indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Hitami
User
spacer line

Kom kom, waar zijn jullie mannelijkheid gebleven???

Gezien haar achtergrond en door het verliezen van haar status, is voor haar zeer logische gevolg om bedreigingin te uiten.....

Dutchguy, laat je niet kisten..... !

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-10-2006 11:52 Hitami wrote:
Kom kom, waar zijn jullie mannelijkheid gebleven???

Gezien haar achtergrond en door het verliezen van haar status, is voor haar zeer logische gevolg om bedreigingin te uiten.....

Dutchguy, laat je niet kisten..... !

Een kat in het donker maakt rare sprongen, misschien is het alleen maar bluffen.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 11-10-2006 23:24 4yoke4 wrote:
Hoi Dutchguy,

Misschien is dit niet aan de orde bij je vrouw maar soms krijgen vrouwen na een bevalling een postnatale depressie en doen ze vreemde dingen. Yoke

Postnatale depressie tussen man en vrouw..........? P.d komt in Indonesie minder voor dan in de west.
Hier worden vrouwen gebrain washed met het krijgen/maken van babies.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 12-10-2006 13:08 4yoke4 wrote:

...

Een kat in het donker maakt rare sprongen, misschien is het alleen maar bluffen.

Deportatie kan een dreigement blijven. Maar die Guna2 is dat niet. Is reeds in werking gezet. En hij MOET iemand zien te vinden, die het kan blokkeren. Anders zien we hem na een tijdje hier niet meer terug.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 12-10-2006 13:25 Albert wrote:

...

Deportatie kan een dreigement blijven. Maar die Guna2 is dat niet. Is reeds in werking gezet. En hij MOET iemand zien te vinden, die het kan blokkeren. Anders zien we hem na een tijdje hier niet meer terug.

Eerlijk gezegt Albert zou ik banger zijn voor omkooppraktijken.
Als ik zo ziet wat DG schrijft is dit een vrij moeilijke tante, waar hij alleen maar een financiŽle regeling mee kan treffen om er geen last meer van te hebben.
Deze jongedame is tot alles in staat en hoe je het wend of keerd als ŤŤnling moet je verdomd sterk in je schoenen staan om hier tegen op te boksen

EdwinJ
User
spacer line

Albert,

Helemaal mee eens. Je staat bijna machteloos als je zoiets overkomt.
Er zijn verschillende manieren van GunaGuna. Het kan je letterlijk ziek (en zelfs erger dan dat) maken en ze kunnen ook je gedrag en gedachten ermee beÔnvloeden. Het klinks allemaal erg onwezenlijk (ook ik had vroeger die mening) maar als je het ťťnmaal zelf hebt gezien dan weet je wel beter.
Dus ook ik raad DG aan om snel actie te ondernemen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik had begrepen dat DG en zijn vrouw moslims zijn, moslims mogen zich niet met magie ophouden, maar ja zoals je extremistische moslims heb, zijn er ook moslims die op dat gebied de verkeerde kant uitgaan.
Ondanks mijn bescheiden kennis van IndonsiŽ, had ik het vanaf de begin toch anders aangepakt.
Met moet kwaad met kwaad bestrijden, in plaats van 10 juta aan zijn vrouw te geven had hij volgens mij beter 5 juta kunnen geven en de andere 5 juta op het kantoor agama achter kunnen laten voor de moeite, dan had hij in iedergeval al een hele sterke macht achter hem staan.(hoe triest dan ook)
Aan de andere kant zou het gezien het feit dat de familie dus ook zijn vrouw arm zijn het zinvol zijn duidelijk te maken dat zolang DG in IndonesiŽ is en werk heeft voor zijn kind kan zorgen, van een kale gedeporteerde kip is geen veer meer te plukken.
Alles draait bij deze jongedame om geld en ze tracht door angst te zaaien DG uit te knijpen als een citroen.
Maar ik denk ook dat deze jongedame slim genoeg is om te beseffen dat als ze DG de nek omdraait, dat ze met lege handen achter blijft.
Er is van alles op het kantor agama te regelen, mits je maar centjes laat zien.

peloper
User
spacer line

Die belachelijke guna guna van jullie is net zo onwaarschijnlijk als het bestaan van Allah, de enige guna guna in Indonesie heet geld, hoe meer hoe beter, hoe meer hoe makkelijker. Emoticon: Devil

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 12-10-2006 15:34 peloper wrote:
Die belachelijke guna guna van jullie is net zo onwaarschijnlijk als het bestaan van Allah

Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn
Als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier.

peloper
User
spacer line

= moderator edit: onnodige persoonlijke aanval verwijderd =

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-10-2006 13:23 Albert wrote:

...

