indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

pepesan
User
spacer line

Wanneer gaan die maatschapijen weer eens stunten met tickets voor Jakarta ?
Vorig jaar SA voor 222 ( enkeltje )
Ben van plan om op 11 sept te gaan, dus tijd begint wat te dringen

THX

Westerling
User
spacer line

Vliegen op 11 september zou gratis moeten zijn....... Emoticon: Laugh out loud

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Retourtje met SQ in die periode voor 620
https://www.singaporeair.com/s(...)omo_fares/amsjkt.jsp

Fare Specifics
Fare Amount EUR 620
Sale Period 29 May 2006-25 Jul 2006
Minimum Passengers 1
Advance Purchase 1 day/s
Minimum Stay 7 day/s
Maximum Stay 1 month/s
Travel Completion Date 30 Nov 2006
Outbound Travel Period 21 Aug 2006 - 31 Oct 2006
Inbound Travel Period -
Valid Travel Days -
Stay over -
Cabin Class Economy
Mileage Accruable No
Outbound Flights
Inbound Flights
Cancellation Fee 100%
Rebooking Fee Rebooking not permitted

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

pepesan
User
spacer line

En met taxes erbij kom je dan op een kleine 800 euro..

kan ik hier bij mijn reisburo ook boeken voor die prijs..

Denk bij een aanbieding meer aan die 444 euro + taxes word dan 600

Moet mischien nog even wachten voordat die prijzen omlaag gaan ?

arjuna
User
spacer line

hi,
kan iemand mij vertellen hoe je aan een ticket komt,als je vanuit indonesie een retour amsterdam naar jakarta wilt reizen.schijn vele malen goedkoper te zijn.alvast bedank Emoticon: Bye bye

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Titel aangepast en topic verplaatst naar het juiste subforum.

Manadomane
User
spacer line

Hi all,

ik heb eregisteren online een ticket geboekt via D-reizen voor de periode eind augustus t/m eind september. Totaal reissom was 816 euro inclusief luchthavenbelasting. Ik wilde in eerste instantie ook een last minute ticket boeken, maar ik heb in de afgelopen 2 maanden niets vernomen van een super aanbieding bij een reisbureau. Verhalen van retour tickets rond de 600 euro inclusief luchthavenbelasting heb ik wel gehoord van andere mensen, maar in realiteit bleken het toch te gaan om tickets exclusief taxes. Dus mensen die denken goede aanbiedingen te hebben laat maar eens zwart op wit zien (waar precies geboekt, wat is precies de aanbieding/prijs inclusief luchthavenbelasting). Terimah kasih!

belgianguy
User
User icon of belgianguy
spacer line

zwart op wit?
zonet geboekt via joker.be:
met gulf air van parijs naar jakarta, retour 1 jaar geldig, 594 euro inclusief taksen!
voor bali was de prijs 675 euro taksen inbegrepen maar dat was met eva air en dat ticket is max. 3 maanden geldig

spacer line  

welke maanden is het nou goedkoop vliegen naar jakarta van uit amsterdam? feb. maart april of mei. ik wil in 1 van deze maanden voor 6 wk naar ind. gaan.wie kan mij het vertellen. dank je bijvoorbaat. john.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Het eenvoudigste is dan om te informeren bij een plaatselijke reisbureau.
Maar ook op het netwerk van de maatschappijen.
Malaysian-Singapore-bijvoorbeeld.

Umberto

hampsink
User
spacer line

On 27-07-2006 11:05 belgianguy wrote:
zwart op wit?
zonet geboekt via joker.be:
met gulf air van parijs naar jakarta, retour 1 jaar geldig, 594 euro inclusief taksen!
voor bali was de prijs 675 euro taksen inbegrepen maar dat was met eva air en dat ticket is max. 3 maanden geldig

Ja, en dan moet je nog naar Parijs... Emoticon: Frustrated

Ik vind zelf nog steeds de beste vlucht met de KLM naar Jakarta. Met de KL0809 heen en met de KL0810 terug.

De prijs zit rond de 850 euro inclusief alle toestanden en het is ook nog eens de snelste verbinding... het is zowieso al een eindje weg dus met andere vluchten via via, waar ik dan bv. 60 euro minder betaal ben ik een stuk langer onderweg... dan betaal ik liever 60 euro meer dat ik er sneller ben, met een semi-rechtstreekse vlucht.

