indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
zimri
User
spacer line

ik heb nog geen topic gezien waarin men zich kan voorstellen, dus ik maak er maar eentje aan.

ik ben dus zimri
18 jaar oud/jong, in december word ik 19
ik ben op dit forum omdat ik 'indonesie-fan' ben Emoticon: Nice cultuur, mensen, landschap, en vooral, het eten Emoticon: Worship (en de vrouwen niet te vergeten Emoticon: Shut up! )

ik woon in lelystad, en ik spreek zelf geen bahasa indonesia, maar ben wel van plan het te leren.

als iemand mijn email of msn wilt, vraag maar hoor

josari
User
spacer line

Het forum waar jij naar op zoek was vindt je onder
nederlanstalig - andere praat- even voorstellen.

Maar.... welkom op dit forum

peloper
User
spacer line

Volgens mij kun je dit topic beter veranderen in het grote aanstel topic en met stip staat bovenaan Dutchguy die je na een onwelgevallige grap meteen met dreigmail bestookt en zich vervolgens weer verweert met z'n twee maanden oude baby. Een goede tweede is Sapolidi die waarschijnlijk in heel z'n leven door nog nooit iemand serieus is genomen en zelfs niet door de moderator van Indahnesia en maar blijft doorzeuren. Met stip op drie, Malam, de noeste havenarbeider die meent ander collega leden te moeten aangeven bij de moderator vanwege vermeende insubordinatie en wiens Indonesie niet groter is dan de kampung van z'n poppie, wie volgt.......... Emoticon: Party!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 24-10-2006 19:16 josari wrote:

Ik weet niet welke u bedoel maar kan het deze zijn?
Kijk op Search kon alleen deze vinden Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Wink http://forum.indahnesia.com/to(...)je_naampje_vanaf.php

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

josari
User
spacer line

Ziel,

Precies zoals ik schrijf.
De laatste gebruiker was op 25-09-06.
Topicnaam even voorstellen.

zimri
User
spacer line

On 24-10-2006 19:16 josari wrote:

Maar.... welkom op dit forum

sorry Emoticon: Blush niet gezien

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 24-10-2006 21:01 peloper wrote:
Volgens mij kun je dit topic beter veranderen in het grote aanstel topic en met stip staat bovenaan Dutchguy die je na een onwelgevallige grap meteen met dreigmail bestookt en zich vervolgens weer verweert met zn twee maanden oude baby. Een goede tweede is Sapolidi die waarschijnlijk in heel zn leven door nog nooit iemand serieus is genomen en zelfs niet door de moderator van Indahnesia en maar blijft doorzeuren. Met stip op drie, Malam, de noeste havenarbeider die meent ander collega leden te moeten aangeven bij de moderator vanwege vermeende insubordinatie en wiens Indonesie niet groter is dan de kampung van zn poppie, wie volgt.......... Emoticon: Party!

Onder die pelopors bevonden zich vaak ook doodgewone, ordinaire plunderaars en relschoppers. Niks geen vrijheidsstrijders of vechters voor de goede zaak. Meelopers waren het die de onafhankelijkheidsstrijd benutten voor eigen gewin of het botvieren van hun opgekropte frustraties. En met zo’n peloper hebben we het hier duidelijk van doen. Eigenlijk is het meer een rampokker .
Tegenwoordig noemen we zulke personages “hooligans” . Omdat die lui eigenlijk schreeuwen om aandacht, is doodzwijgen de beste oplossing, hoewel effe het waterkanon erover heen soms ook wel wil helpen. Medisch gezien zijn die figuren eigenlijk hersendood. Emoticon: Bye bye

Hitami
User
spacer line

Sapolidi, dat is een goeie !

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

[quote] On 24-10-2006 21:01 peloper wrote:
Volgens mij kun je dit topic beter veranderen in het grote aanstel topic en met stip staat bovenaan Dutchguy die je na een onwelgevallige grap meteen met dreigmail bestookt en zich vervolgens weer verweert met zn twee maanden oude baby. Een goede tweede is Sapolidi die waarschijnlijk in heel zn leven door nog nooit iemand serieus is genomen en zelfs niet door de moderator van Indahnesia en maar blijft doorzeuren. Met stip op drie, Malam, de noeste havenarbeider die meent ander collega leden te moeten aangeven bij de moderator vanwege vermeende insubordinatie en wiens Indonesie niet groter is dan de kampung van zn poppie, wie volgt.......... Emoticon: Party! [/quote]

[quote] On 24-10-2006 11:42 zieleffe wrote: Dit is dan de fout van Dutchguy, beste man even die teken links boven aan klikken, en dat persoonlijk aan Jeroen laten weten, dan krijgt hij daar een teken dat er iets aan de hand is.
Dus even die driehoek uitroep teken aan klikken, en je mening bij Jeroen plaatsen.
Jammer ik was gisteren niet online omdat ik een nieuwe modem aan gesloten hebt van de provider dus kon niet internetten anders had ik dit eerder geplaatst.
Niet zelf op reageren is het beste, even die driehoek gebruiken!!!
Dan is dit ook weer uit de wereld geholpen. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand
[/quot

Lezen is ook een vak Peloper, ook je aanpassen aan de regels van een forum hoe moeilijk dat soms is, ik heb zelf mijn neus ook al gestoten.
Geen conclusies trekken die u absoluut niet kan weten, alleen maar om iemand te schofferen
Niet door blijven etteren en uitdagen, dat roept altijd weer vervelende reacties op die de zaak er niet leuker op maakt.
Groet Malam.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Deze kan dus op slot, want Zieleffe gaf al een voorbeeldje Emoticon: Puh!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

78,842,965 topic views - 236,146 posts - 13,703 topics - 27,450 members - last post @ 23-01-2020 07:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,599,631 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com