indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 02-09-2006 12:26 Martin-Solo. wrote:
Ik ken genoeg Molukkers...maar leg het eens uit Anis ?

'Ating' yth.,

"Wat valt er uit te leggen ........ net zoals 'Oost - Oost is en West - West' zo is dat niet uit te leggen ......."
"Je vraag een Jood toch k niet het 'Israelier gevoel' uit te leggen ..... als dat zou kunnen zou je het k niet 'vatten', zo is het 'Nederlander -gevoel' toch k niet te vatten iedere keer het 'heen en weer' tussen die 'koopman en die dominee' ....... ( adh jadi bigung )
Daarom denk ik k dat er op dit forum iedere keer maar weer, in wezen soms dezelfde diskussies gevoerd worden ......... tussen zeg maar de 'INDO-lovers' en Nederlanders, k in kwesties als geloof (een steeds terugkerend tema) in veel nuances dat weer leidt tot irritaties zoals bijvoorbeeld op de avatar van de bovengenoemde 'nonja', van mij mag ze hr ...... het brengt mr leven in de brouwerij op dit forum ...... al doet het mij wel denken aan de avatar van ons aller B. 'Lontong' .......
By the way, ....... ik begint inderdaad te vermoeden dat 'Westerling' 'Londoh' is want dat betekent toch het zelfde ???

'Ahu kura ahia, mansia nia'

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 12:39 Malam wrote:
Tante Yo, ik heb er ook maar een avatar tegenaan gesmeten, wajang golek waar istri Malam zo graag naar kijkt.
Erg rustgevende avatar, mochten er nu nog mensen zijn die onrustig worden van uw avatar, roep gerust de hulp van Malam in, kan ik ze met mijn avatar weer wat rust geven.
Overigens heb ik wel de neiging als ik uw bezige bijtje ziet om mijn voeten op te tillen, zodat u er bij kan en geen stukje overslaat.

nou vooruit deze dan !!! Emoticon: Nice

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou, nou tante Joke wat nu weer gaat u op de verzier tour?
Ik ben al voorzien hoor, en dat wupse meisje kan mij wel opwinden maar niet beinvloeden, of is het net anders om ha ha ha.? Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 13:00 zieleffe wrote:
Nou, nou tante Joke wat nu weer gaat u op de verzier tour?
Ik ben al voorzien hoor, en dat wupse meisje kan mij wel opwinden maar niet beinvloeden, of is het net anderom ha ha ha.? Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Nou, nou ,nou, Om Zieleffe, als het dat wulpse meisje van de avatar maar is.
Ik dacht maar zo, als ik iets niet goed doe dan kan ik een schop onder mijn kont verwachten.
Ja hoor af en toe een beetje nakal, om ziel mag honger krijgen op het forum maar hij moet naar huis om te eten ha, ha,ha. Emoticon: Laugh out loud

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Och tante Yo, ik heb ze hier beiden nu in beeld, Om Ziel die aan het buigen is en die magere heks met haar bewegende buikje, een mooie combinatie, vandaar mijn antwoord, dan kan Om Ziel tot rust komen met mijn rustgevende avatar.

spacer line  

Nou de oefeningen van Ziel waren niet voor niets...ivm die van Yoke Emoticon: Shut up!

Live life to the max.......

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 02-09-2006 12:54 4yoke4 wrote:

...

nou vooruit deze dan !!! Emoticon: Nice

Tante u laat u toch niet beinvloeden door air cuka(azijn)?
Zijn naam zegt het al, nu was ik net gewend mijn pootjes op te tillen als ik een posting van u las, weg avatar, ach tante Yo bij het zien van uw nieuwe avatar tja,,,,,,, geef mij maar die perempuan sapu, met een borrel en een sigaar hahahaha.
Ben bang dat ik straks Om Ziel moet gaan reanimeren ook.

van Heutsz
User
User icon of van Heutsz
spacer line

Hoi, Ik ben nieuw hier. Jullie zullen het voortaan met deze kop moeten doen. Toch niks mis mee? Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 02-09-2006 16:36 van Heutsz wrote:
Hoi, Ik ben nieuw hier. Jullie zullen het voortaan met deze kop moeten doen. Toch niks mis mee? Emoticon: Bye bye

Effe kijke, hmmmm nix mis mee, tenzij je het goed bedoeld.
Deze meneer was namelijk geen toonbeeld van fatsoen.

van Heutsz
User
User icon of van Heutsz
spacer line

Hij heeft wel n ding goed gedaan, het eilandenrijk tot n geheel gesmeed. Op de manier waarop kan men over twisten. Maar ik bedoel het goed hoor.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Eerst kwam Westerling, nu van Heutsz, welke oorlogmisdadigers kunnen we hier nog meer verwachten?

