indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Er zijn op verschillende Plazza's gratis te internetten.
Met een een Wireless verbinding die op de nieuwe Laptop al ingebouwd zijn
U kunt die aanvraag via de provider melsa www.melsa.net.id aan te vragen.
Als u met de oplader wilt moet u wel een verloop stekker kopen want die kleine stekkertjes die op de oplader zitten passen niet in de stopkontakten.
Niet overal een warenhuis van ACE te koop verloop stekkers. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Sorry ik had de verkeerd hoofd tekst gekopieerd dus moest wel veranderen dit staat ook in de oude topic
Zelfs internet via de satelliet is duur in Ind maaf Emoticon: Shut up! Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Je bent dus wel verplicht om in een dure gelegenheid te gaan zitten en ik neem aan dat je er ook wat moet bestellen. Voor surfers die echter ( bijna ) overal en redelijk goedkoop en snel willen internetten, heb ik het volgende advies. Probeer mobile 8 van Fren . http://www.mobile-8.com/ Je kunt met een wireless CDMA modem of Cellphone op de meeste plaatsen internetten.
Volgens mij de beste ISP in indonesia.

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,350 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,289 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com