indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

manon
User
User icon of manon
spacer line

hoi,

Als ik vertel dat wij met een een boeing 777 gaan vliegen dan beginnen her en der wat oogjes te glimmen...oh..je gaat met de triple seven....dat is je-van-het! Fantastisch zelfs! Voor mij zelf maakt het me niet echt uit in welke plane we zitten...als we maar in een plane zitten..toch? Zijn er meerdere mensen die een voorkeur hebben voor een type...VLIEGTUIG?

groeten en een prettige warme dag verder Emoticon: Cooool Emoticon: Wink Emoticon: Bye bye
Manon

joost
User
spacer line

777 oogt ruimer voor mijn gevoel. Malaysian vloog tot een jaar of 3 geleden nog van Adam naar KL.
Stoelen zijn 2-5-2. Wel zo fijn als je met je met z'n tweeen reist. Zit er tenminste niet een derde naast je .
salam Jo

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

SIA vliegt met een 3-4-3 configuratie, de stoelpitch hielt voor mij ook niet echt over. De cabine oogt inderdaad ruimer. Het vliegtuig is dan ook ontworpen in de jaren 80 waarbij het voor het eerst vloog in de jaren 90. Dit in tegenstelling tot de B747 die toch steeds weer een doorontwikkeling is van het basisontwerp uit de jaren 60.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

spacer line  

De triple seven is een van de modernste passagiers toestellen van dit moment.
Vorig jaar hebben wij twee vluchten gemaakt in een 777, de eerste van Bali naar Singapore (econemy class) en de vlucht van Singapore naar Amsterdam in de (Rafless class).
Over de first class hoef ik maar weinig te vertellen, dat spreekt voor zich.
De econemy class van de 777 lijkt en is erg ruim omdat de overhead compartments (bagagebakken) in het plafond zijn verwerkt. Bij andere toestellen bv. 747 hangen de compartments aan het dak, waardoor het een stuk voller word in de cabin.
Een nadeel van de econemy class vond ik dat er geen airblowers zitten in de compartments. Ik heb het nogal snel warm en dan is het toch wel prettig om een briesje op je gezicht te hebben.
Verder is de 777 een zuinig en stil toestel, naar mijn weten is er nog nooit een ongeluk gebeurd met dit toestel.

Wij vliegen in November met een A340 van Cathay Pacific.

Groeten,
Peter

Westerling
User
spacer line

De triple seven van SQ van Ams naar Sin heeft helaas geen first class zodat je al enige tijd via Frankfurt moet vliegen met de 747, de raffles class heeft totaal geen privacy.

manon
User
User icon of manon
spacer line

het klinkt allemaal helemaal TOPPIE dus! Emoticon: Yes!

ferryardx
User
spacer line

Hallo,

Kijk, zo ziet 777 er van binnen uit (tenminste van SIA dan....)

http://www.airliners.net/open.(...)341&tbl=CABIN&size=L

Gewoon klikken op de bovenstaande link.....

Gr,
Ferry

What goes up, must come down. En hopefully will be in one piece..... (An aircraft)

manon
User
User icon of manon
spacer line

Attentie! Attentie! Dit vliegtuig is echt een aanrader! Emoticon: Yummie!

Deewee
User
spacer line

Google ff op seatguru en je hebt de keuze uit vliegmaatschappij, vliegtuigtype en indeling, Kun je ook je favorite plaats zoeken en vast laten leggen bij boeking.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

voor mij is het maar een vliegtuig. Tegenwoordig slaap ik de meeste tijd aan boord, dus veel zie ik er ook al niet van. Emoticon: So funny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,844,927 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com