indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > User feedback > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Yerun bedien jijzelf nog wel de 'knoppen van deze website met bijbehorende knoppen' .......... ???

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Wat is het dat je denkt te zien waarom je dit vraagt?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Voor wat betreft de topic titel: Ja, er veranderen regelmatig dingen hier, de meesten zien jullie niet, dat is de achterliggende techniek die de website moet verbeteren. Soms open ik daarover een onderwerp zodat men reacties kan geven.

spacer line  

On 05-11-2006 02:06 Jeroen wrote:
Wat is het dat je denkt te zien waarom je dit vraagt?

Dat is altijd weer een verrassing Emoticon: Shut up!

Live life to the max.......

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik ben benieuwd in ieder geval. Misschien is er echt wel iets niet helemaal in orde, dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Emoticon: Yes!

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Alleen al jou 'motto', wat moet 'NEE' voorstellen (artinya apa Emoticon: Confused ) .... niet meer over 'eerlijkheid' zijn er nu twee 'Jeroences' ...... straks moet we 'wie pan de tiga' spelen, wanneer gaat de echte Jeroen opstaan ...... (tempo dulu).

'Ahu kura ahia, mansia nia'

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dat motto staat er al een tijdje, maar dat veranderen zou geen wezenlijke verandering in het forum en of de website zijn.

De twee 'Jeroen's' zijn er ook al enkele maanden en heb ik in het leven geroepen om de moderator en de gebruiker (die wellicht meer kan zeggen dan een moderator) uit elkaar te houden.

Was dat waarover je wakker lag? Niet doen hoor Emoticon: Wink

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,022,120 topic views - 234,203 posts - 13,691 topics - 25,110 members - last post @ 14-10-2019 19:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,459,413 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com