indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 06-07-2006 10:49 TinieVriens wrote:
Waarom maken jullie je zo druk over Jeroentje
Als hij zin heeft om te gaan hebben wij er niets mee te maken.
Ik zeg ook niet dat ik ga, trouwens, ik ben gelukkig ok geen moderator.
Ik zou er ziek van worden om naar dat gezeik van anderen te kijken.
Jeroentje, veel plezier daar in Indonesie en tot ziens. Emoticon: Devil Emoticon: Angry Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Beste Tinie yth.,

'De bal ligt in het midden ....' als je onderaan de website kijkt dat zie je het aantal 'bezoekers'aan deze site ....... dat is hl veel op dit ogenblik ....... dit kweekt k een wederzijdse afhankelijkheid tussen ons Yerunce dengan/and/en de gebruikers van dit forum .... ya th ???

'Ahu kura ahia, mansia nia'

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 08-07-2006 11:46 AnisJ wrote:

...

Beste Tinie yth.,

De bal ligt in het midden .... als je onderaan de website kijkt dat zie je het aantal bezoekersaan deze site ....... dat is hl veel op dit ogenblik ....... dit kweekt k een wederzijdse afhankelijkheid tussen ons Yerunce dengan/and/en de gebruikers van dit forum .... ya th ???

Ik moet wel toegeven, dat yerun een leuk forum heeft dat over indonesia gaat, weliswaar met een romantische kijk op zaken

Het is alleen wel zo, dat ik de kritiek op de islam in indonesie op dit forum niet zo terecht vind.
Maar ja de islam is niet zo populair in tegenstelling tot het vriendelijke hindoeisme of het boeddhisme

Je hebt islam en moslims (die invloed hebben op de politiek en het dagelijksleven) en dat zijn twee verschillende zaken.

Men vergeet gemakshalve dat 95% van de bevolking van Z.O. Azie gelooft, dat is de aard van het beestje, ze kunnen niet zonder. Omdat men als toerist zelft niet gelooft denkt men dat die ongelovigehouding superieur is.

Mensen die prentenderen van Indonesia te houden moeten de Islam gewoon accepteren, want zonder dat bestond het land niet.

Stel je voor dat moslimtoeristen in Nederland heden ten dage een ander land willen zien dan een christelijk land, kan toch immer niet?

Van de andere kant; een site die het moet hebben van advertentie opbrengsten kan het ten enenmale niet hebben dat over indonesie als vakantieland negatief wordt geschreven.

Maar bij mijn weten wordt er niets negatief geschreven over hotels of de landschapjes, maar over de afzakkende mentaliteit van veel indonesiers.
En een gepaste waarschuwing mag.

Ik heb al geruime keren gehoord van insiders dat het land wat dat betreft behoorlijk aan het afzakken is.

Ed

Sweet young thing

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,104 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com