indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Voor een mooie indruk van Afghanistan raad ik jullie aan Aflevering 8 van de docu "Sporen in het Oosten" te bekijken (Afghanistan en Pakistan). Dat Pakistan een land vol terroristen is, is wel duidelijk, maar deze docu werpt toch wel een positievere blik op Afghanistan (Kabul e.o.)

http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=qibwtCsHtGATmKnJwVzW

Gracias. Sama sama

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 30-06-2006 20:19 Malam wrote:

...

Oei oei Mas Ed, laten we hopen dat het niet gebeurd.
Maar dat het gaat gebeuren is de zekerheid als een koe.
En dan kunnen we de viezeriken aanwijzen.
Niet dat er Nederlandse slachtoffers vallen, maar dat wij ons volledig hebben overgegeven aan Bush.
Weet U nog Irak, met zijn massawapens?
Er is niets, maar dan ook niets gevonden.
Dit was een regelrechte aanval op de Islam en olie.

Bush heeft natuurlijk een missie: de wereld verlossen van satan de zoon van Laden en Al Qaeda, en landen demokratie de strot inwillen drukken die daaraan niet eens behoefte hebben, maar wel aan een daadkrachtige leider gesteund door een militaire junta..

Overigens, dat het volk door te stemmen demokratische invloed kan hebben is sinds het aantreden van het kabinet balkendende ook een fictie geworden.
Ging Balkenende met de PVDA regeren, terwijl de PVDA toch de grootste partij was.
Neen,liever ging hij in zee met de partij van Zalm, Wilders, Hirsi Ali en Verdonk

Wat Irak betreft: de misie was immers om het land te bevrijden van dictator Saddam Hoessein en die ook vermeende banden had met Al Qaeda.
Ja, dan kon men wel vrezen voor de toelevering van olie.
Begrijpelijk.

Wat Afghanistan betrof, was ik het mee eens dat die taliban eens flink de les werden geleerd.
Ik kon mijn ergernis niet onderdrukken toen ik op de tv zag hoe zij onder de roep Allahu akkebar die Boeddhabeelden opbliezen.
Dat was vernietiging van cultuur, respectloos voor andere religies en het in de grondboren van inkomsten uit hoofde van toerisme
Men leeft daar nog in de tijd van de nederlandse beeldenstorm oid.

Waarschijnlijk waren zij de mening toegedaan dat hun sholat-gebeden niet geaccepteerd werden door Allah door de nabijheid van heidense afgodenbeelden. Emoticon: Yeah right!

Het eigenaardige met die sektarische bush en de islam is, dat hij wat het Midden-oosten betreft niet buiten zeer rijke moslims kan.
Die zouden weleens de onzalige gedachte kunnen opperen om hun amerikaanse banktegoeden op te nemen en zelf een HALAL bank beginnen.
Dus een aanval op de islam zal hij nooit ondernemen. Kan ook niet, want zijn eigen VS zit al vol moslims, die aangepaste amerikanen zijn.
Neen het zijn terroristen waartegen hij ten strijde trekt..

Vergeet ook niet dat veel anti-islamisten of atheisten op dit forum ook niet buiten moslims kunnen, die jammergenoeg ook hun geliefde indonesia bevolken.
Enkelen onder hen zijn zelfs moslim geworden Emoticon: Shiny

Wat dat "wij hebben ons aan de amerikanen overgeleverd" betreft.
Kan ik ergens begrijpen van Balkeneinde, die bedrijft gewoon politiek.
Om politiek te begrijpen, moet je het spel begrijpen, net als voetbal of wielrennen.
Weet iedereen wel wat buitenspel is, of ploegentactiek of combines tijdens het wielrennen?
Wordt er in die kringen ook niet gefraudeerd, gedoped e.d.?

Niet goed voor je hart wanneer je je laat meesleuren Emoticon: Shiny

Sweet young thing

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 30-06-2006 21:29 maseddi wrote:

...

