indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Tommy
User
spacer line

Hey,

Ik vroeg me af of iemand iets meer weet over de mogelijkheden om in bali gedurende een paar dagen een tocht met een gids te maken, doorheen de rijstvelden, de natuur,...
Joker, een belgische reisorganisatie organiseert iets dergelijks, maar dat is duur en dan moet je eig het totaalpakket van joker nemen, dus met hen op reis gaan.
als er iemand iets weet (een plaats waar het zou kunnen....), of zeker weet dat het niet kan, laat maar komen Emoticon: Smile

Nog een week en I 'm off Emoticon: Smile Emoticon: Shiny

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Trekking op Bali? Het kan vast en zeker geregeld worden bij je hotel of een willekeurig reisburo. Of je er dagen over doet lijkt me sterk, zo groot is Bali niet. Het lijkt mij leuker er zelf op uit te trekken met de motor of zo, alle wegen komen wel ergens uit, behalve die recht de vulkaan op, maar dan kun je ook maar naar 1 richting weer terug.

Totaalpakketten boeken in Nederland/België zou ik inderdaad ook niet doen, kost veel meer en je gaat vast met de kudde buslading mee.

spacer line  

ik zou het niet weten.... he he.... geintje.... raadpleeg lonely planet... die weten het het beste.....

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

Wat Yerun zegt....

1) koop lonely planet
2) huur een brommertje

Dat is de leukste manier

Robert-333
User
spacer line

Niets via een reisorganisatie of in het hotel regelen dat kost handen vol met geld Emoticon: Nooo , terplaatse regelen dat kost een fraktie daarvan. Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,185 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com