indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
sidia
User
User icon of sidia
spacer line

giegel giegel.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zo, ik zal dit vuurtje eventjes uitplassen, dan hebben we het ook weer gehad. Bepaalde dingen kunnen best besproken worden als beide partijen er open over zijn, prive-gegevens plaatsen doen we echter niet, dus die ga ik dadelijk even verwijderen.

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Jeroen, ons 2e kantoor wordt morgen (zaterdag) al geopend. contact Sam nou ff Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

Jantje
User
spacer line

On sunday 15 oktober Albert wrote in the topic "wanneer kan iemand je laten deporteren uit Indonesie": Doch een ding is zeker EIND october + 1 week is GEEN bijgeloof.

Dat slaat waarschijnlijk op de becak.

Die Jantje is van nature negatief, pessimistisch en oncomplimenteus. Kankert op alles wat los of vast zit en vooral de misstanden in Indonesie.
Als deze jantje toch een compliment maakt, is het verdiend.

In het Zeeuwse missiegebied woont een bijzonder goed mens die eigenlijk een lintje verdient. Hij heet Umberto Hagen en het is zijn roeping om zich belangeloos in te zetten voor weeskinderen in Indonesie.
In februari 2005 kreeg hij het idee om d.m.v. een becak zijn projecten te gaan promoten. Dat sprak mij aan en meer nog nadat een behulpzame meubelboer, ene Albert uit de hemel kwam vallen en zich, ook al belangeloos, opwierp om de becak kosteloos te verschepen naar Rotterdam.
Demonteren, eventueel in meerdere stukken zagen en in gedeelten tussen de meubels douwen was zijn motto. “Het is te hopen dat Umberto kan lassen” en “hij gaat zo spoedig mogelijk op de boot” hoor ik hem nog zeggen.
Vol vertrouwen dat Albert mij inboezemde besloot ik de becak te kopen. Een tweede hansie. 1 maand oud, prijs omgerekend 275,- Euro.Vervoer naar Alberts fabriek 25 Euro.
Ik had er een vriend bij, zijn overweldigende behulpzaamheid, schijnbare kennis van zaken en vriendelijkheid besloot ik hem en z’n vrouw op een etentje te trakteren. Na een maand of 6 weer eens kotakt gehad. Becak nog niet verscheept. “Wanneer denk je dat..en...” Maak je maar geen zorgen.” Die becak komt er en jij ben je geld niet kwijt”
Eerder dit jaar nogmaals, via sms kontakt gehad. Met als antwoord “don’t call us, we call you”
Nu, 18 maanden later staat de becak nog steeds bij Albert in Jepara. De eens zo vriendelijke Albert is suf gemediteerd een persoonlijheids transplanatie ondergaan en vevuilt nu Umberto en mijn inbox. Wij zijn uitgemaakt voor een stelletje ondankbare honden en luiaards, dom enz.enz.
Jammer dat het zo moest gaan. Albert kan zijn schone beloften niet waar maken en vindt dat aanvallen de beste verdediging is.
Een beroep doen op Alberts geweten is zinloos. Is al weggemediteerd of vergiftigd door de guna-guna.
Ik ben geen haatdragend mens maar ergens hoop ik dat Albert’s zakenrelaties dit forum bezoeken. Niet voor hetgeen ik hier schrijf , dit mag de BAAS gerust verwijderen. Nee, ik hoop dat zijn zakenrelaties zijn schrijfsels lezen. Kan hij altijd nog een vervoersbedrijf beginnen met de becak die bedoelt was voor liefdadigheid. Emoticon: Shiny

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 15-10-2006 13:06 Jantje wrote:

...

Jammer dat het zo moest gaan. Albert kan zijn schone beloften niet waar maken en vindt dat aanvallen de beste verdediging is.
Een beroep doen op Alberts geweten is zinloos. Is al weggemediteerd of vergiftigd door de guna-guna.

Jan,

Ga nou niet zielig lopen doen hier.

Ik ben ook geen haat dragend mens. maar na zoveel maanden in mijn fabriek en dan die opmerkingen in dit forum. overmij en dat vincent zo'n goed persoon is. M.a.w. ik ben slecht. ik ben wel goed in 18 maanden dat kreng in mijn fabriek te bewaren. Veel zal ik er niet meer over zeggen Je weet zelf hoe het e.e.a. is gegaan.

Nooit een excuses ontvangen of een dank je wel, tot op vandaag de dag, of enige reactie via de e-mail of sms.

Ik heb hard geprobeerd om dat kreng weg te krijgen doch helaas, iedereen wil alleen volle containers.
En zeker na die opmerking van Umberto (in dit forum), welke zo'n (schijn)heilig persoon is. Heb ik er geen zin meer in.