Zeker weten Mas Ed,
Maar je mag wel betrokken zijn.
Ik zal blij zijn als deze dievenbende verdwenen is.
Trouwens in de hoop dat de volgende dievenbende de minima iets meer met rust laat.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 30-06-2006 16:04 kiwimave wrote:
Misschien toch maar op de PvdA (Partij voor de Allochtonen) stemmen Richy? Emoticon: Wink

Yess... dan kan ik ook met m'n brommobiel met Tom2 naar de Veluwe waar m'n caravan staat om met het overige campingvolk naar het WK darts te kijken. Tussen die sjaggeraars valt er ook nog wel een plasmaschermpje te ritselen want thuis wil ik ook niet achterblijven. Anders ben ik onderdrukt als bijstandtrekker en kan ik mijzelf niet ontwikkelen. Als kansarme in deze samenleving wil ik natuurlijk wel meer rechten dan een ander hebben maar daar wil ik met mijn luie reet niets voor doen. Het leven is al zo slecht voor mij. Emoticon: Smile

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 30-06-2006 21:29 maseddi wrote:

...

Wat Irak betreft: de misie was immers om het land te bevrijden van dictator Saddam Hoessein en die ook vermeende banden had met Al Qaeda.
Ja, dan kon men wel vrezen voor de toelevering van olie.Begrijpelijk.

Een ander zeer belangrijk argument (achter de schermen) Sadam wilde zijn olie gaan verkopen in Euro's. Met alle nadelige gevolgen voor de $ koers.

Wat Afghanistan betrof, was ik het mee eens dat die taliban eens flink de les werden geleerd.
Ik kon mijn ergernis niet onderdrukken toen ik op de tv zag hoe zij onder de roep Allahu akkebar die Boeddhabeelden opbliezen.
Dat was vernietiging van cultuur, respectloos voor andere religies en het in de grondboren van inkomsten uit hoofde van toerisme
Men leeft daar nog in de tijd van de nederlandse beeldenstorm oid.

Ach wanneer je het hele midden oosten en de islam bestudeerd dan loopt men nog ver achter voor wat betreft acceptatie. Met de Islam bedoel ik zoals het wordt uitgevoerd, niet de Koran.

Het eigenaardige met die sektarische bush en de islam is, dat hij wat het Midden-oosten betreft niet buiten zeer rijke moslims kan.
Dus een aanval op de islam zal hij nooit ondernemen. Kan ook niet, want zijn eigen VS zit al vol moslims, die aangepaste amerikanen zijn. Neen het zijn terroristen waartegen hij ten strijde trekt..
En het excuus voor Iran zo meteen is de kerncentrale Iran wil kernwapens produceren en door verkopen. Doch in werkelijkheid zal het Busch een zorg zijn welke religie er in Iran is. Hij zou rustig zaken hebben gedaan met de Taliban in Afganistan, als zij niet dreigden de olie kraan dicht te draaien. De aanval op Afganistan heeft niets te maken met de Taliban of 9/11. Zoals ik reeds eerder schreef 9/11 is niet door terroristen uitgevoerd. Doch door de legale mafia in de USA zelf. Charlie Sheen (Acteur), houd er regelmatig lezingen over in de USA. Als je het mij vraagt is Bin Laden gewoon een onschuldige pion in het hele spel en ingehuurd door de VS. Bush is niet tegen de Islam, Bush is alleen tegen hen die tegen hem zijn. Wat zolangzamerhand er steeds meer beginnen te worden.

En voor de rest van je gezin/familie/vriende/collega's, etc.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Lang leven de euro..
Lees hier of de Euro nut heeft/had ja of nee.

http://www.vrijspreker.nl/blog/?itemid=4220

TERDAD
User
spacer line

Zo, ook ik ben erg verbaasd!!
Maar,wat wil je nu van een KERAJAAN PISANG GORENG!
Het lijkt wel of Nederland terug gaat in de tijd!

Dat de problemen rond om een paspoort een regering ten val kan brengen,is toch wel erg on NEDERLANDS! De nuchterheid is helemaal zoek en de belasting betaler kan er weer voor opdraaien!
"Emosi semu" (schijn emosie) Tidak ada hormat untuk rakyat dan masyarakat! (geen respect voor volk en maatschappij)
Maar zo als altijd; laten wij hopen(????)dat de volgende regering wat beters brengt!!
Wat zal de wereld lachen!
Jangan putus asa!
Si TERDAD

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 01-07-2006 12:40 Albert wrote:
Lang leven de euro..
Lees hier of de Euro nut heeft/had ja of nee.

http://www.vrijspreker.nl/blog/?itemid=4220

Natuurlijk heeft de Euro nut gehad. Ik ga volgende maand op vakantie naar de VS, en zal heel erg blij zijn met de "dure" Euro: Een Bigmac supersize meal voor omgerekend 3,50 in Los Angeles, daar krijg je hem in Jakarta niet voor hoor

En het feit dat jij bijna 12000 rupies krijgt voor 1 euro ipv 8000 mag je Zalm, wijlen Duysenberg en zien vriendjes ook wel voor bedanken Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 01-07-2006 15:10 TERDAD wrote:

Wat zal de wereld lachen!
Jangan putus asa!