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Des te uitdagender,des te leuker,die avatars. Emoticon: Puh!

spacer line  

On 02-09-2006 18:54 Veer01 wrote:
Des te uitdagender,des te leuker,die avatars. Emoticon: Puh!

Als het Mister bean is wel .... Emoticon: Nice

Live life to the max.......

air cuka
User
spacer line

On 01-09-2006 17:45 4yoke4 wrote:
Er is iemand die het verschil niet weet tussen thailand en indonesia maar die zich wel ergert aan mijn avatar. Emoticon: Cry

WIE ERGERT ZICH NOG MEER, ik vond HAAR wel leuk vegen. Emoticon: Yes!

Voor mijn goede Forumvrienden wil ik er wel wat aan doen maar niet voor eentje die net komt kijken. Emoticon: Devil

Please your comment !!!!!!!!!!!

Yoke

Ja, ik ben dom!

Stemmingmakerij hier zeg. Emoticon: Cry

Tjonge, ik ken Indonesie niet, mag ik er dan een paar vragen over stellen???

Als jij niet kunt lezen, dan is dat eigenlijk jou probleem.

Als je omdat je niet kunt lezen dan maar mijn topic gaat lopen vol spammen met kant nog wal rakende tegenvragen en opmerkingen, dan wekt dat bij mij wel wat irritatie op! (je was daarin ook niet de enige)

I.i.g. heeft het wat positiefs opgeleverd, je hebt het forum wat leesbaarder gemaakt door je avatar te verwijderen, en dat nog wel voor een NOOB!

Veel plezier met je forumvrienden Emoticon: Bye bye

air cuka
User
spacer line

On 01-09-2006 18:01 AnisJ wrote:
Nu je het zo vraagt ...... jadi bingung sekali ...... ik heb zelfs de neiging te denken dat onze webmaster zo goed als zeker de deur uit heb gesapolidied, bovendien ben ik al aan het kijken of er op de monitor geen stof ligt, wat er af moet ....... en ik begint neigingen te vertonen van jeuk ........
"Sapu terus nona ......... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Wil je graag dat ik weg ga? Emoticon: Eerie

air cuka
User
spacer line

On 01-09-2006 20:26 zieleffe wrote:
Ja hoor zo kan die wel weer dames, even ons betichten van toneel spelen het is potdorie zeer serieus wat wij hier doen bloed zweet en tranen kost het mij, en dan mijn mond laten snoeren.
Zie ik het goed even mijn bril opzetten noemen ze ons Heren?
Zeer zeker niet hoor, dat je die avatar al mag plaatsen moeten jullie al blij zijn dat je in Holland dat mag doen.
U weet maar al te goed dat er landen zijn dat je als vrouw nog geen zins je haren mag laten zien laat staan je avatar???
Ha, Ha, neen een geintje hoor Tante Jo, Inge, en mag ik zo vrij zijn u bij de voor naam aan te roepen,(Schrijven,Typen) hoe moet je dit weer vertolken?
Het is leuk om ook eens van jullie te horen, en deel te nemen met velerlei meningen.
Wij worden er niet dommer door dus kom maar op en die zeurkous die over die avatar valt die laat die maar links liggen.
Hij zou naar Forum Weerwoord moeten gaan daar mag je geen beweegbare Avatar gebruiken. Emoticon: Cooool Emoticon: Worship

Lees ff mijn topic en de reacties daarop, vertel me dan wie hier de zeurkous is die links gelegen moet laten blijven liggen worden gedaan Emoticon: Stupid

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 23:44 air cuka wrote:

...

Ja, ik ben dom!

Stemmingmakerij hier zeg. Emoticon: Cry

Tjonge, ik ken Indonesie niet, mag ik er dan een paar vragen over stellen???

Als jij niet kunt lezen, dan is dat eigenlijk jou probleem.

Als je omdat je niet kunt lezen dan maar mijn topic gaat lopen vol spammen met kant nog wal rakende tegenvragen en opmerkingen, dan wekt dat bij mij wel wat irritatie op! (je was daarin ook niet de enige)

I.i.g. heeft het wat positiefs opgeleverd, je hebt het forum wat leesbaarder gemaakt door je avatar te verwijderen, en dat nog wel voor een NOOB!