Postnatale depressie tussen man en vrouw..........? P.d komt in Indonesie minder voor dan in de west.
Hier worden vrouwen gebrain washed met het krijgen/maken van babies.

Postnatale depressie tussen man en vrouw ? dat bestaat niet Albert, ik denk dat je toch niet zo dom bent om de betekenis hiervan te kennen
Misschien zou je het post mariage depressie kunnen noemen.
Ik dacht dat DG niet hier had aangegeven hoe de situatie tussen hun beiden was voor de geboorte van het kind, als toen alles nog goed was dan is er toch een factor geweest die dit gedrag heeft uitgelokt .

P.D. komt hier minder voor dan in de west, zou kunnen is daar onderzoek naar gedaan ?

Hier worden vrouwen gebrainwashed met het krijgen/ maken van babies. Waar is hier ? is dat daar in Indonesia of hier in Holland ?

Het is off topic maar waarom weten mannen zoiets beter dan vrouwen, ik dacht dat de vrouwen die dat doormaken toch vůůr die tijd hele normale vrouwen waren ( en weer kunnen worden ) en dat de hormonale verandering bij hun voorkomt en niet bij mannen, dus kunnen mannen niet voelen wat die vrouwen doormaken.
Ik vind dat je het doet voorkomen als iets wat door vrouwen is bedacht en waar je als man wat te simpel overdenkt. Emoticon: Frustrated

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Hitami
User
spacer line

Postnatale depressi is net zo goed te vinden in Indonesie. Allen wordt door omgeving vaak niet herkenbaar. Ook voor velen hebben geen tijd voor omdat ze dan moeten werken.....en er is geen alternatief. Behalve als je poen heb...
Het is niets voor niets lopen er veel mensen met pschyische problemen, als ik me niet vergeet in Jakarta 29% niet behandeld, terwijl ze ziek zijn...

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik dacht dat het gedonder van DG al voordat er een kind kwam aan de gang was, daar kan hij zelf het best antwoord opgeven.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 12-10-2006 15:53 4yoke4 wrote:

...
Postnatale depressie tussen man en vrouw ? dat bestaat niet Albert, ik denk dat je toch niet zo dom bent om de betekenis hiervan te kennen.

P.D. is dat de vrouw haar baby niet accepteerd en er niet voor wilt zorgen en ook geen borstvoeding wil geven.

Misschien zou je het post mariage depressie kunnen noemen.

Ja.

P.D. komt hier minder voor dan in de west, zou kunnen is daar onderzoek naar gedaan?

Nee, niet dat ik weet.

Hier worden vrouwen gebrainwashed met het krijgen/ maken van babies. Waar is hier ? is dat daar in Indonesia of hier in Holland?

Indonesie (Islam zegt dat je op zijn minst 1 kind moet hebben).

Het is off topic maar waarom weten mannen zoiets beter dan vrouwen, ik dacht dat de vrouwen die dat doormaken toch vůůr die tijd hele normale vrouwen waren ( en weer kunnen worden ) en dat de hormonale verandering bij hun voorkomt en niet bij mannen, dus kunnen mannen niet voelen wat die vrouwen doormaken.
Ik vind dat je het doet voorkomen als iets wat door vrouwen is bedacht en waar je als man wat te simpel overdenkt. Emoticon: Frustrated

Sorry maar ik weet precies wat het inhoud en ik denk er niet te licht over.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

PND :
Kan hormonaal zijn maar ook in kombinatie met pschysche onbalans.
Alle net bevallen vrouwen hebben een tijdelijke hormonale onbalans.
Niet nieuws onder de zon.
Alleen kan het problemen geven bij een te grote daling.
Men raakt in onbalans. Bij verkeerde diagnose kan het nare gervolgen geven.
In olanda heet het beschuit men een traantje , in amriki baby blues.
Soms wodt het ook gekombineerd en verergerd door pschysche problemen.