Maar voor goede altenatieven sta ik altijd open Emoticon: Wink

Stephan.

esgerrits
User
spacer line

Hallo iedereen,

Ik kan me herinneren dat ik in rond mei 2006 een aanbieding van SQ had gezien voor AMS-JKT voor 399e ex tax. En volgens mij zelfs het jaar daarvoor ook? Als ik het goed heb moest je dan voor 30 juni vertrekken, kan dat kloppen? Weet iemand of dit een jaarlijkse aanbieding is? Zo ja, enig idee rond welke tijd deze aanbieding altijd online komt Emoticon: Confused

Alvast bedankt! Susana

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Komt geregeld terug , dus kwestie van goed opletten.
En wie het eerst komt ------ .
Het is wel snel uitverkocht.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 18-03-2007 12:34 esgerrits wrote:
Hallo iedereen,

Ik kan me herinneren dat ik in rond mei 2006 een aanbieding van SQ had gezien voor AMS-JKT voor 399e ex tax. En volgens mij zelfs het jaar daarvoor ook? Als ik het goed heb moest je dan voor 30 juni vertrekken, kan dat kloppen? Weet iemand of dit een jaarlijkse aanbieding is? Zo ja, enig idee rond welke tijd deze aanbieding altijd online komt Emoticon: Confused

Alvast bedankt! Susana

gewoon alle dagen ff googglen, meestal staat 2 maanden ervoor wel op internet welke data beschikbaar zijn en moet je ook binnen een paar weken weg , geen probleem meer nu er het VOA is en het zijn voor zover ik heb meegemaakt meestal maandtickets! In mei 2005 was het 398 euro + taxes 604 euro en dat was een leuke prijs. Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

esgerrits
User
spacer line

Zo dat is zeker een leuke prijs! En sjah, die maand is lang niet zo erg. Ik ben elke dag al aan het googlen in de hoop een leuk ticketprijsje te scoren als eigen graduation kadootje Emoticon: Nice probleem is dat ik pas rond 28 juni kan, maar daarvoor is er nog nix.. komt nu allemaal nog boven de 750 euro.. maarja.. nog ffies doorgooglen dus Emoticon: Sadley

Trouwens, wel stom van KLM dat ze die studententickets nou via Kilroy verkopen.. so much for the goedkope tickets, studententarieven kan je het niet meer noemen Emoticon: Angry

ningrum
User
spacer line

maar af en toe ook duur hoor bij google. probeer bij www.klm.nl of cathay pasific, volgen mij meer voordeliger. ik ben naar indonesia op oktober 2006 geweest.

suksess Emoticon: Confused

ningrum
User
spacer line

do direct naar www.klm.nl veel voordeliger. hoef niet bij reisburo. Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 18-03-2007 20:06 esgerrits wrote:
Zo dat is zeker een leuke prijs! En sjah, die maand is lang niet zo erg. Ik ben elke dag al aan het googlen in de hoop een leuk ticketprijsje te scoren als eigen graduation kadootje Emoticon: Nice probleem is dat ik pas rond 28 juni kan, maar daarvoor is er nog nix.. komt nu allemaal nog boven de 750 euro.. maarja.. nog ffies doorgooglen dus Emoticon: Sadley

Trouwens, wel stom van KLM dat ze die studententickets nou via Kilroy verkopen.. so much for the goedkope tickets, studententarieven kan je het niet meer noemen Emoticon: Angry

Wij konden in December al geen vliegticket meer krijgen voor eind juni, uiteindelijk gekregen via Oad en Cathay pacific maar ja wij gaan met 6 personen en dan moet je wel ver van te voren boeken als je vast zit aan bepaalde vakantieweken.
Heb je een of twee tickets nodig dan maar ff goed opletten of er een aanbieding is, en die zijn er op de gekste tijden, wij zijn ook al wel eens in Nov. geweest voor een leuk prijsje. Je kan nog proberen via een reisorganisatie met een weekje hotel erbij boeken, dat is soms goedkoper dan een los ticket boeken + hotel. Ben bang dat het eind Juni moeilijk gaat worden omdat dan de school en bouwvakvakantie begint.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik meende dat er al eens eerder in een ander topic of op deze, er over gesproken is, weet ik niet meer waar,en te lui om te zoeken, maar dat je via allerlij omwegen naar Indonesie goedkoper kon komen via een van deze landen,Aboe Dhabi,Bahrein,Kuweit, Verenigde Arabische Emiraten, Kala Lumpur, en zo naar Jakarta.
Dat kon dan het goedkoopste mannier zijn, weten doe ik niet zeker.
Heb het wel eens gedaan via Gulf Air, en een keer via Kuweit Airline, tussen stop Oman, en zo naar Maleise naar Jakarta 18 uren, en meer.
Ja dat waren toen de goedkoopste tickets.
Doe het nu nooit meer, weet wel dat de KLM nu de goedkoopste ticket voor de maand April heeft, tegen al de andere die vliegen op Jakarta.
Juni Juli kosten de tikets bij KLM rond de 900, en dat het vol geboekt is kan ik bijna niet geloven probeer het maar in die maanden op internet rechtstreeks bij de maatschappijen ga tot dat je betalen moet, en cansel het daarna Emoticon: Sadley Emoticon: Shut up! Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Goedkoop in het hoog seizoen is bijna onmogelijk ,nu Garuda weggevallen is Kijk maar naar SQ heeft Mas en Cathay die ontlopen elkaar niet,bij de een meer kilootjes meer meenemen 30 ipv 20 kg dat is het enige.
Of je zou via een omweg moeten gaan,zoals Pak Zieltje goedkoop is vaak duur koop,maar als 18 uurtje meer geen bezwaar is en je bespaart 100 lekker toch ben je spekloper en je ziet nog eens wat van ander airports. Emoticon: Cry
Misschien dat Toepolev via Moskou en Kachzistan,een optie is of Taron air.,brood zelf meenemen !!!
Breeze

