indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Nou snap ik er geen onde2 bal meer van!haha
Gaat Yoke nou wel niet naar RI?
MMMM Malam, als Yoke je jochie noemt...poeh poeh tss!
Om Sid: kembang sepatu, de prachtige Hibiscus.
Ik heb er 3 al 10jaar en ze bloeien nog steeds.
In de winter moet je de Hibiscus in een kamer zetten waar geen cv aanstaat:dan gaan ze echt dood, evenals de melati.
Om de winter door te komen zet ik ze dus in de logeerkamer en ik dek de aarde af met een beetje stro, zo blijven ze warm.
[dochter Eva had een leukje grapje: nou mam, nog even en je gaat een trui breien voor die planten]
Maar goed,Eva presteert het nog om een plastic plant dood te laten gaan.
Nog een fijne avond en op naar de jaarwisseling!
lieve groet Merapi/Wilma Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 26-12-2007 12:57 4yoke4 wrote:

...

ff een opstekertje, fijne kerst en de groeten aan Poppy!

vond in dit geval aviator wel een leuke woordspeling Emoticon: Very funny

Hmmm Yoke, ik had het effe niet door, Emoticon: Blush
Maar ja wat wil je Emoticon: Wink
Even offtopic, ik maak steeds grapjes over het stoppen met werken, 1 april is het einde oefening, geen mop Emoticon: Smile
Het vooruitzicht wat langer naar Indonesië te kunnen gaan is een fijn vooruitzicht, ook de tijd hebben om het achterstallig onderhoud aan ons huis weg te werken, maar het komt nu wel erg dichtbij, zomaar op non actief komen te staan, zal wel wennen zijn.
Vandaar dat we de eerste 4 maanden naar Indonesië gaan, daarna 4 maanden wat rotzooien in ons huis en dan maar hopen dat ik mijn ritme heb gevonden.
He he effe klagen over mijn luxe, verdomd ik zie er nog tegenop ook.
Indien de mogelijk er is Yoke, laat wat weten als jullie in Indonesië zijn.
Groetjes Malam

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Wat zitten jullie allemaal te zeiken over Yoke reis.
Ze gaat, en wat dat met werken,einde oefening te maken heeft begrijp ik niet zo.
Ik zit al lang in dat schuitje je doet het, of je blijft gewoon door werken .
Ik werk niet meer voor dat klootjes volk laten ze maar eens voor mij werken.
Ik heb vanaf mijn 13 gewerkt niet altijd vrijwillig moest ook anders was het op zodenmieteren.
Einde oefening.
Yoke goede reis met je man,hati-hati, en wees gezond bezig......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Party!
Misschien over 5 a 10 jaren zullen duizenden zo een overtocht kunnen maken, gezamelijk goedkoper Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Volgens mij zal Yoke nu thuis kunnen zijn Yoke welkom...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Wat lief Om Ziel om me welkom te heten, ja hoor, ik ben weer boven water.
Heb de domme pech gehad om ziek te worden daar, acute astma en erg benauwd gehad, 2 ½ week lang. Gisteren thuisgekomen en vandaag al door de medische molen gegaan hier en het komt allemaal wel weer goed, ff lekker slapen en dan weer fris en fruitig er tegenaaan.
Ik was dus niet in staat om het wel en wee op het forum te volgen maar ga me de komende dagen weer even in lezen en laat wel weer wat van me horen.
Het doet me goed dat er toch nog even aan het "ouwe mens" gedacht wordt.
terima kasih!!!!! Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ook van deze kant welkom thuis Yoke, jammer dat je bent ziek geweest, ik hoop dat je toch nog een beetje heb kunnen genieten
Groet Malam

