indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Hallo beste mensen ik had vanmorgen tot half 4 vanmiddag geen verbinding met indahnesia.
Jeroen dat is even schrikken omdat je dan denk wat is dat,en is er iets met u gebeurd dus heb ik uw colega site gemeld of die er iets vernomen had.
Of lag het aan mijn computer die heb ik eergisteren voor de tweede keer recover opnieuw op gestart zo dat het weer goed werkt.
Want van de week zag ik mijn muis gewoon weg glippen en had geen controle over de computer dus gelijk er alles er afgedaan recoveren maar nu had ik geen verbinding meer tot heden.
Lag dat alleen aan mijn computer of hadden anderen ook geen verbinding meer? Emoticon: Confused
Gelukkig u bent weer in de eter, of noem je dat op Internet taal weer ontopic of op de Internet site Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Jepp Zieleffe...je was niet de enige Emoticon: Wink

Live life to the max.......

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja ik dacht al misschien is Yerun opgepakt in Indonesie en dat hij al in die kalaboes zat, maar "gelukkig niet dus", zelf was ik wel een beetje ongerust want als alles op eens weg is, dan kan je niet communiceren met elkaar wat er precies aan de hand is.
Dat geld trouwens ook met de forum leden.
Je komt er nooit achter, waar ze zijn als ze zich niet meer melden, dat geld alleen voor hen, die intensief hier aan de discussies mee doen.
Zoals ik het al ervaren had, dat je in een ziekenhuis terecht komt, je kan het niet melden aan je forum leden.
EEn oplossing heb ik er niet voor, zo voor de hand?
Je zou een van je kinderen als je die hebt, en zij op internet ook weten om te gaan,om even Jeroen een mailtje te sturen voor hen die graag weten hoe het er mee voor staat.
Maar het kan ook dat je daar geen behoefte aan hebt! Emoticon: Wink Emoticon: Shiny Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Geen idee nog wat er aan de hand is geweest. Inmiddels werkt alles weer gewoon geloof ik.

Wat betreft het contact als men onverwacht weg moet. Als er noodzaak is, of men wenst dat dan kan er altijd een mailtje gestuurd worden naar me natuurlijk. Emoticon: Wink

Ik ga wat tv kijken en dan lekker naar bed. Het is hier al half tien in de avond.

Yerun

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Selamt Tidur tidak mimpi rindu Belanda Ha Ha Selamat DAtang, Bumi Emoticon: Bye bye
Welterusten en niet dromen over heimwee van Holland welkom terug op aarde Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

spacer line  

On 07-10-2006 16:33 Jeroen wrote:
Geen idee nog wat er aan de hand is geweest. Inmiddels werkt alles weer gewoon geloof ik.

Jah het tis ook drukker als anders nu....lijkt wel ofdat er wat schade ingehaald moet worden Emoticon: Yeah right!
Ik ga er in iedergeval ook tussenuit niet om te slapen want het is immers pas 17:00 hier....maar verjaardagen zijn er ook nog weleens Emoticon: Puh!

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja Martin en Zielleffe, had ook geen verbinding, storinkje, is al opgelost.
Pluim voor onze Jeroen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 07-10-2006 15:48 zieleffe wrote:
Hallo beste mensen ik had vanmorgen tot half 4 vanmiddag geen verbinding met indahnesia.
Jeroen dat is even schrikken omdat je dan denk wat is dat,en is er iets met u gebeurd dus heb ik uw colega site gemeld of die er iets vernomen had.
Of lag het aan mijn computer die heb ik eergisteren voor de tweede keer recover opnieuw op gestart zo dat het weer goed werkt.
Want van de week zag ik mijn muis gewoon weg glippen en had geen controle over de computer dus gelijk er alles er afgedaan recoveren maar nu had ik geen verbinding meer tot heden.
Lag dat alleen aan mijn computer of hadden anderen ook geen verbinding meer? Emoticon: Confused
Gelukkig u bent weer in de eter, of noem je dat op Internet taal weer ontopic of op de Internet site Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Guna Guna Om Ziel ,U was aan de beurt om het te ervaren.