Hoezo lachen ?
Vorig jaar vroegen mijn familie en vrienden in Jakarta over die Trojaanse Kameel en haar relatie met de dood van VGOGH.
En daarna de hetze tegen een grote groep medelanders.
Nou , ik weet niet welke smoesjes ik moet gaan vertellen.
En nu is de kabinet gevallen(gestruikeld in haar eigen streken) , wah zullen ze ook weer gaan vragen stellen over de sistim demokrasi belanda .(Democratie a'la Belanda).
Gelukkig maar dat ik dit jaar niet pulang kampung gaat =met vacation daarheen (reden : geen geld = uang habis) , maar anders moet ik weer smoesjes verzinnen .
Oooh arme Nederland.
Maar niet putus asa .
We zullen handhaven !!!!!

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 01-07-2006 15:39 kiwimave wrote:

...

Natuurlijk heeft de Euro nut gehad. Ik ga volgende maand op vakantie naar de VS, en zal heel erg blij zijn met de "dure" Euro: Een Bigmac supersize meal voor omgerekend 3,50 in Los Angeles, daar krijg je hem in Jakarta niet voor hoor

En het feit dat jij bijna 12000 rupies krijgt voor 1 euro ipv 8000 mag je Zalm, wijlen Duysenberg en zien vriendjes ook wel voor bedanken Emoticon: Wink

De dure Euro is niet duur of sterk door zijn eigen toe doen. Doch door toe doen van Busch. Met andere woorden het zelfde zou zijn gebeurd met de gulden.
Heb je al eens uitgerekend hoeveel duurder je leven is geworden sinds de invoering van de Euro? En wanneer je al die extra duurder geworden kosten nu een aftrekt van je winst in die maaltijd. Hoeveel blijft er dan nog over?
Niets, correct. Oftewel je hebt alleen maar geld ingeleverd.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Wat denk je dat je nog kunt kopen in de USA na 2010
Tekort aan olie al voor 2010 verwacht
1 juli 2006
De kans dat er al voor 2010 een tekort aan olie zal zijn is veel groter dan de gevestigde energie-instituten toegeven.

Dat blijkt uit een groeiende stroom publicaties van onafhankelijke onderzoekers over de mondiale energievoorziening. Velen komen tot de conclusie dat al binnen een paar jaar niet meer kan worden voldaan aan de vraag naar olie, die spectaculair stijgt door de snelle economische groei van China, India en Brazili�.

Het probleem is niet dat de olievoorraden opraken, maar dat de olie niet snel genoeg gewonnen kan worden. Zolang geen nieuwe grote olievoorraden gevonden worden, zijn alleen Saoedi-Arabi�, Koeweit en de Arabische Emiraten in staat de olieproductie op te voeren. Irak zal zijn productie niet binnen afzienbare tijd op orde krijgen. De meeste olievelden elders op aarde zijn bijna aan hun productiepiek of er al overheen.

Ik denk dat iedereen weer in de trein stapt en in Indonesie kost een liter bezine waarschijnlijk hetzelfde als wat het nu in Nederland kost. En of je dan nog je liefje laat overkomen dat vraag ik mij af?

Vervolg zie
Artikel in NCR handelsblad

TERDAD
User
spacer line

Assalamu -Allaikum

Beste Forum sobats,

Zowel in Indonesia en in Nederland gaat het om GELD en MACHT
En in de USA ook! Onze grote BROER en GURU!
Geen oorlog geen Industrie en slechte economie!
Een koude oorlog kan niet meer, kost te veel en je kan niets uit proberen in het echt! Was wel een mooie tij om alles uit te vinden en uit te proberen!
NU KAN MEN ALLES IN HET ECHT UIT VOEREN!!!!