Waar is onze lieve Vincent of Muffy nu, het is al medio october. Geen e-mail niets ontvangen. Jullie blijkbaar ook niet.

Dus ik ben nog steeds schuldig en Umberto en vincent zijn beiden zulke lieve mensen. Omdat je toevallig een weeshuis sponsert houd niet in dat je gelijk voor altijd onschuldig (heilig) bent. Wie weet zijn er in dit forum personen welke veel meer aan de armen schenken.

On 28-08-2006 23:02 hagen763 wrote:

...

Daarom hebben we geen reactie gegeven Emoticon: Eerie .IK vertrouw hem wel. Emoticon: Yes! Hij is een eerlijke zakenman,anders kwam hij Indonesië niet binnen.
Zo daar doe je het maar mee. Emoticon: Bye bye

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Aah, weer die discussie over dat godsvergeten stuk oud ijzer. Voor mij een teken van boven op dit topic maar weer eens in de gaten te gaan houden. Daar heb ik geen stenen voor nodig. Emoticon: Shiny

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 16-10-2006 05:17 Jeroen wrote:
Aah, weer die discussie over dat godsvergeten stuk oud ijzer. Voor mij een teken van boven op dit topic maar weer eens in de gaten te gaan houden. Daar heb ik geen stenen voor nodig. Emoticon: Shiny

Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen.

muffy
User
spacer line

Geachte forum bezoekers
Ik pas en laat de "discussie"voor wat het is.Dus verwacht geen reactie mijnerzijds
en ook geen daden, m.i. gaat dit alle perken tebuiten. Het boek gaat dicht!!

spacer line  

On 16-10-2006 17:09 muffy wrote:
Geachte forum bezoekers
Ik pas en laat de "discussie"voor wat het is.Dus verwacht geen reactie mijnerzijds
en ook geen daden, m.i. gaat dit alle perken tebuiten. Het boek gaat dicht!!

Lijkt me een hele goeie....want dat is een bodemlose put geworden helaas.

Live life to the max.......

spacer line  

Post in het verkeerde Topic...foutje Emoticon: Blush

Jantje
User
spacer line

On 15-10-2006 Albert wrote: Nooit een excuses ontvangen of een dank je wel, tot op vandaag de dag, of enige reactie via de e-mail of sms.

Gisteren kreeg ik deze mail van Albert in mijn inbox, geen aanhef, veel ophef, die ik de trouwe lezers van dit feuilleton niet wil onthouden:

= edit: persoonlijke gegevens verwijderd =

Beste Albert.
Verontschulgigingen aanbieden aan jouw ben ik niet van plan. Wel vond ik het een goed idee van jou om via dit forum nog eens jouw manier van zaken doen te etaleren.
Vorige week heb ik mensen naar jou schuurtje gestuurd om de becak op te halen. Sms bleef onbeantwoord en je was niet bereikbaar. Deze mensen kwamen voor een gesloten deur, moesten onverrichterzake huiswaards en ik ben weer Rp. 400.000 lichter.
Wij zij thuis ingeprent(het is er ingeslagen) dat beloftes waargemaakt moeten worden. Koste wat kost. Wat blijkt is dat jij en niemand anders in gebreke blijft. Dat is een gegeven dat jij niet kan aanvaarden. Zakenlui die niet te vertrouwen zijn is nie goe voor de bisnis. Ik hoop dat er zakenrelaties tussen de talrijke lezers van dit forum zitten die dit lezen.
De becak schenk ik je want ik vermoed dat dat ding vervloekt is (guna guna) Emoticon: Yes! .
Verkoop hem maar zoals je eerder voorstelde en zie de opbrengst maar voor de gederfde opslagkosten. Dat geld schenken aan liefdadigheid, waar de becak voor bestemd was, is teveel van je goedheid gevraagd.
Voor mij is de kous af.
Rest nog een verzoek: verontreinig mijn inbox niet meer met jouw darminhoud anders stuur ik de plaatselijke milieupolisi langs. Die zijn niet mis, dat kan ik je op een briefje geven. Tevens zal ik wat meer reklame voor je gaan maken! En wat ik beloof....

Jantje

PS. Oh ya, ik heb nooit om jouw nieuwe hp nummer gevraagd. Zit ik ook niet op te wachten. Emoticon: Nooo
"....nog een een trap na kunt verkopen." Die hou je nog tegoed
Emoticon: Yes!
MODERATOR BREAK

Het publiceren van persoonlijke gegevens doen we dus nog steeds NIET op dit forum. Ik heb dat in dit topic al een paar keer aangehaald, maar voor de duidelijkheid dan nog ��n keer: Dat is ook van toepassing op Jantjes.

