indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Wie kan mij vertellen waar in Jakarta ik Ereveld Menteng Pulo kan vinden?
Genoeg info op internet, maar geen locatie aanduiding.
Ook LP vermeldt daar niets over. Alleen zie ik een wijkaanduiding Menteng op een kaart staan. Ligt het daar misschien?
Thanks alvast voor de info. Albert

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Mss in dezelfde buurt van de TPU (algemene begraafplaats) Menteng Pulo ?
De TPU lokatie is in Jakarta Selatan(zuid) , kelurahan Menteng atas . kecamatan setia budi.
De gewone (bekende) wijk menteng (was een nederlanse wijk geweest) is gelokaliseerd in Jakata Pusat(Centrum).

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

robbert
User
spacer line

Hoi,
Bewust ereveld ligt aan de Jl. Menteng Pulo in Jaksel. Als je de straat opzoekt via www.cybermap.cbn.net.id dan weet je waar het precies ligt.
Suk6 Rob

Pak Wongso
User
spacer line

Hallo Albert,

Ik ben het haast zeker dat het menteng pulo 2 moet zijn want de begraafplaats ligt aan een doodlopende weg.Je stoot als het ware op de begraafplaats en kan niet verder. Vroeger kon je de trappen en ingang al van ver zien maar tegenwoordig is de hele straat volgebouwd met kubuk huisjes en er is een hele kampong om gebouwd. Zelfs de meeste taxi chauffeurs weten het niet te vinden ook al zeg je kuburan belanda dat zegt ze niks. Je kan overigens altijd terecht daar al is het midden in de nacht. Je moet wel aan de bel trekken anders horen ze je niet.
Veel succes.

Groeten uit Pulau Dewata,
Pak Wongso Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,282 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com