.5 jaar en dan kunnen de regels allang weer veranderd zijn. Nu nog niet druk om maken dus. Succes met je plaatje

Begin de details te vergeten

tujuhjaga
User
spacer line

Trimakasih Silakan,

tujuhjaga

lotte
User
spacer line

hallo tjuhjaga,

kijk eens op www.pelita.nl onder het knopje Visum Service

succes
lotte

tujuhjaga
User
spacer line

Thanx Lotte,

Ik denk dat ik hier mn info wel kan vinden/krijgen.

Trimakasih,

Tujuhjaga

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

95,519,366 topic views - 242,162 posts - 13,759 topics - 35,541 members - last post @ 03-12-2021 00:48 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

156,299,230 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com