indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ibu Inge
User
spacer line

Hallo allemaal,
Zijn er mensen in dit forum die een goede zilversmid in Yogjakarta kan aanbevelen. Mijn man is gitaarbouwer en zou graag een gitaar in zilver willen laten maken geen grote maar een klein gitaartje naar eigen ontwerp. Toen we in 2004 samen op Bali waren had hij al enige gitaartjes in de etalages van winkels en ook in Ubud - Celuk zien liggen, echter de verhoudingen van de gitaren waren volgens hem niet OK. Toen hadden we geen tijd genoeg om even naar Yogjakarta (de zilverstad van Indonesie) te vliegen. In januari zitten we enige dagen in Yogjakarta. Vandaar mijn vraag aan jullie.
Bedankt alvast voor de info.
Groetjes
Inge

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

In Kota Gedeh, ongeveer 5 minuten van Yogya centrum, barst het van de zilversmeden. Ik zou zo geen naam meer weten, maar je kan ze daar niet missen.
Ik heb geen idee wat de zilverprijs per gram op dit moment is, maar als je iets koopt is de richtprijs gewicht * zilverprijs * 1,5. Als je laat maken * 2.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,636 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com