indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Hallo Paul,

Eind vorig jaar spraken we over DJJ/WMX/DJJ in het forum 'verlenging'.
Ik heb al van alles geprobeerd. Faxen naar Trigana komen niet terug.
Een groot reisbureau in Jayapura vraagt notabene USD 270,- p.p. voor DJJ/WMX/DJJ. Dit terwijl jij destijds Rp 475.000,- voor een enkeltje aangaf.
Vorig jaar stelde jij mij voor dat jij de tickets voor mij wilde reserveren als nodig.
Zou jij dat nu ook nog voor mij willen doen, waarvoor bijvoorbaat mijn hartelijke dank.

groetjes, Albert.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Is het niet beter even een email te sturen? Dat scheelt later dat er wellicht meer mensen zijn die wel dingen geregeld willen zien via Goyang2. Emoticon: Wink

Yerun

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Jeroen, zoals ik jou ook al mailde heb jij helemaal gelijk. Emoticon: Frustrated
Ik heb wel een e-mail adres van Paul, maar volgens mij is dat een oude.
Ik zal hem nog een keer op dat e-mail adres proberen te bereiken.
Anders hoop ik dat Paul mij wil mailen. Als het goed is heeft hij mijn e-mail adres.

Albert

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,061,174 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,254 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,472,747 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com