sing ken ken bli....

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Om Ziel,
kijk maar op de diverse sites van vliegticket aanbieders, er zijn wel aanbiedingen maar als je dan de data intikt is er niks meer vrij.
Zelfs ons "eigen" reisbureau heeft alle mogelijk moeite gedaan om ons weg te krijgen eind Juni en dat was al in December, uiteindelijk was 25 juni de enige dag waar nog plaats was en dat kon ook alleen nog met Cathay pacific. T.z.t zullen er nog wel wat open gevallen plaatsen zijn die ze dan in de aanbieding doen maar als je alleen maar in een bepaalde tijd weg kan dan moet je wel vroeg boeken.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kijk bij Gulf,en zie waar het goedkoop is midden in de maand Juni. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Bye bye

Vanaf Parijs 1 Adult Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 425.41 EUR = 425.41+ 72.82 EUR voor 3 maanden
Vanaf Frankfurt Base Airfare (excluding taxes) 431.00 USD (Adult)
Total Taxes 36.41 EUR
Total Airfare (including taxes) 363.41 EUR 363.41 EUR

Ze vroegen met SQ toch goedkoop was of er een actie kwam, wat vorig jaar wel het geval was?
Als alternatief niet vanaf waar, en hoe lang men er over mocht doen. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Party!
Ja Yoke het zal wel zo zijn, vooral als je dan ook met 6 personen bent, moet je op tijd zijn, je zou toch korting moeten hebben voor zoveel personen, maar dat geld niet in de luchtvaart denk ik. Emoticon: Nooo Emoticon:
het is niet te volgen die tak van vervoer is waaraan het allemaal ligd omdat andere toch de zelfde kosten hebben en je kort of langer vlieg minder brandstof niets van dat alles heeft invloed? Emoticon: Shiny Emoticon: Wink Emoticon: Cry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

esgerrits
User
spacer line

Ha Zieleffe, ik vroeg inderdaad puur om de SQ aanbieding.. die andere topic over die hele goedkopere omwegen ken ik en daar ben ik dus absoluut niet naar op zoek. Ik droom over die SQ aanbieding met rechtstreekse verbinding voor 399 ex tax.. ik blijf elke dag checken... *zucht* En voor mij is dat 6 personen gedoe niet van toepassing.. we zijn van plan met z'n tweetjes te gaan.. keb me creditcard in de aanslag, maar ik wacht nog steeds op die aanbieding.. als die ooit nog komt.. Als iemand een soortgelijke aanbieding weet, hoor ik het graag.. hoeft niet perse SQ te zijn, maar ik weet het alleen van hun Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 23-03-2007 14:43 esgerrits wrote:
Ha Zieleffe, ik vroeg inderdaad puur om de SQ aanbieding.. die andere topic over die hele goedkopere omwegen ken ik en daar ben ik dus absoluut niet naar op zoek. Ik droom over die SQ aanbieding met rechtstreekse verbinding voor 399 ex tax.. ik blijf elke dag checken... *zucht* En voor mij is dat 6 personen gedoe niet van toepassing.. we zijn van plan met zn tweetjes te gaan.. keb me creditcard in de aanslag, maar ik wacht nog steeds op die aanbieding.. als die ooit nog komt.. Als iemand een soortgelijke aanbieding weet, hoor ik het graag.. hoeft niet perse SQ te zijn, maar ik weet het alleen van hun Emoticon: Bye bye

Abonneer je op de nieuwsbrieven van diverse maatschappijen dan rollen de aanbieding vanzelf je postvak in. Emoticon: Yes!

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Voor reisbureaus geld dat het 11e ticket gratis is!
Dit kan je ook als persoon regelene. Dus als je 11 man/vrouw bij elkaar hebt.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,517 posts - 13,700 topics - 26,444 members - last post @ 16-12-2019 03:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,861,384 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com