indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Pak Sidia schreef

En dat geleuter van allochtonen dat ze uitkeringstrekkers zijn.
Waarschijnlijk ben je geen allochtoon.

Pak Sidia 40% van de allochtonen zijn werkeloos, dat zijn de werkelijk cijfers daar kan je niet om heen
Verders kijk de troon rede van dinsdag werk, werk, en nog eens werk.
De Koningin sprak

Ons land staat er sterk voor. Nederland werkt. Nederlandse ondernemers zijn wereldwijd actief. In bedrijven, het onderwijs, de zorg en in tal van andere sectoren wordt aan innovatie gewerkt
.
Zelfs Shell is weer terug in IndonesiŽ.
Unilever , Frieze Flag, Bata,, noem ze maar op ze betekenen nog al wat .
Voor zoín klein landje toch een grote inbreng!!!! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Wink Emoticon: Yes!
De Koningin sprak

Als sterk, welvarend en vrij land hebben wij een belangrijke internationale verantwoordelijkheid. Conflicten en noden in de wereld vergen een actieve opstelling van Nederland. Samen met andere landen zijn wij drager van de internationale rechtsorde.

Deze vond ik ook goed, ďwij gaan wat betekenen in de wereldĒ als wij al niet iets betekende in de wereld ook in IndonesiŽ!! Emoticon: Puh! Emoticon: Talk to the hand
Verders kom ik terug over het arbeid moraal.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

tijgetje
User
spacer line

= edit: je bent welkom hier, maar dergelijke beledigingen laat je maar achterwege =

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 20-09-2006 13:53 tijgetje wrote:
= edit: je bent welkom hier, maar dergelijke beledigingen laat je maar achterwege =

Dankjewel Jeroen,
Ik was even bang dat we weer de zelfde zinloze discussie zouden krijgen als 2 weken geleden.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 20-09-2006 13:53 tijgetje wrote:

Hei hei hei , heb ik iets gemis ?
Ben even aan het jalan2 geweest.

Mijn vraag , wie wordt hier beledigd ?
Weet de beledigde persoon het wel zodat hij of zij een gepaste doch correcte reactie kan geven ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 20-09-2006 09:29 tijgetje wrote:
Mijn schooonfamilie bestaat uit welgestelde Chinese zakenmensen uit Jakarta. Ik heb zelf een goedlopend bedrijf en heb net zoals mijn vrouw een h.b.o opleiding.
Waren alle allochtonen in Nederland maar Chinezen en niet van die uitkeringstrekkers zoals Sidia..

Tsskk tsskk tssk , oh je bent dus een ondernemer , en met een hbo opleiding ook nog .
Sjappoo .
Ik heb ook hbo (of is het b.l.o ? ).Niet dat het veel zal uitmaken . Weet ik echt niet meer , soo lang geleden , vooral die spelfouten he , dat kan je niet maken.
En ter informatie , ik ben geen allochtoon , wel een vreemdeling.
Ik neem aan dat je (als hbo- er) weet wat het verschil is tussen allochtoon en vreemdeling.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Als je een hbo opleiding hebt, dan schrijf je het toch ook zo? dan schrijf je dat toch niet als h.b.o. ? volgens mij zat de duyvis partyganger full of crap. dus....
Mijn kids zijn trouwens ook allochtoon, de moeder is geboren in Indonesia. Dus....(2)

dus.....hey, lunch! houdoe

Begin de details te vergeten

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Chinezen zijn ůůk intelligenter met handel drijven dan de meeste INDOnesiŽrs de meeste ideeŽn (lees: verkooptechnieken/methoden) die Chinezen toepasten/toepassen worden nu als marketingsmethodieken/-technieken aan de man/vrouw gebracht ....... bijvoorbeeld vroeger kregen kinderen van 'vaste afnemers/langgannan' altijd 'iets' van Om Wong ...... "katanya orang China suka anak 2 " ......
  • Op Ambon stopt de 'eiland Chinees' met zijn 'motor-speed' vlak voor de rumah makan van zijn broer; hij denkt ŗl met zijn klanten mee voordat men dat in Nederland deed ..... dus als je dorst heb, of honger ..... altijd Om Wong ......

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,949 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com