indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

silat4ever
User
spacer line

ik denk dat jij dat beter kunt bekijken dan ik je zult er absoluut meer kennis over hebben dan ik.
ik weet alleen van die vriendin dat ze eerste was en dat ze toch niet naar de school ging waar ze graag naar toe wou maar een andere met meer uang redde het wel dus.
ze kreeg later trouwens wel een beurs is afgestudeerd op ekonomi
heb hier nog een photo staan lijkt wel wat amerikaans met die hoeden of petten op hun hoofd of hoe die dingen ook mogen heten

spacer line  

en is het nog steeds zo dat wanneer je maar geld hebt ook wel op een hogere school terecht komt ???
ik weet niet of het nu nog zo is maar er zijn mij wel verhalen van bekend

jaah uhmz...nou volgens een neefje van mij daarsoow...
moet je als je op het universiteit wil studeren 20 djuta betalen...
maar ik weet niet of dat klopt...
ik weet wel...dat toen mijn moeder vroeger naar op school zat,
je gewoon geld moest betalen mocht je het niet halen..om over te gaan..
en je slaat gewoon een klas over.. Emoticon: Puh!

best vreemd eigenlijk..maar helaas heerst er veel corruptie in indo.. Emoticon: Very funny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,229 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com