indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Mas Rob
User
User icon of Mas Rob
spacer line

Ik weet niet wie van ons Moslim is, maar voor iedereen: Selamat Hari Raya Idul Fitri 1427 Hijriyah.

Mohon maaf lahir dan batin. Selamat berbahagia bersama keluarga. Gusti Allah menyertai kita hari ini, besok dan selama-lamanya.

Salam
Rob

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Amin , alhamdullilahi rabilallamin .

Selamat Idul Fitri.
Maaf lahir batin ,vooral veel dosa van mijn kant , mensen plagen in dese site.

OmSid .

(alleen in mijn land pan erkoms is het morgen , wah susah dese , makan2 voor 2 dagen , maar gemasak voor 1 dag)
En de helft is al op , veel geproefd tijdens het voorbereiden.
Wordt wel nasi rames van de toko halen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Mas Rob
User
User icon of Mas Rob
spacer line

Ach Om Sid,

Ik wilde weer eens de eerste zijn. De datum is toch altijd een gedoe, niet? Zie:hidayatullah.com/index.php?opt(...)ew&id=3746&Itemid=65

Groetjes
Rob

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 23-10-2006 07:47 Mas Rob wrote:
Ik weet niet wie van ons Moslim is, maar voor iedereen: Selamat Hari Raya Idul Fitri 1427 Hijriyah.

Mohon maaf lahir dan batin. Selamat berbahagia bersama keluarga. Gusti Allah menyertai kita hari ini, besok dan selama-lamanya.

Salam
Rob

Mas Rob en Om Sid,
Terima Kasih sama sama.

Hitami
User
spacer line

Ik vind dit soort maaf lahir dan batin slaat nergens op ! de probleem is dat de volgende dag weer vergeten..... !!!!!

Jantje
User
spacer line

On 23-10-2006 09:27 Hitami wrote:
Ik vind dit soort maaf lahir dan batin slaat nergens op ! de probleem is dat de volgende dag weer vergeten..... !!!!!

... Emoticon: Yes! Emoticon: Yeah right! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Nice ...

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ben met jou eens.
Ik doe dat ook bij mensen waar ik echt om geef .
Bij vrienden , en bij sommige users (indahnesia) heb ik soms het gevoel dat ze vrienden zijn.
Bij de niet vrienden is het pro forma Emoticon: Smile Emoticon: Smile .
Vanaf overmorgen gaan we(ik althans Emoticon: Shiny ) weer aan de orde van de dag.
Lekker roddelen , komentaar geven en weer dosa opbouwen Emoticon: Nice Emoticon: Nice
Maar vandaag is het Emoticon: Party! in ollanda.
Ik heb ook mijn best gedaan om te gaan masakken.Sayur papaya, met semur daging , sambelgoreng ati , en rendang (voor huisgenoten) , lontong(geen ketupat) ,emping etc.De traditionele lebaran gerechten.

En aan Ome Jan daarO in S wil ik minta maaf , soms plaag ik je wel. Emoticon: Smile Emoticon: Smile
Wil niet zeggen dat ik het niet meer doet. Emoticon: Blush

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Hitami dat is ook wel zo, maar ik zie het ongeveer als de goede voornemens die veel mensen(ik ook) nemen bij de jaarwisseling en ze ook na drie dagen zijn vergeten.

Hmm Om Sid u was de lemper, bibika ambon, spekkoek en kue pisang vergeten.

spacer line  

en "de beste wensen" die iedereen elkaar toewenst met oud en nieuw.....

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 23-10-2006 12:07 Malam wrote:

...

Hmm Om Sid u was de lemper, bibika ambon, spekkoek en kue pisang vergeten.

Sumuhun abdi teh hoyong ngaraosan bikang ambon , maar krijg wel problemen met ibu de vrouw. Emoticon: Frustrated Emoticon: Yes!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Sssssst Om Sid Alhamdulillah disini ada Toko asli.
Kunnen we lekkere bibika ambon kopen.
Hmm raus pisan mangga cobian.

Jantje
User
spacer line

En aan Ome Jan daarO in S wil ik minta maaf , soms plaag ik je wel.
Wil niet zeggen dat ik het niet meer doet.

Insgelijks.
Om Sid, je mag tegen mij zeggen wat je wil als je mij maar geen slechte moslim noemt Emoticon: Clown
Er staan hier sinds een uur of 2 geleden een stelletje idioten door een luidspreker te blaeten..AlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbar... En VALS!! Dat wil je niet weten! Dit gaat de hele nacht door is mij verteld. Emoticon: Stupid

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 23-10-2006 14:45 Jantje wrote:

...

Er staan hier sinds een uur of 2 geleden een stelletje idioten door een luidspreker te blaeten..AlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbarAlahakbar... En VALS!! Dat wil je niet weten! Dit gaat de hele nacht door is mij verteld. Emoticon: Stupid

Misschien is die Ali een schoenmaker en heeft hij een nieuwe hakkenbar geopend Emoticon: Confused Emoticon: Blush

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Selamat hari raya, banyak rejeki dan kesehatan

Gelukkig nieuwjaar 1427, veel geluk en gezondheid toegewenst voor alle moslims op dit forum. Emoticon: Party!

Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hi Yoke, de avatar is nog steeds niet gelukt, gelukkig komt dochter Eva het weekend en ze gaat helpen, ben gewoon een technische nul,
Voor alle lieve sobats, moslim of niet, ben zelf Christen, maar ik denk met jullie mee.
Eigenlijk gewoon: Vrede, eerbied en respect, laat iedereen in hun waarde

Hitami
User
spacer line

met goede voornemens en maaf lahir dan batin schiet het niet op, wat mensen nodig hebben is een medicijn kuur voor de gekte.... dan kennen we misschien vrede......

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Aan Jantje en om Sid, hier in Den Haag hetzelfde: er wordt ingegrepen bij geluidsoverlast.
Er was een inval bij de plaatselije moskee: er werd wiet verhandeld, politie greep in.Uiteraard was dan handelen buiten de moskee.
Naast de moskee staan gewoon de dealers.. en dat niet alleen: blonde jonge meisjes ronselen, de invulling laat ik aan jullie over.
Ik ben bezig om die jonge meiden buiten de prostitutie en crimineel gedrag te houden, maar het is bijna een onmogelijke opgave

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Voor iedereen : de volgende week een fijn suikerfeest.
Zelf kan ik er niet tegen, talloze schapen waarbij de keel wordt doorgesneden, zogenaamd halal, ja maar de doodstrijd duurt 10 minuten.
Liever niet dus!!!!
Heb respect voor ieder levend wezen, mens plant en dier Emoticon: Wink

ciater
User
User icon of ciater
spacer line

berhinti Idul Fitri, sekerang perkeja, sampai tahun baru 1 januar 2007 Emoticon: Yeah right! Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,745,379 topic views - 236,098 posts - 13,703 topics - 27,371 members - last post @ 18-01-2020 19:05 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,436,025 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com