indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Malam, als eerste ik ben hartstikke nieuw op dit forum, maar ben niet nieuw in Indonesie. Ik heb al snel begrepen dat Jan goede inbreng of beter betrouwbare inbreng heeft op dit forum, waarom laat je je niet eens adviseren door het buro wat hij gebruikt.?! Verder heb ik diverse vrienden/kenissen, die 1 enkele sponser hebben, en allen zeggen ze hetzelfde, je vraagt een Social budaya aan voor 6 maanden (dat is het max.) vervolgens hoef jij zelf maar 1 keer het te regelen bij de ambassade in Den Haag (of elders) en je komt hier binnen met een stempel 60 dagen en vervolgens regelt jou sponser de overige 4 maanden, zo simpel is het volgens mij! En als dan de 6 maanden om zijn, vlieg je naar bijvoorbeeld Singapore of Kuala-Lumpur met weer de benodigde papierwinkel en binnen 1 dag is het weer geregeld voor 6 maanden, etc, etc, .

Echt Malam, het hoeft niet moeilijker te zijn Emoticon: Party!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Buitendat 5 formulieren ingevuld met foto's en handtekening van mijn sponsor, we werden helemaal gek van de formulieren, niet dat het een probleem was, maar eerder is het nodig of niet.
Elke keer weer 10 vingerafdrukken en digitale foto's, ik zal in de aankomende tijd de procedure volgen en nauwlettend opschrijven, zodat ik dat later dit kan vermelden.