Salam dari tante Yo Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja tante Yo die Guna-Guna is voor mij niet weg gelegd
Ik had al vermeld dat er enorm muur om mij heen staat.
Maar had u dan het gevoel dat er niets aan de hand was?
Of waren engeltjes bij u oor aan het influisteren dat Jeroen aan zijn tuin bezig was, en nergen van toeten wist ?
Schijnbaar wist hij er zelf niets van,dat zal gelegen kunnen hebben, van een onderhoud waarop deze site staat onder gebracht.
Die had wel eens eerst, die bij hem vele site hebben staan, zijn klanten kunnen inlichten, of was het echt een storing?
Zij die het weet mogen het zeggen!
Achteraf kan je over dit ervaren dat je dit niet verwachte.
Maar goed eind goed alles goed!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shiny
Of had u over het dat mijn computer er van door ging altans mijn muis???
Nou dat is geen Guna-Guna maar Microsoft di te veel in mijn computer automatisch , downloaden je hebt geen mieter te vertellen, over je eigen computer, wat je in je computer allemaal binnen krijgt dat maken hun wel eventjes uit.
Dat merk ik omdat ze toch elke keer je min of meer dwingen de automatsiche veiligheid (suqerty ?) te downloaden

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Ja, Om Ziel ik had het gevoel dat er niets te lezen was vanmiddag op het forum en dacht laat dat ding ( PC ) maar uitstaan.
Toen ik hem eind van de middag aanzette deed alles het weer, kwestie van intuitie ?
Groetjes Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Jah het tis ook drukker als anders nu....lijkt wel ofdat er wat schade ingehaald moet worden Emoticon: Yeah right!
Ik ga er in iedergeval ook tussenuit niet om te slapen want het is immers pas 17:00 hier....maar verjaardagen zijn er ook nog weleens Emoticon: Puh! [/quote]

Ik was vanmiddag op korte afstand bij jou MartinS.Bij het vliegveld Gilze Rijen,maar so tolol jopu teleponnummer was niet bereikbaar.Had jij ook een stoorzender?
Emoticon: Clown

spacer line  

On 07-10-2006 23:34 hagen763 wrote:

Ik was vanmiddag op korte afstand bij jou MartinS.Bij het vliegveld Gilze Rijen,maar so tolol jopu teleponnummer was niet bereikbaar.Had jij ook een stoorzender?
Emoticon: Clown

Misschien omdat er niemand thuis was Umberto ! verder zitten er bij ons nooit geen storingen Emoticon: Clown

closje
User
spacer line

Ook de website van de Postbank was op onverklaarbare reden niet bereikbaar, internetbankieren niet mogelijk. Tegelijkertijd Indahnesia.com niet bereikbaar, het zou toch niet dat......

Gelukkig alles nu weer opgelost en naar zeggen (bij de Postbank) het euvel opgelost hoewel de oorzaak niet bekend was Emoticon: Nooo

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 08-10-2006 13:56 closje wrote:
Ook de website van de Postbank was op onverklaarbare reden niet bereikbaar, internetbankieren niet mogelijk. Tegelijkertijd Indahnesia.com niet bereikbaar, het zou toch niet dat......

Gelukkig alles nu weer opgelost en naar zeggen (bij de Postbank) het euvel opgelost hoewel de oorzaak niet bekend was Emoticon: Nooo

Hoy ben je ook van het ranzige Fokforum overgestapt naar Indahnesia?
Ik had namelijk uw naam op Fok gezien.

closje
User
spacer line

Hallo Malam,

Nee hoor, ik was al eerder te gast op dit forum en via hier daarzo. En net als u uit nieuwsgierigheid ook op Fok terecht gekomen na het volgen van enkele postings.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 08-10-2006 15:14 closje wrote:
Hallo Malam,

Nee hoor, ik was al eerder te gast op dit forum en via hier daarzo. En net als u uit nieuwsgierigheid ook op Fok terecht gekomen na het volgen van enkele postings.

Hooooy Closje,
Sorry, om ontopic te blijven Indahnesia was er even uit.
Mag ik weten hoe uw mening is over Fok??????

closje
User
spacer line

Hoi Malam,
u mag "je" tegen mij zeggen, hoor Emoticon: Smile
Zoals gezegd ben ik via dit forum aldaar terecht gekomen, ik was het verhaal van onze Jeroen in Indo aan het volgen en in een posting maakte een forumlid melding dat hij op Fok zijn ervaringen wel deelde. Heb tot dusver ook alleen dat topic gevolgd op Fok.
Waarom hij dat daar wel doet en niet hier? Waarschijnlijk omdat de kritieken hier alleen nog maar gericht waren om hem de grond in de stampen? Althans wellicht dat hij dat zo ervaart. Jammer want ik ben van mening dat hier een aantal deskundigen op het forum zitten die met opbouwende kritiek een behoorlijke toegevoede waarde zijn voor zijn verblijf in Indo.
Mijn mening: Laat een ieder zijn/haar ideaal nastreven en zelf ervaren hoe dit verder loopt, deel je kennis met hem als goed advies, en ongeacht of hij/zij hier iets meedoet of mee kan uiteindelijk zal deze persoon een waardevolle ervaring rijker zijn.