De guna2 versi van plopper is ook geinig , ya met uang kan je ook mensen bewerken.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-10-2006 16:50 Albert wrote:

...

P.D. is dat de vrouw haar baby niet accepteerd en er niet voor wilt zorgen en ook geen borstvoeding wil geven.

...

Ja.

...

Nee, niet dat ik weet.

...

Indonesie (Islam zegt dat je op zijn minst 1 kind moet hebben).

...

Bedankt voor je toelichting Albert en ben blij dat je over een P.D. niet te licht denkt.

Hebt het van dichtbij meegemaakt maar die vrouw wilde wel voor haar baby zorgen maar wist niet hoe ( gaf i.d geen borstvoeding) de relatie leed daar ook onder, gelukkig is alles uiteindelijk goedgekomen met de ouders en het kind.
Van daar de veronderstelling dat er mogelijk een psychische factor mee kon spelen, maar ik ken DG en zijn vrouw niet en misschien was er vůůr de zwangerschap al iets aan de hand.

Jantje
User
spacer line

On 12-10-2006 16:50 Albert wrote:

...

Oh,.. heb jij daar ook last van? Ik krijg het wel es als ik zwaar heb zitten bouten. Rollen de tranen over me wangen Emoticon: So funny

Jantje
User
spacer line

On 12-10-2006 15:34 peloper wrote:
Die belachelijke guna guna van jullie is net zo onwaarschijnlijk als het bestaan van Allah, de enige guna guna in Indonesie heet geld, hoe meer hoe beter, hoe meer hoe makkelijker. Emoticon: Devil

Ik kan je niet anders dan gelijk geven peloper. Nuchtere mensen geloven niet in die sprookjes. Ik zelfs niet als ik een slok op heb. Sommigen willen nu eenmaal dat deze onzin in stand wordt gehouden. Maak mij niet uit waar men in gelooft zolang het maar niet uitmond in onaangepast gedrag waar ik en andere gelovers of niet gelovers last van ondervinden.
Guna-guna is vrijvertaald: Stille kracht met de nadruk op stil. Stil, geruisloos, achterbaks, stiekem gebeuren er dingen achter buleís rug waar hij geen weet van heeft en niet op rekent. Andere taal en cultuur. Ineens ben je ziek. De stille kracht heeft bacillen van de hoestende, proestende taxisopir in jouw lichaam gebracht. Het blijkt tbc. Kan die vent niet gewoon zijn hand voor zín mond houden, denkt de bule. Nee natuurlijk niet! Hij rekent af met de sopir. Rp.9.000 kostte de rit. De bule geeft 2 briefjes van Rp 50.000,- want hij had zín bril niet bij zich. Laat maar zitten zo... Trmkasih mister... Ook stille kracht. Ongemerkt wordt hij geript . Geruisloos! De bule ziet zijn assets smelten als sneeuw voor de zon en raakt in depressie. Een profripster wil hem helpen en maakt hem wijs dat er zoiets bestaat als stille kracht. Als hij bereid is om een aanzienlijk bedrag te betalen, zal zij er voor zorgen dat de betovering wordt verbroken. En dat gebeurt ook voor een week of 2. Dan begint de ellende opnieuw. Er ligt een wit poppetje voor de deur. Met de buleís naam erop en doorboord met een spijker. Wat betekent dit ripster? U raad het al. Er moet weer betaald worden. Enz.enz. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yeah right!

sinjo
User
spacer line

Maar over het onderwerp deporteren heb ik eigenlijk nog geen duidelijk atwoord over gehoord.
Je kan niet zo maar gedeporteerd worden en persona non grata verklaard worden in Indonesia of je moet een behoorlijk misdrijf begaan hebben of fraude gepleegd hebben ten nadele van de staat. Ook met crimineel gedrag moet je mee oppassen. Voorbeeld als je een ruit van de buren expres ingooit wordt je als crimineel bestempeld en kan je 2 jaar gevangenis krijgen.
Serkte DG Emoticon: Confused

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 13-10-2006 09:26 sinjo wrote:

Maar over het onderwerp deporteren heb ik eigenlijk nog geen duidelijk atwoord over gehoord.

Je kan niet zo maar gedeporteerd worden en persona non grata verklaard worden in Indonesia of je moet een behoorlijk misdrijf begaan hebben of fraude gepleegd hebben ten nadele van de staat.