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sommige mensen hebben er wel kijk op, en anderen denken in complot theorien.
Velen zijn nog niet tot inzicht gekomen, over de toestand in de wereld.
Wat betreft Meester G.B.Hilterman wordt wel gemist, de kijk op de wereld van hem.
Het politiek spelletje wat er in Nederland wordt gespeelt, was allang gaande men moest iets hebben om dit kabinet ten val te brengen.
Hoe betrouw baar is je coalitie, en kan je de eindstreep zeker halen.
Je kan alles er op los gooien, maar de christelijke naiviteit heeft het verloren van de werkelijkheid.
Om hier op uitgebreid er op in te gaan kost zeker een A4 vol, daarom hou ik mij beperkt tot wat reacties,met commentaar er op.
Jerun Ja jongen je moet nog groeien, je bent nog niet zo oud, en ik zou zeggen ga eens in de geschiedenis wroeten zodat je wat meer kennis op doet, want dat slaat nergens op, een sterke man van uit een uitvals hoek een militaire, er werd ook nog eens gesugereerd Karremans, dat was een flauwe grap natuurlijk.
Vergelijkbaar met Indonesie zal het nooit worden in Nederland daar hoef men niet bang voor te zijn want de democratie is sterk genoeg om zo iet nooit te laten gebeuren.
Tussen twee haakjes in,( heet deze Site niet Indahnesia.com, en past het wel in dit topic over binnen landse problemen te hebben?
Laten wij het dan nu maar hebben over de wereld er wordt hier gesugereerd dat BUSch een Moslim hater is.
Neen, en Ja Neen omdat de hele familie Busch al zins jaren bevriend is met Koning Feisal van S.A,een dictator ook van de eerst uur, en als er een moslim genoemd kan worden is hij dat geweest.
Ja de Politieke tak van de Moslims, en daar ligt het verschil in, die fundenmentalisten met Bin Laden als spitsloper, heeft Amerika gedreven waar het nu mee bezig is.
Amerika is zijn grenzen aan het reoganiseren er zitten nog wat lekken in vooral aan de kant van Canada, en als dat voltooit is zal Amerika die dominante rol gaan afbouwen.
Men krijgt daar toch een andere regering want de broer van Busch zal zich nog niet aan die candidatuur wagen.
Amerika laat Europa straks zijn eigen boontjes doppen wanneer zij hun eigen land gesloten kunnen houden van welk invloeden ook.
Ook in Amerika heb je moslims die zich eigen als Amerikaan gedragen, en niet zoals men in Europa, en dan vooral Engeland, de moslims met hun politieke invloeden zich eigen kunnen en zich mogen uiten, want Europa wil zo goed als kwaad Democraties zijn.
Ik weet niet of u het weet dat Micrsoft je verplicht je MSN software te doen downlode,anders kan je niet MSN dat programma waarmee je kan chatten,messenger heet, het is een duidelijk Amerikaans verplichting ten opzichte van de veiligheid.
Men controleerd alles wat op internet gebeurd, dus als er een woord Bin Lade, daarom liet ik bewust Osama weg,zal de computer aan slaan en het gaan controleren, wat er mee bedoelt word.
Dit was een korte overzicht, wat ik er van denk, wat in die grote wereld aan de hand is.

Maar nu alleen Europa, zij zijn door hun houding een gevaarlijk spel aan het spelen.
Niet willen begrijpen van de geschiedenis die zich weer aan het voltrekken is,zit Europa met vele groepen mensen,waarvan je niet weet welke kant ze op willen gaan.
Zij hebben te laat ingegrepen anders had die bommen in Spanje, en Engeland niet hoeven plaats te vinden, maar door hun naiviteiten hebben die landen in Europa veel lesgeld moeten neertellen.
Trouwens ook Amerika was naief met die aanslag in New York, of het was een daad die werd goed gevonden door die FBI,een complot teorie tenslotte is Kennedie ook vermoord met hen medeweten.
Het politiek van Europa, met de Fransen voorop zal zich weer in de nesten werpen door deze houding met het Middenoosten als drijfsveer.
Rusland heeft zijn lesje gehad met de Saar aan de kant doen.
Duitsland met zijn handelingen tegen een geloof als schuldige te betitele, Joden vervolging.
En Japan met zijn fanatisme betreft het Keizerrijk, en de hele Aziatisch archipel te willen beheerzen.
Dit leid voor de toekomst niet veel goeds in, wie niet wil luisteren moet maar voelen, en voelen zullen wij in Europa zeker.
Het duurd nog wel 10 tot 15 jaar voor dat het los barst, en ik wil geen doemsenario er op los laten, maar je merkt het, de kranten staan er vol van, alhoewel de kranten moet je kunnen lezen, en door de resentie heen kijken.
De mensen raken ontevreden over alles wat hen aan gaat, men gaat zich eigen ingraven, om de zin te krijgen, en zo komt het dat Europa niet goed weet welke kant ze opmoeten.