Placed by Jeroen @ 11-11-2006 02:14

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 10-11-2006 12:48 Jantje wrote:

...

Gisteren kreeg ik deze mail van Albert in mijn inbox, geen aanhef, veel ophef, die ik de trouwe lezers van dit feuilleton niet wil onthouden:

...

Beste Albert.
Verontschulgigingen aanbieden aan jouw ben ik niet van plan. Wel vond ik het een goed idee van jou om via dit forum nog eens jouw manier van zaken doen te etaleren.

Geen probleem, ik heb geen geheimen.

Vorige week heb ik mensen naar jou schuurtje gestuurd om de becak op te halen. Sms bleef onbeantwoord en je was niet bereikbaar. Deze mensen kwamen voor een gesloten deur, moesten onverrichterzake huiswaards en ik ben weer Rp. 400.000 lichter.

Zo zie je maar weer hoe dom je bent. Je had mij een e-mail kunnen sturen.
2de
Je leeft in een Moslimland maar heb er geen verstand van, dat het vakantie tijd is rondom Idul fitri.
3de.
Al die tijd laat ik niets van mij horen op dit forum. zou een belletje moeten gaan rinkelen. Niet dus. Zodra ik weer van mij liet horen op dit forum ontving jij de dag ervoor een e-mail van mij. Nee jij vertrouwd volledig op je berichte in dit forum. Of ik thuis ben ja of nee.
4de
Wanneer je naar een sms stuurt kun je zien of deze is afgeleverd of niet (pending/onderweg). Ligt aan je settings. Staan je settings goed dan zul je zien dat die SMS nooit is afgeleverd. Simkaart wordt niet meer gebruikt. dus ik heb dat smsje nooit gelezen.

Dat is een gegeven dat jij niet kan aanvaarden. Zakenlui die niet te vertrouwen zijn is nie goe voor de bisnis. Ik hoop dat er zakenrelaties tussen de talrijke lezers van dit forum zitten die dit lezen.
Nog een domme opmerking. Ik doe al 7 jaar zaken, als ik niet te vertrouwen was. Was ik al falliet. Ik ben niet opzoek naar klanten via dit forum. Het zou dan niet goed met mij gaan.

De becak schenk ik je want ik vermoed dat dat ding vervloekt is (guna guna) Emoticon: Yes! .
Verkoop hem maar zoals je eerder voorstelde en zie de opbrengst maar voor de gederfde opslagkosten. Dat geld schenken aan liefdadigheid, waar de becak voor bestemd was, is teveel van je goedheid gevraagd. Voor mij is de kous af.
.
Mocht dat ding ooit verkocht worden dan zal ik de opbrengst schenken aan mijn Weeshuis (niet aan die schijnheil). Ja, ook ik sponser een weeshuis en wel meer dan 1. Maar ik loop er niet mee te koop. Zoals die laffe Umberto. Ik weet jij denk dat ik alleen maar op mijn geld zit zoals Oom Dagobert. Ehhhh FOUT. Emoticon: Smile
Rest nog een verzoek: verontreinig mijn inbox niet meer met jouw darminhoud anders stuur ik de plaatselijke milieupolisi langs. Die zijn niet mis, dat kan ik je op een briefje geven. Tevens zal ik wat meer reklame voor je gaan maken! En wat ik beloof....

Ohh gaan we nu opeens dreigen met geweld. Mooie vent ben jij.

Nu wil je opeens die Becak niet meer hebben?
Waarom plaatst je dan mijn e-mail op het forum?
Je krijgt een week om van gedachten te veranderen. Even afkoelen van je stome fout van 400.000. Emoticon: Smile
weet mijn e-mail. Anders stel jij nu opeens een aantal mensen in dit forum teleur.En ik ben toch diegene die voor de volle 100% verkeerd bezig is. Emoticon: Smile

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

He jongens dit is een conflict tussen 2 volwassen mannen, probeer dat op een Indonesische manier af te handelen (binnenskamers) en niet op dit forum, dat berokkent beide partijen alleen maar schade.

Gracias. Sama sama

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Kiwi, ben het met je eens. typisch gelijk halen van 2 haantjes Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

Jantje
User
spacer line

MODERATOR BREAK
Het publiceren van persoonlijke gegevens doen we dus nog steeds NIET op dit forum. Ik heb dat in dit topic al een paar keer aangehaald, maar voor de duidelijkheid dan nog ��n keer: Dat is ook van toepassing op Jantjes.