Door een kleine (echtelijke) ruzie of andere vergrijpen / overtreding wordt je ook niet gedeporteerd. Bij een misdrijf is het andere kueh .
Het kan vreemd lijken bij sommige buitenlanders , zelfs Indonesia is ook een rechtstaat (vaak overtreden) met bestaande wetten.

Dat hebt je zelfs ook geschreven.

Maar bij volgens velen onschuldige overtreding(?) zoals ontduiken van immigratie bepalingen ( ZWART gaan werken zonder vereiste papieren , dan kan je ECHT gedeporteerd worden).
Dus enkele reis naar je land van herkomst met een Never Come Back Line. Het is lullig maar het is zo.
(En vergeet ook niet de Indonesische collega' s van Menir Zalm).
Dus je hoeft niet iemand vermoord te hebben om gedeporteerd te kunnen worden. Lees maar de Indonesische kranten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jantje
User
spacer line

On 13-10-2006 09:26 sinjo wrote:
Je kan niet zo maar gedeporteerd worden en persona non grata verklaard worden in Indonesia of je moet een behoorlijk misdrijf begaan hebben of fraude gepleegd hebben ten nadele van de staat.

Bij guna-guna (stille kracht) wat ik hierboven heb gedefinieerd, ontbreekt het aan duidelijkheid. Een verhaaltje is zo in de wereld gebracht en op dat soort gossip zitten promosigeile ambtenaren nou net te wachten. Emoticon: Shiny

spacer line  

Beste mensen,

hartstikke bedankt voor de hulp en sugesties.

Guna guna, Ik weet het niet, tot nu toe heb ik geen last van vreemde verschijnselen dus ik denk dat het wel meevalt.
Ik ben erg nuchter, maar ik ben ook maar een mens en ik zal absluut niet zeggen dat ik als mensje kan zeggen dat bepaalde dingen niet bestaan.
Dus ik ben overal op voorbereid. zekers als ik meerdere verhalen hoor van mensen die toch vrij nuchter overkomen.

P.D is het niet yoke, malam heeft gelijk, het rommelt al langer in onze relatie. ik ben een beetje blind geweest denk ik.

Ik kom er ook meer en meer achter dat het best wel veel gelul is wat ik van haar te horen krijg, en bedankt voor de info over wanneer iemand het land uitegzet kan worden hier.

Ik heb absoluut geen criminele dingen uitgehaald, dus dat is bullshit denk ik.

Ik wacht rustig af, en zie wel waarmee ze komt.

Ik krijg nu wel brieven van advocaten die willen dat ik kom praten, maar daar trap ik niet in.

Ik wacht tot een court order, en dan zien we wel.

Ik heb voor de zekerheid al wat info verzamelt waarmee ik kan bewijzen dat zei de gene is die vertrok.

in ieder geval bedankt voor de info mensen.....

Greetz

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

DG,
het was maar een suggestie maar begrijp dat er al veel meer speelde.
Het enige wat ik nu kan doen is je veel sterkte wensen en laat je niet kisten hoor!!!!!!!!!!!

Succes en voorspoedig weerzien met je baby ( jongetje of meisje, hoe oud ? ) Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 13-10-2006 08:40 Jantje wrote:

...

Ik kan je niet anders dan gelijk geven peloper. Nuchtere mensen geloven niet in die sprookjes. Ik zelfs niet als ik een slok op heb. Sommigen willen nu eenmaal dat deze onzin in stand wordt gehouden. Maak mij niet uit waar men in gelooft zolang het maar niet uitmond in onaangepast gedrag waar ik en andere gelovers of niet gelovers last van ondervinden.
Guna-guna is vrijvertaald: Stille kracht met de nadruk op stil. Stil, geruisloos, achterbaks, stiekem gebeuren er dingen achter buleís rug waar hij geen weet van heeft en niet op rekent. Andere taal en cultuur. Ineens ben je ziek. De stille kracht heeft bacillen van de hoestende, proestende taxisopir in jouw lichaam gebracht. Het blijkt tbc. Kan die vent niet gewoon zijn hand voor zín mond houden, denkt de bule. Nee natuurlijk niet! Hij rekent af met de sopir. Rp.9.000 kostte de rit. De bule geeft 2 briefjes van Rp 50.000,- want hij had zín bril niet bij zich. Laat maar zitten zo... Trmkasih mister... Ook stille kracht. Ongemerkt wordt hij geript . Geruisloos! De bule ziet zijn assets smelten als sneeuw voor de zon en raakt in depressie. Een profripster wil hem helpen en maakt hem wijs dat er zoiets bestaat als stille kracht. Als hij bereid is om een aanzienlijk bedrag te betalen, zal zij er voor zorgen dat de betovering wordt verbroken. En dat gebeurt ook voor een week of 2. Dan begint de ellende opnieuw. Er ligt een wit poppetje voor de deur. Met de buleís naam erop en doorboord met een spijker. Wat betekent dit ripster? U raad het al. Er moet weer betaald worden. Enz.enz. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Yeah right!

