Als ze deze man maar eens, in het openbaar,durfde aan te vallen, wat zijn bedoelingen zijn met zijn land op economische, en culturele belevingen.
Want Indonesië is door hen in de ban van de fundamentalistisch Moslims steeds meer aanwezig. Ze zijn in ieder complex die je in Indonesië hebt dus een toename van Moskeeën in de vierkante meter een geweldige toename van geluid.
Ze proberen alles te controleren, en hebben een bepaalde macht in het spel van de communicatie, let op elke zender 6 uur sore op TV een Akbar geroep.
Ze brengen het land economisch niet naar welvaart maar naar een leven van bescheidenheid en verplichten steeds meer het bidden,en bezoeken naar de Moskee.
Het erkennen van identificatie van Indonesië is opgang gekomen Mencari Identitas Indonesia
Heeft zijn actualiteit, en zal de discussie verder opgang brengen
Maar het is moeilijk om hen te overtuigen van wat ze eigenlijk met Indonesië verder willen.
Het Moslim zijn is voor hen de sluier van levenshoop en bangheid.
Kom daar maar eens doorheen met een discussie van hen die roepen steeds meer Pancacila
De President, en zijn vrouw roepen dat steeds bij elke bijeenkomst waar zij zijn.
Maar ik zie dan dat het tegen dovemans oren wordt vertelt, de hoofddoeken laten schijnbaar weinig geluid door.
En ongeïnteresseerd het aanhoren van uren preken van wie dan ook laat te wensen over.
Ze zijn slecht in geconcentreerd te luisteren.
Daarom heb ik nu door ervaringen die ik die twee maanden heb opgedaan een bepaalde mening over Indonesië
Die ik zal uit leggen in een nieuwe topic.