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

goed dat je terug komt , even uitrusten , en dan veel vertellen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Die ziekte heerst veel, heb inmiddels ook weken astmatische gehoest. Kon weken niet goed liggen slapen want bij iedere adem uit moest ik hoesten dat je gewoon niet in slaap kwam.
Mijn schoonmoeder, en mijn vrouwtje hebben dat ook, nu eindelijk na twee maanden gaat wat beter maar zit inmiddels ook bij de longarts, en moet volgende week door een scan.
Dus het zal ergens in de lucht hangen, waardoor je het krijgt, de lucht fijnstof is tegenwoordig niet meer zo gezond meer.
Maar ik ben niet deskundig daarin om een goede analyse te maken.
Wel Yoke het verrast mij, op zo,n snelle reactie, en houd moet, wij zijn er ook door heen gekomen.
En ja, het zal een hele toer worden, om al dat geouwe h**r hier, te kunnen volgen want er is wat afgeschreven de laatste 4 weken of beter gezegd dit nieuwe jaar.
Het blijft hier een veel beloofde site, te blijven, met nieuwe forum mensen, en de oude zijn nog steeds niet weg gelopen, alhoewel het stil is aan de overkant…..Ha ha……
Wij horen het in de loop van de week wel, of er champagne gevloeid is, of dat je in een nieuwe jaar in een oude of nieuwe land bent geweest.
Doe kalm aan en nogmaals welkom……………….. Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Jan we zullen er naar uitkijken geef even een linkje als het zo ver is..... Emoticon: Party!
en wie knipt de lint door bij de opening????......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Fijn dat je weer terug bent Yoke, we hebben je gemist. Nu jij er weer bent kan ik mijn nieuwe site (en verhaal) presenteren. Let zondag a.s. maar eens goed op.
Mzzl, Jan

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Selamat datang Yoke!!
Doe maar lekker rustig aan.
Veel beterschap en gauw weer de ""oude""zijn hoor! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
groetjes Merapi/Wilma

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hoy Yoke vertel is wat, ik zag op een andere topic dat je weer voorzichtig actief aan worden bent op dit forum.
Je zal ongetwijfeld veel te regelen hebben na een maand afwezigheid, Malam heeft inmiddels gelezen dat je ziek bent geweest, helemaal klote dus, eindelijk na de gezondheidsproblemen met je (v)echtgenoot eindelijk weer naar Indonesië en dan zelf onderuit gaan.
Oud worden is niet erg Yoke, maar de gezondheidsproblemen die daarmee gepaard gaan, daar wordt je doodziek van.
Hebben jullie nog een beetje kunnen genieten?
Potverdrie, voor aanvallen van astma zijn voldoende medicijnen om dit te onderdrukken!!!!!!!!!
Tenzij er natuurlijk een vette ontsteking aan ten grondslag ligt, vertel Yoke.
We hadden met zijn allen zo gehoopt dat je na de zepert van vorig jaar nu echt een volle bingo zou hebben.
Groetjes Dick

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

We hadden met zijn allen zo gehoopt dat je na de zepert van vorig jaar nu echt een volle bingo zou hebben.

Ja dat hadden wij ook gehoopt maar het ging goed mis en na 3 antibioticakuren, een infuus en div. andere medicijnen is het nog steeds niet onder controle, ben al naar het ziekenhuis hier geweest maar het komt uiteindelijk allemaal goed en in Juni gaan we met frisse moed weer op pad naar Bali en Java met de kinderen en kleinkinderen en dan hopelijk zonder ziekte. (onkruid vergaat niet)
Geef de moed niet zo gauw op hoor, moet nu alleen nog ff bijkomen van de jetlag en de laatste stuiptrekkingen van de benauwdheid.
Bedankt voor je medeleven Dick. Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Fijn dat je weer terug bent Yoke, we hebben je gemist. Nu jij er weer bent kan ik mijn nieuwe site (en verhaal) presenteren. Let zondag a.s. maar eens goed op.
Mzzl, Jan

Ik wacht met smart op komende Zondag Jan Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Hoi Yoke,
Inmiddels twee weken thuis, wat bijgekomen?
Ik hoop dat jullie gezondheid de goede kant op gaat, in juni met kinderen en kleinkinderen naar Indonesië, tja dan heb je nog 4 maanden, ik heb inmiddels gezorgd dat het weer niet al te koud is, geef ik nog een overbodig advies, loop geen zeven sloten tegelijk, veel verse groente eten en goed kauwen hahahahaha.
Waarschijnlijk nog een overbodig advies, goed kijken en zoeken op internet voor jullie aankomende reis, waar het advies is om een zaterdagavond in het vertrek mee te nemen kom ik er achter dat dit niet helemaal waar is.
Bij Vliegtarieven.nl kom ik steeds weer het gunstigst uit, al jaren met bovendien een goede service.
Groet Malam

