indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

claire
User
spacer line

Ik heb een vraag: eind september ga ik met mijn vriend naar indonesie, het plan is om 2 weken java en 1 week bali aan te doen.
We willen vanuit jogyakarta naar sukapura een binnenlandse vlucht boeken, kan echter niet op de site van merpati airlines komen...en dat is geloof ik de enige maatschappij die deze vlucht verzorgd....

Verder nog een vraag is het handig om een prive chauffeur te nemen (we willen namelijk best grote afstanden afleggen in java, wat zijn de kosten daarvan per dag, en weet nog iemand een goede chauf?
onze trip in java is: jakarta, bogor, bandung, pangandaran, cilacap, jogyakarta, surabaya.

alvast bedankt!
groetjes claire

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo claire,

Op onderstaande manier kom je wel op de site van merpati:
Google - tik in - merpati - zoeken op het internet ( niet nederlands) dan staat er op de 5e plaats Merpati Nusantara als je die aanklikt kom je op de site van merpati.
Succes Yoke Emoticon: Wink

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

claire
User
spacer line

Yoke, dank alleen hoe kan ik een vliegticket boeken op de site?
als ik op airlines klik en dan merpati dan krijg ik weer een error... Emoticon: Laugh out loud

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Je moet geen ticket voor een binnenlandse vlucht in Nederland boeken Claire. Als het al mogelijk is dan is het veel te duur, gewoon in Yogyakarta boeken.
Mogelijkheden genoeg daar. Op het vliegveld of op een reisbureau.
Als je in een hotel verblijft dan willen ze daar misschien wel een vlucht voor je reserveren. Voor een klein bedrag brengen ze de tickets dan ook nog in het hotel, het spaart tijd uit waarin je andere leuke dingen kunt doen.
Als wij in Yogya zijn dan vragen wij altijd even een receptionist(e) of hij/zij voor ons uit wil zoeken hoe we kunnen vliegen naar de volgende bestemming.
We zijn alleen nog nooit naar Sukapura gevlogen, we weten dus ook niet of er meer maatschappijen zijn die daar op vliegen.
Groeten Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

muffy
User
spacer line

beste claire mocht je een goede en betrouwbare "driver" willen dan weet ik er een voor jullie wat betreft de prijs hangt een beetje af wat je precies wilt en hoe lang je zijn diensten nodig hebt maar duur zal het zeker niet zijn. Zijn naam is AGUS en werkt doorgaans voor ons als driver als we in semarang zijn en zijn engels is heel redelijk . Zijn telefoon nummer kun je van me krijgen
groetjes
muffy

claire
User
spacer line

Hoi muffy, graag zou ik het telefoonnumer van jullie driver willen hebben, we willen 2 weken door java rondtrekken met chauf, heeft hij ook email?
alvast bedankt!
groetjes claire

muffy
User
spacer line

beste claire , email is iets teveel gevraagd maar zijn mobiel nr is

0062 81325275395 zeg er wel bij, indien je belt, dat je het nummer van vincent
hebt gekregen.

mocht je hem spreken doe dan de hartelijke groeten van me.!!
groetjes
"muffy "

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Op de site van Merpati een vliegticket boeken??? Dat is net zoiets als op de Noordzee naar Barramundi 's vissen... onmogelijk natuurlijk.

De enige 3 sites waar je op dit moment binnenlandse vluchten kan boeken zijn die van Lion Air (www.lionair.co.id), Adam Air (www.flyadamair.com) en Air Asia Indonesia (www.airasia). Daar kom je best goedkope tickets tegen. Met name die van Lion is ZEER irritant (al je gegevens opgeven voordat je je vlucht kan kiezen). Maar het werkt allemaal wel als je "Indonesisch" geduld hebt.

Gracias. Sama sama

claire
User
spacer line

Hoi 'muffy', we hebben hem net gebeld, de driver, gaan hem inschakelen, bedankt voor de tip!!
groetjes claire

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nu muffy, nu niet gelijk je % geld gaan innen hoor,wie goed doet goed ontmoet, en hulp via deze weg is beter dan wat wie wil is weg.
Grapje moet kunnen.??? Emoticon: Shiny Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

muffy
User
spacer line

Beste claire ,Dat doet me deugt om te horen!!!!
Is het al bekend wanneer jullie van zijn diensten gebruik gaan maken, laat het me even weten, en ik zal hemzelf ook nog wel even contacten.

een hele fijne tijd!!!

groetjes
"muffy ""

claire
User
spacer line

hoi 'muffy',
we zijn van plan om hem rond 27 september in te schakelen en hebben afgesproken hem op 26 september te bellen hierover, dus ben benieuwd! super bedankt voor de tip!
groetjes claire

agamemnon
User
spacer line

hoi muffy en claire.

Wij zoeken een chauffeur met busje voor 5 personen voor onze vakantie volgend jaar zomer. We willen gedurende 2,5 weken over Java naar Bali rijden.
Wat rekent AGUS per dag?

vr.gr. Ad

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,856 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com