indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > General chat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

ik heb jouw "bijdrage's" op dit forum is effe doorgelezen........ goh.... nou nou,,, wat een geweldige zaken heb je te melden....... rot gewoon snel op naar het roddel forum jak chat..... daar zitten ze echt op je te wachten met je zieke komentaar.....

greetz

peloper
User
spacer line

Klinkt net of u heel veel lol heeft met uw ha ha ha, in werkelijkheid zie ik een hulpeloos hoopje ellende voor me die zelfs door een straatarme Indonesische vrouw is verlaten, zo zie je maar weer, ieder heeft z'n grenzen, zelfs daar...........

spacer line  

daar gaan we weer, zinloze idiote opmerkingen die werkelijk niks met de werkelijkheid te maken hebben.

wat is dat toch?...... probeer je me nu echt te kwetsen??????

zielig hoor....

hoe meer je dit soort onzin verteld hoe meer je op mijn ex lijkt....... (zo blij dat ik er van af ben)......

greetz

spacer line  

ten eerste weet je niks van mijn (ex) vrouw, of ze rijk is? waar ze is..?.. HELEMAAL NIKS..... en wat zeg je?..... alleen maar dingen die mij zouden kunnen kwetsen, alleen maar omdat ik een opmerking maak over iets wat jij zegt die jou niet aanstaat?????......

is dat niet heeeeeeel erg zielig??????......

spacer line  

en ik heb geen zin in idioten Zoals jou....... zielige mensen die alleen maar denken aan zichzelf..... rasisten, want je bent echt niks anders dan dat.......

fuck off ...

idiot.... nogmaals...

jak chat.............

daar hoor je thuis

peloper
User
spacer line

Nou Jantje, raaskal nog maar even lekker verder, misschien werkt het therapeutisch maar ik moet helaas weg nu. Succes ermee.

Het moet overigens zijn: racisten, met een c.

spacer line  

http://www.jakchat.com

geweldige site voor jou............. lekker iedereen kloten...... ook als ze in de klote zitten.......

lekker egoistisch zijn................... alles is ok daar

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

ik stel voor dat jullie verder gaan via email ipv dit forum te bevuilen met onzin als je verder toch niks anders te doen hebt.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 23-10-2006 16:51 peloper wrote:

...

Merkwaardig trekje is dat om om een rode kaart te vragen terwijl je zelf niet eens mee doet met de discussie, maar ja zo zijn de meeste indos, lekker stiekum, en u behoort inmiddels al tot de darmflora van de mod. Tijd voor een nieuwe bersiap.............

De "discussie" zoals je diezelf durft te noemen, ging over een bepaalde website, en daar heb ik de eerste 2 reacties op gegeven, toen kwam jij met je onzin en begon en je eigen off-topic "discussie"....

Bovendien weet ik niet waarop je baseert dat ik indo zou zijn, ik ben nl. 100% belanda Emoticon: Smile

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

peloper
User
spacer line

Ardianto,

Alleen omdat ik die foto met tekst heb geplaatst slaat DG volledig op tilt en u vraagt ogenblikkelijk om een ban terwijl het woord boomaap hier te pas en te onpas wordt gebruikt maar blijkbaar mag de een meer dan de ander.

Veel plezier verder. Emoticon: Party!

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

niet de foto doch uw tekst bij deze foto is behoorlijk ongepast lijkt me. wat meer respect is op zn plaats dacht ik. wat wel en niet mag ..moet je niet bij mij zijn.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Alweer zo'n site waar mensen geld verdienen over andermans rug! Emoticon: Nooo

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

De maker van die indo dutch match making site is een zekere Irlan

Begin de details te vergeten

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 23-10-2006 21:56 JohanN wrote:
De maker van die indo dutch match making site is een zekere Irlan

Ooh... oke.. dank voor deze info. Emoticon: Smile

salam,
ardianto

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

dus een female peloper met een passend emailadres nl.

st.ro.ntRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Ik val van de ene verbazing in de andere, is dit een kloon van die azijnpisser ?

Hou toch eens op !
Emoticon: Frustrated

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

peloper
User
spacer line

Yoke, dat female is toch echt ontsproten aan het op hol geslagen brein van dutchguy en die verschrikkelijke belevenissen van hem stellen ons voor de vraag of degene die ze beleeft zelf niet iets verschrikkelijks is.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 23-10-2006 23:43 peloper wrote:
Yoke, dat female is toch echt ontsproten aan het op hol geslagen brein van dutchguy en die verschrikkelijke belevenissen van hem stellen ons voor de vraag of degene die ze beleeft zelf niet iets verschrikkelijks is.

Peloper
Ik wil geen oordeel vellen want ik ken jullie beiden niet persoonlijk maar dat female staat in jouw profile en je emailadres ook, dus zeg je zelf dat je een vrouw bent.
Nu wat anders, wat is dit voor een zinloos heen en weer gescheld, hier zitten andere forumgangers niet op te wachten.Ken jij DG persoonlijk ?
DG heeft niet om medelijden gevraagd hier op het forum maar heeft gemeld wat hem is overkomen en vraagt om hulp, nou dat zinloos elkaar uitschelden lost de zaak niet op.
Waarom heb je nou zo'n idioot E-mailadres ?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

peloper
User
spacer line

Je hebt gelijk dat er female staat, heb net gekeken, maar vraag me niet hoe dat kan en ik kan hier ook niet van sekse veranderen en zal daarvoor toch eerst naar een genderkliniek moeten maar aangezien ik morgen toch gebanned wordt heeft dat verder ook geen prioriteit meer, ja en dat schelden daar is Dg toch echt mee begonnen. Wat dat emailadres betreft, het is lastig om vandaag de dag nog een fatsoenlijk emailadres bij hotmail vast te leggen vandaar.