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja Yoke
het is vandaag Valentijnsdag, niet dat ik er wat aan doet .
maar we horen zo weinig van u, en ja dat mag hoor, maar we ?? ik?? of de anderen???, willen niet zo als de vrouwen!!!! nieuwsgierig zijn???? , maar we willen wel weten hoe het met U, en je man zowel met je hele familie gaat.
want straks gaat de gehele Familie weer naar Indonesië, en ja dat is best leuk om te weten hoe jullie dat allemaal doe, hoe organiseer je dat allemaal maar.
Niets moet tante Yoke, alles is vrijwillig, hoor.
Niets is tot wat je noemt, Oom Jan (Dangdude) al niet zijn verhaal zo duidelijk weer geeft, waardoor je komt te weten, dat er ook nog een soort andere levens zijn.
Want laat je eerlijk zijn, je kan niet alles weten, wat wel door de TV gebeuren wel alles komt te weten, wat die artiesten ook al doet,
De TV heeft bijna geen geheimen meer, want men zoekt het op allerlei wijze uit hoe de Entertainment zich verplaatst doet, en wat dan ook.
Wij zijn toch ook niet van de minste, al zijn we geen artiesten, maar we hebben toch ook wel wat kwaliteiten al is het een reisverslag maken zoals Dangdude..
Zo kunnen we elkaar toch ook wel een beetje ophemelen, dan dat er maar een artiest is, die toevallig goed kan schrijven maar geen kritiek dult….
“Kop op”, laat je van de goed kant zien, en breng je mening hier op deze site.
Zodat we er ook wat van kunnen opsteken….
Niet de TV heeft het alleen recht, zoals we ook niet het recht hebben, om je mening niet te mogen beoordelen…… Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yummie! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Voor iedereen die mij mist, o.a Malam, Om Ziel enz.

Ik ben nog ziek, niet alleen de astma die mij op Bali kwam plagen maar er speelt nog meer Emoticon: Cry en daardoor ben ik erg moe, dus dat is de reden dat ik zo weinig respons geef op Indahnesia maar ik volg het wel af en toe hoor.
Ik hoop dat alles straks weer in orde komt zodat de reeds geboekte reis met de kids alsnog kan doorgaan.
Lief dat jullie mij niet vergeten, dat waardeer ik erg !

Een hartelijke groet
Yoke Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Yoke,
Snel weer beter worden hè, ik mis je commentaar, ik heb net geboekt voor april tot augustus, als ik wat voor jullie kan betekenen in de tijd dat jullie in de buurt zijn, knip maar met je vingers, wij zullen trachten er te zijn voor jullie.
Groet Malam

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hallo Malam,
ik zag vanmorgen dat jij in april weer naar Indonesie ga, wanneer en waar ga jij naar toe, misschien dat wij elkaar kunnen ontmoeten ik ga ook in april.

groet latex40

spacer line  

Hoi Yoke,

Een goede reis morgen mop ... enne lekker veel fun maken he Emoticon: Party! het is op bali op dit moment erugg hot !

Groetjes.

Live life to the max.......

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Tante Yo ..... selamat pulang dikebon belanda/tanah digin diatas !!!

Wanneer kunnen we een of ander perhaalce pan j/u verwachten !!!
Jangan lupa minum 'obat kuwat' ...... Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Fijne vakantie Yoke!!
Veel liefs Wilma/Merapi en Ike Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo allemaal, ik word er een beetje verlegen van, telkens als ik op reis ga wordt dit topic weer afgestoft te voorschijn gehaald, wel lief hoor dat er aan tante wordt gedacht.
18 juni gaan we weg en 18 juli weer thuis.
Anis, of ik tijd heb om een verhaaltje op Indahnesia te schrijven weet ik niet, we gaan immers met de kinderen en kleinkids op reis, ook echt reizen dus en op familiebezoek en op zoek naar de roots van Pa en Opa, zal dus weinig tijd hebben. Edje deze mop gaat dus veel fun maken met de kleinkids op Bali dat is zeker en ik vlieg nu de 2e keer dit jaar met jouw populaire vliegmij. en ik ga dus 3 uurtjes doorbrengen op Changi airport. Wilma jij ook bedankt voor je fijne vakantiewens.
Als jullie nou intussen allemaal goed op elkaar passen dan komt het vast wel goed.
Groetjes en tot volgende maand,
Yoke Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Neem het er maar lekker van Yoke!
Een hele goede vakantie en gezond weer terug.
mzzl, Jan Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Doen we Yoke, we passen op elkaar en plagen af en toe..maar dat hoort er bij.
Tot volgende maand!!!!! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Oh .... bèta pfikir suda pulang/ ik dacht dat (er gezegd werd) dat u al wéér thuis was ...... in ieder geval:

" ..... niet vergeten, ketoprah eten .... "

'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,893 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com