indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

lilalah
User
spacer line

Beste mensen,
Eind vorige week ben ik in Yogya gearriveerd. Ik blijf hier twee maanden en speel 'local' in die zin dat ik een klein kamertje heb in een meidenhuis, ik iedere dag om 8 uur op een kantoortje sta (voor spek en bonen, dat wel. Het mag geen werk heten) en dus ook alleen maar omga met locals.
Nu wil ik uiteraard alle bezienswaardigheden hier in de buurt gaan bekijken en dat zonder de hele tijd mijn collega's lastig te vallen. Ook zou ik willen weten of er meer mensen zijn die hier voor langere tijd zitten en zin hebben om eens wat te gaan doen/ drinken?
Je kunt me mailen op n.c.vangeelRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.uvt.nl, of beter nog, bellen/ sms'en op 081 39 206 2700. (Ben alleen van 12-16 juli op Bali)
Groetjes,
Nicole

Neles
User
spacer line

Hey Nicole,

kun je me vertellen hoe de huidige situatie in Yogja is? Is het nog chaotisch na de aardbeveing?
Ik ga namelijk volgende week voor een paar dagen richting Yogja.
Thanks!

lilalah
User
spacer line

Hee Neles,
Ik kan geen vergelijking met 'vroeger' voor je maken, aangezien ik pas afgelopen donderdag voor het eerst kennisgemaakt heb met Yogya. In mijn beleving is hier geen chaos, nou ja, iig geen chaos die te maken zou moeten hebben met de aardbeving. In de stad zelf merk je-althans ik dan- er niet zo veel van. Hier en daar grote scheuren, of een ingestort dak, maar het valt niet zo op.
Veel plezier in Yogya volgende week en mocht je tijd hebben; je kunt me bereiken!
Groetjes,
Nicole

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Yogya is na de aardbeving, nu, aug.2008 goed hersteld. De laatste 2 maanden zijn er echt opmerkelijk meer toeristen als voorgaande jaren. Het is ook erg gezellig in Yogya dus, kom allen eens langs in Yogya. Ja sorry maar hoe noemen ze dat? Ik ben een echte Yogya fan Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Laatst in een andere topic vroeg men zich af of de promotie van Indonesia year toerist 2008, of zoiets?! Emoticon: Blush Wel zijn vruchten af heeft geworpen. Ik heb toen vrij kalmpjes gereageerd, maar nu moet ik toch bekennen dat het echt een heel stuk drukker is als afgelopen jaren, en dan bedoel ik ook de jaren voor de aardbeving. Zou de promotie toch werken? Het begint erop te lijken hier in Yogya, als je het mij vraagt Emoticon: Party! Emoticon: Party!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,011,719 topic views - 239,965 posts - 13,725 topics - 32,569 members - last post @ 05-08-2020 17:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,050,016 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com