EN NU WAT BETREFT IN INDONESIE,tenslotte is dit een indonesie site
Indonesie als je het daarover heeft dan keeg je het gevoel van de Gordel van Smaragd,vroeger,dat was, niets is minder waar.
Die gordel is allang niet meer wat het is geweest, het is hier roeien met de riemen die men heeft.
Het verromantiseren van dit land is je eigen voor de gek houden.
Er gebeuren zo veel dingen waar je niet weet hoe komen ze er aan, en dit of dat te doen met Ini Itu.
Daarmee draaid de hele economie op 3/4 op elegale handelingen van Ojek tot Tukang kayu, tot alles wat je hier laat maken, niemand draagd een administratie, of wat den ook keramiek laten aanbrengen geen problemen hier.
Je betaalt de man die het afgeeft, en klaar is het, een bon die nergen op lijkt krijg je in je handen geduwd, geen BTW of wat dan ook, niets van zie je in de staatkas terug.
En dat lijkt heerlijk zo te zijn vooral klinkt hetgoed in de oren van die belanda's
Je kan er van alles kopen maar of het ook goed werkt is maar afwachten, ja de produkten die ze moeten inmporteren want er wordt hier er op los geleefd.
Er komen veel te veel goederen binnen dan wat er uit gaat.
De economie ziet er slecht uit, alleen de rijke chinezen hebben de mogelijkheid er op los te leven, zodat daar de hele handel op drijft.
De prijzen zijn te vergelijken met Europa, een auto rijden kan je alleen als je een job hebt met een vast kontrakt.
Anders krijg je geen krediet, want ook hier leeft men van wat men van de banken kan los peuteren.
Vergelijkbaar een auto kost hier net zo veel als in Nederland, maar de salarissen zijn nog niet de helft van wat ze in Holland verdienen.
Een huis kopen kan via een konstruktie die je krijgt van de bouwprojekt ontwikkelaar, soms staat er bij een huis te koop niet vrij van krediet en dat moet je dan er bij betalen als je het koopt.
Maar huren is weer iets anders je kan voor twee juta per jaar een huis huren, schijnt het aantrekkelijks te zijn.
Tegenover woont een direkteur van een of andere bank die het huis huurd.
Ook ligt er aan waar je het huis huurt,en staat, en is het bedoelt om gewoon te wonen, en werken
Dan liggen de prijzen van 80 juta rmp tot 800 juta, en meer, dat is een aanzienelijk bedrag voor de Indonesiers zelf.
Verders dit nog,: Belum,(nog niet) Sembentar laki,(Ogenblikje,Wat later) Menunggu,(wachten)Nanti,(straks), en Tidak,(niet) een veel voor komende woorden gebruik hier.
In Holland, hoor je dat niet zo veel even wachten nog even wachte komt alleen bij Andre van Duin in het liedje Pietsa voor, en daar tegen overgesteld komt in Nederland, veel voor, Waarom?( Kappan) Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right! Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 04-07-2006 04:28 zieleffe wrote:

Er gebeuren zo veel dingen waar je niet weet hoe komen ze er aan, en dit of dat te doen met Ini Itu.
Daarmee draaid de hele economie op 3/4 op elegale handelingen van Ojek tot Tukang kayu, tot alles wat je hier laat maken, niemand draagd een administratie, of wat den ook keramiek laten aanbrengen geen problemen hier.

En dat lijkt heerlijk zo te zijn vooral klinkt hetgoed in de oren van die belandas
Je kan er van alles kopen maar of het ook goed werkt is maar afwachten, ja de produkten die ze moeten inmporteren want er wordt hier er op los geleefd.

De economie ziet er slecht uit, alleen de rijke chinezen hebben de mogelijkheid er op los te leven, zodat daar de hele handel op drijft.

Illegale handelingen , en de afwezigheid van administratie ?.
Kan wel kloppen Om Ziel.
Het is bijna normaal bij een opkomende economieen.
De transacties worden vaak eerst geregeld in de informele sfeer , later wordt het formeel.
Het is ook een beetje moeilijk om Indonesia te gaan beoordelen met de Nederlandse maatstaven.
HierO is alles geregeld , met te ver doorgevoerde bureucratie.
Goed de ambtenaren moet je ook bezig gaan houden , maar wordt wel te gek als je al een vergunning moet hebben als je een scheetje wil laten.

