indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Ritake
User
spacer line

Weer een tegenslag voor het toerisme in IndonesiŽ.

17/07 Drie doden na tsunami voor kust IndonesiŽ
Een twee meter hoge tsunami heeft maandag de badplaats Pangandaran in het westen van het Indonesische eiland Java bereikt, nadat zich voor de kust een aardbeving had voorgedaan met een momentmagnitude van 7,2.

Drie mensen kwamen om het leven. Hotels en huizen liepen zware schade op. Dat heeft een getuige op de radiozender El-Shinta gezegd. Mensen vluchtten naar een nabijgelegen heuvel om te ontsnappen aan de vloedgolf. Alle huizen aan het strand werden verwoest en zeker drie mensen kwamen om, zei de getuige. Vier anderen worden volgens haar vermist.

De aardbeving deed zich voor ten zuidwesten van de westkust van Java om 10.24 uur Belgische tijd. De beving werd tot in de hoofdstad Jakarta gevoeld. Twee uur later volgde een naschok met een momentmagnitude van 6,1.

Uit Gazet Van Antwerpen
Rita

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Toerisme? Ja, gelukkig wonen er geen mensen verder en zo Emoticon:

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 17-07-2006 13:47 Jeroen wrote:
Toerisme? Ja, gelukkig wonen er geen mensen verder en zo Emoticon:

Jeroen je druk je netjes uit, ik zal de eer aan mij zelf houden, en mijn werkelijke gevoelens bij de kop van dit artikel voor mij houden.
Het schijnt toch dat de belangstelling voor het tourisme, witte stranden met palmbomen voor sommige mensen veeeeeeeel belangrijker is, als het lot van die arme drommels daar, die buiten de strijd voor het dagelijks bestaan, dit ook nog op hun nek geschoven krijgen.
De kop van dit artikel is dan ook netjes gezegd, ver beneden peil.

Jeanette
User
spacer line

Misschien heeft hij het niet zo bedoeld, maar kwam het wat rottig z'n strot uit?

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

(quote van Albert, verplaatst topic):

"Heb ik het mis of had dit in een bestaand topic geplaatst kunnen worden. Wat is er zo erg aan dat er ook Nederlanders worden vermist.

Zijn zij meer dan de lokale bevolking?

Is het daarom "Breaking news"?

Als ze straks gevonden zijn komt er dan een nieuw topic; 'Breaking news De Nederlanders zijn gevonden'? "
===============================

Albert, rustig maar, het was alleen maar een citaat van www.nu.nl, wat er overigens netjes bij stond vermeld.

Nederlanders meer of beter dan IndonesiŽrs? Zeker niet, maar heel toevallig is dit een website van nederlandse origine, en wat me dan helemaal verbaast is dan zelfs de meeste bezoekers van deze site+forum Nederlanders zijn....nou zeg..... dat is echt vreemd..!!

Voor jou gemoedsrust zal ik dan ook geen topic starten met de titel "Breaking news De Nederlanders zijn gevonden' "

salam

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,745,379 topic views - 236,098 posts - 13,703 topics - 27,371 members - last post @ 18-01-2020 19:05 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,435,881 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com