Op Fok zitten echter ook "meelopers" die ALLEEN maar katten. En 1 daarvan heb ik inderdaad een ranzig woord toebedeeld. Maaf, ya Pak Malam

spacer line  

On 08-10-2006 16:30 closje wrote:

Mijn mening: Laat een ieder zijn/haar ideaal nastreven en zelf ervaren hoe dit verder loopt, deel je kennis met hem als goed advies, en ongeacht of hij/zij hier iets meedoet of mee kan uiteindelijk zal deze persoon een waardevolle ervaring rijker zijn.

Dat zijn nog niet zulke slechte uitspraken..in tegendeel Emoticon: Wink

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik sluit me graag aan bij closje Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Moet er wel bij vermelden dat er op Fok gelijk ingegrepen word door verschillende aangestelde forummoderatoren,/sters of hoe noem je die?
Daar heeft Jeroen geen tijd voor, en hij doet het alleen, dus je kan niet alles hebben.
Ik vind dat zo iemand het toch maar doet om een site op te richten met deze thema als Indonesië, en zich nu ook weet te kweten, kennis op te doen over Indonesië.
Op die leeftijd!, toch maar in een vreemd land te gaan, om daar die kennis op te doen.
De taal te leren, en nog dat met anderen weet te delen.
Daarom niet zijn favoriet van Jeroen. Londoh die ik ook hoog heeft staan omdat hij door zijn ervaringen dat deelt met anderen.
Dat kan een kik zijn maar ze doen het toch maar.
Nu hebben zij wel de tijd mee, dit middel als internet, verleend zich heel goed.

Terug komend op Fok ik had daar ook een topic geopend en ik werd gelijk neer gemaaid over het taal gebruik.
Je moet daar toch wel iets harde zijn, maar ik heb ze van republiek bediend, en zij die verder reageerde had je veel informatie aan
Dat ze op Fok wel tolerant zijn omdat er toch nog al gelijk je proberen er onder uit te halen.
Dat is een generatie probleem waarin jongeren meer op een wijze reageert wat je door heel de samenleving merkt. een verharding van vrijheid, en respect.
Mensen die geen constructieve informatie hebben “niet op mijn posting reageren graag”,!!! is de beste middel hen de mond te snoeren! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yes!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Mijn beste Zieleffe,

Als U schrijft zoals U praat dan moet je het wel eens een keer extra overlezen om het goed te begrijpen en dat is voor sommigen een probleem. Emoticon: Confused
Snelle jongens, snelle praat, snel lezen en ook weer snel vergeten, zo gaat dat tegenwoordig. ik heb eens even gekeken op het Fok forum en inderdaad daar valt van alles te lezen, niet altijd even netjes of geschikt voor iedereen.
Dus blijf maar hier, ik lees het wel een keertje extra, heb de tijd, ben met pensioen en kan het rustig eens een keertje overdoen.
Als ik de behoefte heb dan reageer ik en zo niet of staat het onderwerp mij niet aan dan zijn er wel anderen die reageren.
Beetje bekvechten moet kunnen, toch ? Emoticon: Yes!
Soms gebruikt U de woorden een beetje vreemd maar uit het geheel is uiteindelijk wel op te maken wat U bedoelt en zo niet dan komen er wel reacties.
Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 08-10-2006 16:30 closje wrote:

Waarom hij dat daar wel doet en niet hier? Waarschijnlijk omdat de kritieken hier alleen nog maar gericht waren om hem de grond in de stampen? Althans wellicht dat hij dat zo ervaart.

Omdat men ook de 2 petten van Jeroen en Jerun niet heeft of kan onderscheiden.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

closje
User
spacer line

En die pet (ten) past ons allemaal Emoticon: Confused

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Met Jeroen (d.g.a. van Indahnesia) praat ik over huishoudelijke reglementen , waar hij ook moet gaan houden.Afspraak is afspraak , kan niet zo maar veranderen zonder berichtgeving. Geldt voor iedereen.

Met Yerun (user) kan ik oeverloos gaan kwekken , tenminste als hij het ook wil.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik moet in de toekomst inderdaad meer mijn best doen met Jeroen en Yerun, zeker weten dat mensen dat snappen. Zoals Sidia het zegt is het bedoeld, de een is moderator en moet je eigenlijk niet tegenkomen, de ander is de gewone user die gezellig meedoet.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,376,925 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com