indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het valt me op dat er de laatste tijd schijnbaar een nieuwe volkssport bij is gekomen, het steeds elkaar aanvallen op persoonlijke gronden.

Per direct dan ook het volgende: ermee stoppen, of anders twee dagen een ander forum opzoeken.

Ik bepaal inderdaad wie te ver gaat, niemand anders. Klachten kunnen per mail ingediend worden en mocht je een onderwerp zien waar sprake is van dergelijke aanvallen, gebruik dan het gele driehoekje bovenaan de pagina, dan neem ik z.s.m een kijkje.

Dit gezeik moet eens afgelopen zijn. Nu ga ik wat topics schoonvegen Emoticon: Nice

alfred
User
User icon of alfred
spacer line

Prima zet, Jeroen. Beetje een spagaat zal het wel voor je zijn omdat een paar van de pittigste "woordenwisselingen" zich ook voordoen tussen mensen die verder heel leuke en/of substantiele bijdragen aan dit forum leveren. Succes met je arbitrage. Emoticon: Clown

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ach dat hoort dr ook bij,Jeroen speelt graag de baas, gewoon erom lachen toh (hij ziet het toch niet) Ik lag helemaal krom toen ik het woord "optieven" las, misschien Eindhovenees of TT Emoticon: Shiny Het wordt tijd dat ie eens minder achter die monitor zit en eens kennis neemt van het echte leven Emoticon: Laugh out loud

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Alfred, sinds mijn vriendelijke verzoek lijkt het weer geheel rustig. Daar gaat het dan ook om. Ik gebruik die knopjes 'blokkeren' dan ook liever niet, als dit werkt is het dus prima.

Londoh; Dat 'optiefen' heb ik van een ander forum oorspronkelijk. Over het buitenkomen hoef je je geen zorgen te maken. Het is al dagen schitterend weer, dan ben ik meer buiten dan binnen als het even kan.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Yerun, 1 ding kan je van me aannemen, om jou maak ik me geen zorgen Emoticon: Shiny dat laat ik gaarne aan je moeder over Emoticon: Bye bye

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

En bij deze nog maar een regeltje erbij:

Degene die het nodig vind om bij een willekeurig topic 'het islamitische', 'de islam' erbij te betrekken om te kunnen bashen kan direct een paar dagen opzouten. Ik ben degene die trouwens bepaalt of deze regel van toepassing is op een topic, dan hoeven we daar geen discussie over te hebben.

Diegenen die vinden dat er van bovenstaande sprake is, kunnen dit melden via het gele driehoekje bovenaan de pagina. Ingaan op dergelijke berichten in de topics zal ook leiden tot het verwijderen voor enkele dagen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Sorry Jeroen.

Geef is een duidelijk Nederlands woord voor bahsen?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Bashen.. eeh.. een opmerking maken over iets waar je vervolgens over gaat lopen klagen. In een dergelijk geval heeft dat vrijwel nooit met het daadwerkelijke onderwerp te maken, maar is het puur een niet-bestaand argument om toch te kunnen klagen.

Geen 1 woord trouwens. Emoticon: Very funny

spacer line  

On 18-06-2006 17:27 Jeroen wrote:
En bij deze nog maar een regeltje erbij:

Degene die het nodig vind om bij een willekeurig topic het islamitische, de islam erbij te betrekken om te kunnen bashen kan direct een paar dagen opzouten. Ik ben degene die trouwens bepaalt of deze regel van toepassing is op een topic, dan hoeven we daar geen discussie over te hebben.

Daar ben ik nu eens erg blij mee Jeroen, Ik word ook onderhand erg ziek van een aantal figuren hier die met het minste geringste negatieve maar gelijk de hele islam de schuld geven.....

Dank....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 19-06-2006 07:43 dutchguy1000 wrote:

...

Daar ben ik nu eens erg blij mee Jeroen, Ik word ook onderhand erg ziek van een aantal figuren hier die met het minste geringste negatieve maar gelijk de hele islam de schuld geven.....

Dank....

En hopelijk helpen jij en anderen af en toe een handje mee als er iets geks is, kan gewoon anoniem en liever een keer teveel dan te weinig. Emoticon: Wink

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 19-06-2006 08:05 Jeroen wrote:

...
En hopelijk helpen jij en anderen af en toe een handje mee als er iets geks is, kan gewoon anoniem en liever een keer teveel dan te weinig. Emoticon: Wink

Wordt een beetje eng voor een plek waar je voor je lol komt, elkaar "anoniem" aangeven. Nou over me dooie lijk, een soort burgerwacht tegen alles wat vies, voos en smerig is.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

je moet dan ook niets verplicht aangeven hier. Emoticon: Smile

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Dit forum gaat trouwens tegenwoordig steeds meer over de interne regelgeving, wat kan en wat niet kan, dan over hetgeen het bedoeld is, dis koffer Indonesia on-line.

Men raakt steeds meer uitgeluld over Indonesia. Emoticon: Talk to the hand

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Tja, schijnbaar achten mensen dat dus nodig, steeds poldermodel bakkelijen. Emoticon: Talk to the hand

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Het elkaar aanvallen. ?
Ik ga niet gelijk zeggen , het moet kunnen.Ben geen voorstander van het recht van beledigen(A.H.Magan)
Het kan gebeuren dat iemand geirriteerd of behoorlijk kwaad werd. op iemand anders.
Dat kan gebeuren en menselijk.
Maar je kan ook zien wie de het eerst begon en wie echt kinderachtig deed.
Vooral als het op de man gespeeld werd.

En het is ook de taak van de Moderator om dat te voorkomen , en niet alleen dat ik neem ook aan dat de beheerder van een forum ook aansprakelijk gesteld kan worden (ben geen jurist) als er rare dingen/ uitspraken werden geuit die beledigend zijn voor een bevolkingsgroep.
Ik juich toe dat de beheerder gaat ingrijpen in zulke gevallen.

Ik heb een voorstel Emoticon: Blush
Bij een persoonlijke aanvallen zou het eerlijk zijn als de "aangevallene" ook de kans krijgt om een 1ste inhoudelijke reaktie .
Zolang hij/zij niet gaat terugschelden.
Daarna mag de "aanvaller" gaan reageren(inhoudelijk) , gaat hij misdragen , dan een tik op zijn/haar vinger .

Zou zou een discussie(cq meningverschillen) opgelost kunnen worden.
Op basis van woord en wederwoord.

En het kan ook de taak van de beheerder makelijker maken , want iedereen kan ook meelezen en mee oordelen wie de "stoute"jongen geweest is , en waarom hij/zij een tikje kreeg.
Dat zou de transparansi alleen maar verduidelijken.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Nee, hier niet nog een discussie Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

79,858,696 topic views - 236,805 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 12:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,302,205 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com