Beste beste Jantje,
Mooi verhaal, zal ook best zo zijn als u het zegt, u heeft meer ervaring als ik, maar ik wil er toch wat aanmerkingen op maken.
Mensen die argeloos zijn vindt men overal, ÚÚk in Nederland, natuurlijk zijn er arme sloebers die een extra centje proberen te slaan uit een bule, that`s life en bovendien heeft ie de centjes om naar IndonesiŽ te gaan duuuus.
Leven en laten leven denk ik maar.

Voor de rest worden mensen die zoals u het beschrijft in Nederland net zo goed geript, want dat zijn mensen die zoals wij in de haven noemen, mensen waarvan je de hersenen in een musje stopt, het musje achteruit gaat vliegen.
Geloof Malam, als mensen zich goed voorbereiden op een vakantie in IndonesiŽ worden er wel wat extra centjes hier en daar betaald, maar niet op de manier zoals u beschrijft.
Tja als ŤŤn of andere vrijgezel zijn p..n..s achterna loopt en wil scoren in IndonesiŽ dan kan ie er op wachten geript te worden, heb ik totaal geen medelijden mee ook.
Voor Malam was er ook ooit een eerste keer dat ie naar IndonesiŽ ging, ik heb een goed verzorgde reis genomen, goed geluisterd wat Poppy mij vertelde en goed om me heen gekeken.
In de loop der jaren heeft het mij hier en daar wel wat overbodige centjes gekost, zelfs nu dat ik de taal enigszins kan spreken gebeurd dit nog, ik zie het en weet het, maar nogmaals leven en laten leven.
Het beeld van de rijke bule hebben we zelf geschapen, door niets aantrekkend van cultuur in korte broeken(met witte draadjes eronderuit) met geldbuidel op de buik en met geld zwaaiend te denken dat de IndonesiŽr nog steeds buigend er voor de Nederlander is.
Hahaha ze zijn er ook nog steeds voor de bule, ze buigen zelfs, ja om je dompet te rippen, prachtig prachtig en nog eens prachtig.
Ik ben het met een hoop dingen niet eens in IndonesiŽ, daar kan ik een hele bloemlezing over geven, maar dat is in mijn postings te lezen, laat ik daar duidelijk in zijn.
Maar als je weet waar je naar toe gaat en als je informatie verzameld, luisterd naar andere mensen is het niet nodig om geript te worden, Malam is blond en die wordt er als geen ander tussen uitgehaald, tot het moment dat ze merken dat Malam het kaas niet van zijn brood laat vreten en bovendien kan communiceren in hun taal.
Bovendien wil ik zeggen dat, als mensen hun leven in willen pakken in IndonesiŽ zich bewust moeten zijn met de misstanden die daar heersen, als zij daar niet mee kunnen leven dan moeten ze in hun eigen land blijven, waar trouwens ook alles mee mis is, alleen op een ander vlak.
Een ieder zou moeten trachten in het land waar hij woont, iets aan de misstanden te doen, wat de misstanden ook zijn, in Nederland bijvoorbeeld de belastingdruk, in IndonesiŽ bijvoorbeeld de korrupsi, in iedergeval doe iets.
Ik ben uiterst kritisch over Nederland, maar ik tracht strijdbaar te zijn om de situatie te veranderen, in IndonesiŽ ben ik op mijn qui vive en tracht mijn familie en vrienden te vertellen wat bij ons goed gaat en wat fout, daar leren ze van, terwijl ik ook van hun leer.
Jantje uw mening over IndonesiŽ is buitengewoon negatief, ongetwijfeld heeft u de nodige ervaringen weg, dus tracht het in Nederland opnieuw!!!!!
Ik krijg steeds meer de gedachte dat u een ongelukkig mens bent, mocht dit zo zijn tracht dan een aantal jaren in Nederland in te pakken, dan zult u merken dat het een verhaal wordt van kakkebed weggooien en pissebed oppakken.
Hier vindje wat en daar laat je wat, aan het einde van het verhaal is het, wat je er zelf van maak.
In mijn geval, of met kromme tenen van de kou dag en nacht in een haven rondlopen, waar het nooit genoeg is, nooit productie voldoende, hoe je je best ook doet op je kloten krijgen of IndonesiŽ geen kromme tenen van de kou, mensen die alleen maar relaxed kunnen denken en vervolgens door korrupsi van die en gene een berg ergenis hebben.
Beste Jantje, dit is een keuze en alleen jouw keuze, tracht in het reine te komen met je leven, hetzij in IndonesiŽ of anders in het suikergoedland aan de Noordzee.
Overigens, wat DG nu overkomt in IndonesiŽ, had hem ook in Nederland kunnen overkomen, nog erger, hier had hij nooit meer een nieuw leven op kunnen bouwen, moeders gaat weg met kind, vader mag voor moeder en kind betalen, 12 jaar.
Dat moeder weggaat maakt niet uit, gewoon betalen dus, en als moeder niet wil dat vader het kind ziet dan zijn er geen wettelijke maatregelen om dat te bewerkstelligen, maar wel betalen.