Alles is aan het groeien en veranderen daarO.
Zelfs de buitenlanders (volgens jou de ook de Nederlanders) kunnen hun weg vinden in de "chaos" , regelloze bende.
Wat ? Zelfs toekomstige toeristen vroegen hieO al adviezen van de deskundologen hoe ze de wetten/regels kunnen ontwijken of hoeveel een rijbijwijs of een surat moet kosten.

Rijke Chinezen ?
Hangt af wat je onder rijk versta.
Het is bekend dat er veel rijke Chinezen zijn , de zgn Cukongs of die tot de Conglomerats behoorden.
In het verleden is er sprake van de zgn 200 conglomeraats.
Maar de meesten zijn gewoon hardwerkende mensen, zoals tatsen, tandartsen en andere wetenschapbeoefenaars.
En de grote meerderheid van de Chinese bevolking zijn ook gewono middenstanders , tokohouders zelfs arbeiders en kleine boeren.
Het is precies zoals de Joden in Europa , niet iedere Jood is zo rijk en machtig als Baron Rotschild . Je heb ook de Sam en Moos die kleine winkeltjes runnen , zoals vroeger (50 jr geleden) in Amsterdam gebeurd.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

marcel70
User
spacer line

Ali heeft misschien gelogen,
Ze vertelde wel de waarheid over de misstanden in de islam.
En misschien geen kern wapens in Irak.

Iran heeft ze nu wel en nou maar afwachten hoe ze dat gaan gebruiken.
Iran heeft het westen uitgelokt om naar Irak te gaan, want het verschil zit hem in de groepering.Sadam is van een andere groep en dat kwam Iran van de andere groep goed uit.
Iran heeft er ook baat bij om zich te mengen in Irak.Men wil geen democratie en levens verbetering.Dan verliezen de iman's daar hun macht.
Als er democratie in Irak komt is men bang dat het overslaat.
Ook een vorm van onderdrukking.

In deze tijd kon Iran lekker aan zijn bommetje werken.
Erg dom van het westen om naar Irak te gaan.
Men zegt dat het voor listrik is,,,,,,wil men dat echt .....dat zou betekenen dat de bevolking audio en computers mogen gebruiken.
DVD bekijken en studeren op de internet nou echt niet dat zou betekenen dat die mensen zich gaan ontwikkelen en dat zou betekenen voor hun zelf denken
ja gak iso

Welk leuk toen de president van Iran naar Indonesia kwam om te proberen een kern centrale te verkopen.Volgens mij gaan dat de Russen nu eerst doen.

Becik ketitik olo Ketoro

saidja
User
User icon of saidja
spacer line

En hoera voor Nederland. De SP de derde partij van het land.
Tijd dat er een nieuwe wind door dit landje waait.
En inderdaad, een regelrechte aanval op de Islam en Olie, dat was het.
Weinig meer aan te doen nu. Net als 9/11 trouwens, tegen de tijd dat men "ontdekt" dat het toch Bush en zn maatjes waren, heb ik al een baard.
En een vrouw mag ik hopen.
de groeten...

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 23-11-2006 13:11 saidja wrote:
En hoera voor Nederland. De SP de derde partij van het land.
Tijd dat er een nieuwe wind door dit landje waait.
En inderdaad, een regelrechte aanval op de Islam en Olie, dat was het.
Weinig meer aan te doen nu. Net als 9/11 trouwens, tegen de tijd dat men "ontdekt" dat het toch Bush en zn maatjes waren, heb ik al een baard.
En een vrouw mag ik hopen.
de groeten...

H S. yth., bagaimanah dengan A.ndah ???
"TanahRandah" heeft k een ruk naar links gemaakt, je wilt k wat anders eten dan iedere kr boer'nkl met worst, misschien dat die 'bieces merah' k wel lkkker smaken, door die 'alternatieve kok' "Marijnce" klaar gemaakt ...... en als 'Christelijk alternatief' toece een 'spinazie-mousse' van nog een andere 'alternatieve kok' "Rouvoet" ....."
'Adh .... campur aduk sekali ......'

Niet vergeten 'ketoprah eten' .......

'Ahu kura ahia, mansia nia'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,022,120 topic views - 234,203 posts - 13,691 topics - 25,110 members - last post @ 14-10-2019 19:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,459,503 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com