indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij denken er aan om dit jaar tijdens de feestdagen naar Bali te gaan.
Hoe is het dan op Bali?
Merk je er uberhaubt wat van?

Wordt er wat gedaan in de hotels tijden de jaarwisseling?

Groeten,

Peter en Amanda Emoticon: Bye bye

daft_punk
User
spacer line

hallo peter amanda,,

leuk dat jullie er over denken om naar Bali gaan aangezien het veel mensen afschrikt na de aanslagen. afgelopen jaarwisseling was ik ook in Bali en heb me goed vermaakt, er worden verscheidene dingen georganiseert met klap op de vuurpijl een enorm groot vuurwerk aan het strand. wel gaan dan de prijzen van populaire uitgaans plaatsen omhoog en het kan geen kwaad om van te voren daar alvast kaarten voor aan te schaffen.
Het is geen parijs of london maar het is naar mijn mening wel de moeite waard.
je kan het net zo gek maken als je wil en dat hangt natuurlijk ook van budget af.

mochten jullie naar bali gaan tijdens de jaarwisseling, mischien wel leuk om even te laten weten waar jullie zitten dan kunnen we een glaasje champange drinken en proosten op een goed en gezond 2007!!

groetjes Daan

spacer line  

Helaas gaan wij niet met kerst en oud en nieuw.
We hadden er echt zin in, maar mijn vrouw kan geen vrij krijgen in die periode.
wij vertrekken nu 27 Nov en komen 14 Dec weer terug.

Maar het positieve er van is dat we nu weer een reden hebben om volgend jaar weer terug te gaan.

Zo zoek ik elk jaar eigelijk weer een rede om terug te gaan naar Bali.
Mijn vrouw wil eigelijk ook wel eens naar een ander land, maar ik hou het liever bij indonesiŽ.

Ik zeg altijd tegen vrienden en kennissen dat onze caravan op Bali staat hahaha.

Groetjes,

Peter

penny
User
User icon of penny
spacer line

Hoi Daan, ik lees net over dat vuurwerk tijdens de jaarwisseling, is dat alleen in Kuta of ook in Sanur?

daft_punk
User
spacer line

ik ben net weer terug na 4 maand bali. ik kan je vertellen dat er ook vuurwerk was in sanur

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,230 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com