Als tante Yoke nog vragen heeft hoor ik het graag.

Namaste,

Th. C. Plop

balangan
User
spacer line

On 23-10-2006 17:14 peloper wrote:
Over gekken gesproken hieronder uw eigen email aan mij verzonden:

Van: jan sanders Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com>
Verzonden: maandag 23 oktober 2006 16:56:42
Aan: st.ro.ntRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
Onderwerp: hee kanker wijf

| | | Postvak IN

ik heb je adres kut wijf.......................

je bent de mijne....

denk je nou echt dat je je rasistische shit tegen mij kan uiten?

fuck you bitch.....

he he he

Ik heb medelijden met uw ex vrouw. Het ligt dus niet altijd aan de Indonesische vrouw naar nu blijkt.

Goh, daar komt toch even de waren Dutchguy naar boven met ze bedreigings email.
Dutchguy moeten ze niet alleen laten deporteren uit IndonesiŰ maar hem daarna direct ergens in een tbs kliniek laten opsluiten. Die man is een gevaar voor de samenleving.
Peloper heeft gewoon gevoel voor humor. En de term boomaap is hier al zo vaak toegestaan dus daar moet je je nu niet opeens over gaan drukmaken.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 24-10-2006 00:14 balangan wrote:

...

Goh, daar komt toch even de waren Dutchguy naar boven met ze bedreigings email.
Dutchguy moeten ze niet alleen laten deporteren uit IndonesiŰ maar hem daarna direct ergens in een tbs kliniek laten opsluiten. Die man is een gevaar voor de samenleving.
Peloper heeft gewoon gevoel voor humor. En de term boomaap is hier al zo vaak toegestaan dus daar moet je je nu niet opeens over gaan drukmaken.

Ja Balangan, DG reageerd wel heel heftig, ik neem aan dat de posting van Peloper hem in het verkeerde keelgat is geschoten, als iemand diep in de shit zit dan is de mogelijkheid van doorslaan wat groter.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat de humor van de posting, door een Indonesische dame als diep beledigend kan worden ervaren.
Mijn vrouw is Indonesische en ook nog Islamitisch opgevoed, zonder de opmerking boomaap, had ik ze deze posting gewoon laten zien, dan had ze de humor er ook wel van ingezien, maar met de opmerking boomaap zou ik me doodschamen het haar te laten zien want hoe je het went of keert het is een degenerend woord, wat ik al in geen maanden op het forum ben tegen gekomen en ook eerbiedloos voor de vele forumgebruikers van Indonesische afkomst. Emoticon: Yes!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 24-10-2006 00:07 peloper wrote:
Je hebt gelijk dat er female staat, heb net gekeken, maar vraag me niet hoe dat kan en ik kan hier ook niet van sekse veranderen en zal daarvoor toch eerst naar een genderkliniek moeten maar aangezien ik morgen toch gebanned wordt heeft dat verder ook geen prioriteit meer, ja en dat schelden daar is Dg toch echt mee begonnen. Wat dat emailadres betreft, het is lastig om vandaag de dag nog een fatsoenlijk emailadres bij hotmail vast te leggen vandaar.

Namaste,

Th. C. Plop

kabouterplopRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com zou wel leuk zijn !!!!!!!

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

On 24-10-2006 00:07 peloper wrote:

Namaste,

Th. C. Plop

Kabouter Plop moet wat frustraties kwijt... Emoticon: Smile

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Hi tante Yoke,,,hahahaah 2 zielen 1 gedachte...

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 24-10-2006 00:36 Malam wrote:

...

maar met de opmerking boomaap zou ik me doodschamen het haar te laten zien want hoe je het went of keert het is een degenerend woord, wat ik al in geen maanden op het forum ben tegen gekomen en ook eerbiedloos voor de vele forumgebruikers van Indonesische afkomst. Emoticon: Yes!

Ik zie geen boomaap.
Kennelijk is peloper een beetje in de war of bijziend.
Op zich is het niet erg , kan altijd verholpen worden.
Naar een spikiater Emoticon: Smile of spikoloog Emoticon: Smile sturen of een kruidvatbril geven met de kerst.
Erger is als peloper het verschil niet meer kan maken tussen een boomaap en een mens.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 24-10-2006 00:51 sidia wrote:

...

Ik zie geen boomaap.
Kennelijk is peloper een beetje in de war of bijziend.
Op zich is het niet erg , kan altijd verholpen worden.
Naar een spikiater Emoticon: Smile of spikoloog Emoticon: Smile sturen of een kruidvatbril geven met de kerst.
Erger is als peloper het verschil niet meer kan maken tussen een boomaap en een mens.

Neh, Om Sid ik had hem ook niet gezien, maar de opmerking had ik gezien, ik had ook de foto gezien, zeker weten dat het hart van Om Sid effe iets sneller ging slaan(van Malam ook) ik weet dat Om Sid een kenner is en een liefhebber hahahaha.
Nou het is maar te hopen dat de avator van Om Sid dit vuurtje heeft uitgepist.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

83,318,873 topic views - 239,693 posts - 13,725 topics - 32,076 members - last post @ 06-07-2020 22:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,890,258 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com