Van publicatie van persoonlijke gegevens is hier geen sprake. Het betrof hier echter de shit die in mijn inbox gedumpt werd. Betrokkene heeft dat zelf voorgesteld en heeft daar geen problemen mee.
Kennelijk vindt de moderator het nodig om dit gedrocht tegen zichzelf in bescherming te nemen. Een nobel gebaar. Emoticon: Yes!

Jantje
User
spacer line

On 10-11-2006 18:54 JohanN wrote:
Kiwi, ben het met je eens. typisch gelijk halen van 2 haantjes Emoticon: Wink

Het is typisch een schoolvoorbeeld hoe het mis kan gaan met donaties voor liefdadigheid. A. blijft in gebreke, komt zijn afspraken niet na en schuift zijn verantwoordelijkheid af. Dat moet in de doofpot! Emoticon: Angry

Jantje
User
spacer line

On 11-11-2006 Albert wrote: Nog een domme opmerking. Ik doe al 7 jaar zaken, als ik niet te vertrouwen was. Was ik al falliet. Ik ben niet opzoek naar klanten via dit forum. Het zou dan niet goed met mij gaan.

Onlangs hoorde ik van een van je ex-zakenrelaties, en ik citeer:" Iedereen die met Appie zaken doet speelt met vuur" Emoticon: Yes!

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

singa2
User
spacer line

Albert,

heel verstandig van je om het geld dat eventueel vrijkomt van de becak aan je eigen weeshuis te geven en niet aan die man uit Goes die een lintje verdient. Hij verdient dit lintje niet omdat hij zo goed doet naar tehuizen in Indonesie maar omdat hij een groot toneelspeler is die veel mensen een rad voor de ogen heeft kunnen draaien. Hij is echter van top tot teen een grote leugen!!!! Jammer dat niet veel mensen dat eerder ingezien hebben . Schop hem van dat voetstuk want die plaats verdient hij niet.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 11-11-2006 10:50 singa2 wrote:
Albert,

heel verstandig van je om het geld dat eventueel vrijkomt van de becak aan je eigen weeshuis te geven.

Hij is echter van top tot teen een grote leugen!!!! Jammer dat niet veel mensen dat eerder ingezien hebben . Schop hem van dat voetstuk want die plaats verdient hij niet.

Thanks voor de support.
Niet dat ik je niet wil geloven maar kun je wat meer precies zijn.
Zodat ook ogen van anderen eventueel worden geopend. Daar er hier genoeg lezers zijn die voor 100% in zijn onschuld geloven.

Hij zelf blijft zich schuil houden in zijn zwijgen.

Jantje
User
spacer line

Singa2,
Het gaat er niet om of "die man uit Goes" niet te vertrouwen is, maar hoe Albert zijn zaakjes regelt. Dat is een ander verhaal.! Albert is niet te vertrouwen. Hij belooft en komt zijn beloften niet na. Is dat u ontgaan of moeten we een nieuw topic starten? Albert is schizofreen en draait zich in bochten om zijn gelijk te krijgen. Albert is een utter arshole en ik ben blij dat hij hier zijn visie poneert. Dit gedrocht heeft een persoonlijkheidstransplantatie ondergaan en is niet aanspreekbaar. Zie verder zijn "worldinonenes" website die hij support en zijn eerdere postings.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wauw wat een reclame overmij, wat een eer. Emoticon: Smile

Oh ja bedankt dat je nog even reclame maakt voor worldinoneness

Jantje
User
spacer line

Albert, je bent zielig. Daarom support Jeroen jou. Fuck you!

ciater
User
User icon of ciater
spacer line

ullie is zijn een stelletje kukels, wie goed doet goed ontmoet.
Maar schijnbaar hebben u zo veel misverstanden opgebouwd dat het nu lijkt op een sope dat geen einden kent.
ALS je eigen opwerpt als een man die kan helpen moet je ook alles op alles zetten te helpen, maar er is nu zo ver gekomen dat je over die lijn heen bent. Geen hulp zal meer baten dus als ik de moderator zou zijn dan gingen ze allebij voor een jaar hier zo verbannen.
Dit is weer een voorbeeld hoe het niet moet,maar als ik zo bekijk dan zijn jullie geen Hollanders,maar een stel kukels uit afstamelingen van Half ned ,Ind?????? Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye
Waarom dit vergelijk een Hollander zou er geld meeverdiend hebben, en een Ned niet!!!!! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

spacer line  

On 11-11-2006 17:04 ciater wrote:

Waarom dit vergelijk een Hollander zou er geld meeverdiend hebben, en een Ned niet!!!!! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Das een goeie Ciater...die zit goed Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

51,373,049 topic views - 223,823 posts - 13,518 topics - 16,733 members - last post @ 21-11-2017 11:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,381,354 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com