Jantje
User
spacer line

He Malam,

Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb jouw notitie uitgeprint om het nog een paar keer te lezen want ik raak steeds de draad kwijt. Inmiddels heeft er iemand een vliegtuigje van gevouwen en is het diep in de kampoeng nedergedaald terwijl ik ze nog zo ingeprent heb dat alle rotzooi in de sampahbak moet. Geen eer aan te behalen!
Ik wordt zo depressief van de wantoestanden in dit door God vergeten pleuris land en dat meld ik op dit forum. Dat lucht soms op. Uit jouw postings blijkt dat jij vindt dat jij kankermonopolie hebt. Met name op de regering van een land waar welvaart heerst, de ver overbetaalde havenarbeiders topsalarissen krijgen (verkregen door kostant kankeren), wat je niet na kan laten om hier voortdurend te ventileren.En dan kanker je weer dat je zo hard moet werken en dat het werk dat je verricht nooit genoeg is en dan weer dat er gedeeld moet worden enz. enz. Je bent toch niet schizofreen aan het worden? Heb je soms weer een nachie in de huiden gestaan? Jij bent voortdurend ongelukkig omdat de welvaart waar jij in leeft nooit genoeg is. Jij bent een uitgesproken geldwolf. Schei toch uit met je verhaaltjes, zeker van een krasje gehoord, van 80 kg balen in 1968. Die tijd heb jij nooit meegemaakt man. Ga hier nouniet de amateur psycholoog uit lopen hangen.

Ik begin zolangszamerhand in een eindeloze depressie te geraken en zal mij tot de topic beperken voordat de BAAS ingrijpt en ik mijzelve moed in moet drinken om nog adem te halen.

Het toppic ging over deportatie waar DG bang voor is en malam komt met dit:

Overigens, wat DG nu overkomt in IndonesiŽ, had hem ook in Nederland kunnen overkomen, nog erger, hier had hij nooit meer een nieuw leven op kunnen bouwen, moeders gaat weg met kind, vader mag voor moeder en kind betalen, 12 jaar.
Dat moeder weggaat maakt niet uit, gewoon betalen dus, en als moeder niet wil dat vader het kind ziet dan zijn er geen wettelijke maatregelen om dat te bewerkstelligen, maar wel betalen.

Waar slaat dat nou weer op! Wat een slap gezeik!

Douw jij nou maar een handje geneeskrachte edelstenen in je zak als je gaat werken of leen die ring van je zoon een keer. Emoticon: Yeah right!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,066,901 topic views - 224,482 posts - 13,534 topics - 16,953 members - last post @ 12-12-2017 23:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,312,735 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com