indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Nee dit gaat nu eens niet over Muslim of Joden.
Maar gewoon over kleine zakenlieden (meubels e.a.) in Indonesie welke zaken doen met Libanon.
Ik heb al diverse leveranciers of meubelmakers gesproken welke zaken doen met Libanon. De een heeft welk een aanbetaling gevraagd voor het maken van de order en een ander niet.

Doch helaas beiden kunnen een lange tijd wachten op hun centen voordat die eindelijk worden opgestuurd vanuit Libanon. Wie weet krijgen sommigen nooit hun centen te zien. Omdat de client misschien of niet meer in leven is of bankrut (zijn zaak is plat gebombadeerd).

Het is nu niet de bedoeling om negatief af te gaan reageren op Israel of Joden of terroristen of (fantieke) Muslims. Want daar gaat dit topic niet over.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Effect op Indonesia ?
Weinig tot zeer weinig zou ik gaan zeggen.
Maar je moet natuurlijk eerst gaan kijken of ze een strerke handelpartners zijn van Indonesia.
Anders is het een kleine ondernemersrisico voor mensen die gaan handelen met Libanon.
Of het kan ook gebeuren dat een kleine grp solidair gaan voelen en demonstraties gaan organiseren.
Behalve als indonesia troepen gaat sturen naar Libanon.
Indonesia en malaysia hebben dat aangeboden.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

spacer line  

dit geld natuurlijk voor elk land in oorlog.....

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het is nu niet de bedoeling om negatief af te gaan reageren op Israel of Joden of terroristen of (fantieke) Muslims. Want daar gaat dit topic niet over.

Albert dat is duidelijk, maar ik wil er wel even op reageren(positief)
Het is te gek voor woorden dat een land als Libanon, dat weer lekker aan het opkrabbelen was, door een leger van een extremistische organisatie als Hezbollah is, in de greep wordt gehouden.
Ik ben zelf moslim, maar heb er geen goed woord voor over.
Libanezen zelf zijn aardige mensen, waaronder veel Christenen, die worden nu de dupe van een extremistische organisatie, en met hun vele andere mensen die handel dreven met Libanezen.
Het is te hopen dat deze organisatie nu met wortel en al vernietigd wordt, zodat de vreedzame inwoners van Libanon hun leven weer op de rail kunnen zetten.

Jantje
User
spacer line

On 26-07-2006 14:40 Albert wrote:

Doch helaas beiden kunnen een lange tijd wachten op hun centen voordat die eindelijk worden opgestuurd vanuit Libanon. Wie weet krijgen sommigen nooit hun centen te zien. Omdat de client misschien of niet meer in leven is of bankrut (zijn zaak is plat gebombadeerd).

Hoi Albert,

Je hebt die becak toch niet aan een Libanees verkocht hoop ik. Emoticon: Shiny

Pak Wongso
User
spacer line

Hallo Pak Sid,
Wat voor troepen hebben Indonesia en Maleisia aangeboden aan Libanon.
Om mee te vechten met Libanon of als vredes macht Emoticon: Confused
Liever niet doen beter thuis blijven anders kasian Indonesia Emoticon: Stupid
Salam dari Pulau Dewata,
Pak Wongso

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Volgens de Indonesische kranten als vredesmacht.
Dat is indonesia ook min of meer verplicht om als 1 van de grootste muslimlanden.
Ik hoop alleen dat er geen vrijwilligers ook mee willen vechten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 26-07-2006 14:50 sidia wrote:
Effect op Indonesia ?
Weinig tot zeer weinig zou ik gaan zeggen.

Natuurlijk is het effect klein, en daarom ontsnapt het aan de aandacht. Ind en Libanon hebben geen grote handels overeenkomsten.
Klein of niet klein ook hier (Ind) zijn er mensen die door de oorlog leiden.

Dat wilde ik gewoon even plaatsen.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 26-07-2006 16:59 Jantje wrote:

...

Hoi Albert,

Je hebt die becak toch niet aan een Libanees verkocht hoop ik. Emoticon: Shiny

Tja vergeten, hoe die eruit zag.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,917 posts - 13,695 topics - 25,647 members - last post @ 14-11-2019 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,523 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com