indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Adnan Buyung Nasution ken ik alleen van naam .
Is 1 "generatie" ouder , in indonesia is hij bekend , ook in Nederland .
Schopt veel , alleen een beetje moeilijk als je naar boven moet schoppen.
Ik denk dat zijn rol ial een beetje uitgespeeld is . Maar nog steeds een begrip in het buitenland.
Een andere "bekende"jurist(en)club is Kaligis.

Nu praten we over grote jongens .
Moet je wel tot bepaalde keluarga besar behoren.
De klanten moeten ook echt dikke dompet hebben.
Kwaliteit moet je altijd gaan betalen.

Anders ben je genoodzaakt om naar LBH of adpokat prodeo gaan bezoeken.

Als (ALS Emoticon: Smile ) ik een adpis biro gaat openen met evt .stille venoten Emoticon: Wink dan ga ik gewoon op mijn eigen naam oprichten.
Is goed genoeg.

Trouwens tegenwoordig heb je veel online site voor rechtshulp.
Ze zijn daar ook niet achterlijk.
Zie bijvoorbeeld Hukum.online of voor islam recht de Syariah online.
Uiteraard als je in "banyuwangi" woont is het een beetje moeilijk .
Moeilijk om persoonlijk langs te komen.
Maar als je pc of noodboek hebt is er niks aan de hand.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
User
spacer line

Het probleem van huwelijkse staat is dat men van uit een overheid de verzekering heeft, dat je daar onder hoor afhankelijk van je kostwinnerschap bent.
Tenzij je zelf een zelfstandige baan hebt, en daardoor in je eigen voorzieningen kan voldoen.
De huwelijkse staat is in andere landen, zoals IndonesiŽ, heeft veel meer betekenis, dan in het westerse landen.
Het gevolg is dat er te veel bemoeienissen zijn van Familie, en de daaraan gekoppelde religie,dat bemoeilijkt in de meeste geval een scheiding proces.
Pas ervaren nu zelf in de moeilijkheden gekomen met de kinderen van mijn vriendin.
Zij waren velle tegenstanders dat haar zus wilde scheiden, en ik in haar steunde.
Wat kon ik anders ze wilde met mijn zoon verder.
Dus het verhaal is nu klaar de twee komen samen ze hebben een visum gekregen, en ze komt met haar dochter naar Holland toe.
Maar nu zit ik met een verdeelde familie, en dat gaat zo ver dat ik mij terug trek, en hen heb ze verteld, niets meer te willen ontmoeten.
Zo dom zijn zij terwijl ze afhankelijk zijn van haar moeder tenminste een van hen.
Ze hebben zelf een moeder die ook gescheiden is, en daarvan het gevolg is dat zij naar Holland is gekomen, zodat ik het niet meer begrijp over hun zienswijze?.
Ik wil er niets meer mee te maken hebben, en ze bekijken het daar maar.
Het gevolg is dat die jongen zich zelf, en zijn gezin in moeilijkheden heeft gebracht, en dat zien ze niet in. Blo-on
Terwijl hij zelf had moeten voorzien in zijn eigen inkomen.
Zijn moeder is nu druk bezig zich in allerlei kronkels te brengen om toch geld daar naar toe te krijgen.
Ik heb mijn medewerking opgezegd, ze bekijk het maar.
Ze kan zelf niets, omgaan met internet bankieren, nu wilt ze het leren, begrijpt u het nu, ja als je zelf in een situatie gebracht wordt, dan moet je het ineens leren terwijl ik al verscheiden keren haar aangemoedigd hebt het te doen, maar nu niet meer.
Zijn alle vrouwen, en dan vooral van Indische afkomst, die zo weinig verstand gebruiken????
Ja en daarmee zit je zo in een crisis die wie de sterkste voor elkaar geeft, zich over geef aan de nukken van dat geval.
Wij zijn samenwonend, en hebben een samenlevingscontract bij de Notaris vast gelegd
Zo gaat dat in het leven je hebt niet alles voor het zeggen, en daardoor kom je soms voor rare situaties te staan!!!!! Emoticon: Cry Emoticon: Confused Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Even het vuurtje nog laten opwakkeren...is er na deze discussie nog steeds iemand die met een kampong-meisje wil trouwen op gemeenschap van goederen?? Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

zieleffe
User
spacer line

On 29-05-2007 19:34 kiwimave wrote:
Even het vuurtje nog laten opwakkeren...is er na deze discussie nog steeds iemand die met een kampong-meisje wil trouwen op gemeenschap van goederen?? Emoticon: Party!

ja dat is dom dommer kan je niet zijn maar ja liefde maakt niet alleen blind maar ook je dom.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee?
Maar het kan zijn dat de persoon verkiest naar gemeenschap als je zelf niets te bieden hebt, en je ziet dat je een rijk Chinees Indische meisje op de kop tikt ja dan kan ik dat wel begrijpen.
Indonesie is een land vol met tradities, en religie, ja om dan je sterk te maken voor je volle verstand dat te doen wat in de westerse wereld een must aan het worden is.
Niet voor nu maar ook voor je nageslacht!!!!! Emoticon: Blush Emoticon: Very funny Emoticon: Frustrated Emoticon: So funny Emoticon: Stupid

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,364,609 topic views - 240,166 posts - 13,729 topics - 33,270 members - last post @ 28-09-2020 14:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,137,455 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com