Veel plezier met je forumvrienden Emoticon: Bye bye

Terima kasih,

Als de vraagstelling wat duidelijker was geweest dan was het niet zo uit de hand gelopen.
De bedoeling van mijn tegenvragen aan jou waren om mij wat duidelijkheid te verschaffen in jouw positie, daarop zou ik je dan wat informatie kunnen geven over Indonesia. Zelf zou je dan vergelijkingen kunnen maken, ik hoef dat niet voor jou te doen. Uiteindelijk zul je zelf uit moeten zoeken of je er wel of niet wilt wonen.
Per slot van rekening zit je nu op een forum over Indonesia, waarom stel je hier je vragen dan, denk jij dat alle forumgangers hier ook in Thailand zijn geweest?

Wees dus in het vervolg duidelijker in je vraagstelling en doe het maar gewoon in het nederlands want dan kom je misschien beter uit je woorden.
We zijn hier hele normale mensen op dit forum maar domme vragen stellen is domme antwoorden krijgen.

En dan nu ook nog een beetje bij Jeroen gaan klagen vind ik kinderachtig, als het uit de hand loopt grijpt hij heus wel in zonder dat je om moet verzoeken.

Doe in het vervolg wat beter best om duidelijk te zijn en klagen doe je maar op een ander forum.

Yoke Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 23:52 air cuka wrote:

...

Lees ff mijn topic en de reacties daarop, vertel me dan wie hier de zeurkous is die links gelegen moet laten blijven liggen worden gedaan Emoticon: Stupid

Jij.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 14:27 Malam wrote:
Och tante Yo, ik heb ze hier beiden nu in beeld, Om Ziel die aan het buigen is en die magere heks met haar bewegende buikje, een mooie combinatie, vandaar mijn antwoord, dan kan Om Ziel tot rust komen met mijn rustgevende avatar.

Ja, kwam dat even goed uit. LEUK H !!!!!!!!!!
Maar als Om Ziel helemaal bingung wordt dan moet die ander er maar weer op.

Salam dari Yoke/pestkop Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 14:41 Martin-Solo. wrote:
Nou de oefeningen van Ziel waren niet voor niets...ivm die van Yoke Emoticon: Shut up!

was ik toch ergens goed voor Sjaak. Emoticon: Stupid

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 23:47 air cuka wrote:

...

Doe niet zo gefrustreerd. Emoticon: Shiny

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-09-2006 16:36 van Heutsz wrote:

Och verandering van spijs doet eten. Emoticon: Nice

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 02-09-2006 23:47 air cuka wrote:

...

Malam wil graag dat u blijft hoor azijn water, trouwens zullen we samen onze naam veranderen?
Maakt u er air gula van en ik siang, misschien kunnen we tante Yo verleiden om haar naam te veranderen in perut kecil of sapu mati.
Geintje air cuka, alles wat u wil weten over Indonesi? vraag maar raak, Thailand? zoek onze zakken maar na, het enige wat ik u kan vertellen dat de dames uit Thailand haast net zo knap zijn als de dames uit Indonesi, maar ja Malam is bevooroordeeld met zijn Indonesische Pop.
En laten we de blonde Hollandse dames hier niet buiten laten, zijn ook kanjers hoor, en ze vegen zo lekker schoon ook, kijk maar naar Tante Yo

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 03-09-2006 03:34 Malam wrote:

...

Malam wil graag dat u blijft hoor azijn water, trouwens zullen we samen onze naam veranderen?
Maakt u er air gula van en ik siang, misschien kunnen we tante Yo verleiden om haar naam te veranderen in perut kecil of sapu mati.
Geintje air cuka, alles wat u wil weten over Indonesi? vraag maar raak, Thailand? zoek onze zakken maar na, het enige wat ik u kan vertellen dat de dames uit Thailand haast net zo knap zijn als de dames uit Indonesi, maar ja Malam is bevooroordeeld met zijn Indonesische Pop.
En laten we de blonde Hollandse dames hier niet buiten laten, zijn ook kanjers hoor, en ze vegen zo lekker schoon ook, kijk maar naar Tante Yo

Ja hoor Malam, hij mag van mij ook blijven, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik was al uitgeveegd hoor!
Maar ik verander mijn naam niet want dan moet ik mij opnieuw aanmelden bij Yerunce onder die nieuwe naam en daar heb ik geen zin in.
Trouwens, wanneer komt Poppie eens weer met een posting ?
Gebrek aan vrouwen hiero !!!!!!!!!!

O, ja dat Tante Yo dat kwam uit de tijd dat Ome Leen (londoh)nog op het forum zat.
Dus zal ik nu maar weer gewoon Yoke worden ?
Fijne Zondag nog!!!!!
Emoticon: Bye bye Yoke

manon
User
User icon of manon
spacer line

klein he...TEST-TEst-test Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,169,969 topic views - 233,612 posts - 13,687 topics - 24,375 members - last post @ 15-09-2019 20:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,244,839 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com