indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Volgens mij istie aan het pakken.. en zijn munten aan het opbergen Emoticon: Wink zijn huisvrouw nog wat opdrachten geven voor zijn afwezigheid ! endan richting zijn Mokum Emoticon: Yeah right!

Hoe laat vlieg je mogge..? (ofwel voor jouw vandaag )

Selamat Jalan Om Londoh.

Live life to the max.......

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

En je laatste groene blaadje Lon? Emoticon: Wink Veel sterkte hier in Nederland. Als je nog een recept Prozac nodig hebt hoor ik het wel. Een ouwe Klare op zijn tijd wil ook nog wel eens helpen

Gracias. Sama sama

arie_h
User
spacer line

Heb ik het mis of zijn er wel meer Nederlanders die zo af & toe eens van daar naar hier danwel vice versa reizen en daarbij gebruik maken van een vliegmachien? Zo ja, worden die hier allen persoonlijk uitgeleide gedaan cq welkom geheten? Of geldt zulk een behandeling louter voor Sint Lon (Trooster der Boomapen, schutspatroon der consumisten van majum van Van Wees).

Niettemin een goeie reis. En geniet van Pram's schrijfselen!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Arie, er worden er wel meer uitgezwaaid hoor, men moet het alleen wel even aangeven, want het is me nog niet gelukt door het beeldscherm te ruiken wanneer iemand vertrekt Emoticon: Wink

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Jeroen kennen ze hier toch vermelden dan kan jij ze op schiphol ze uit wuifen?
http://forum.indahnesia.com/to(...)m_naar_indonesie.php
Dan kan je ze wel ruiken mischien door al die Whopper met kaas. Emoticon: Bye bye Emoticon: Talk to the hand

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Dank voor het inzwaaien jonges, as jullie vrijdagochtend door een klap uit je nest rol dan is Londoh met een zooitje oleh-2 geland

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Zeeuwse Haring?
Ome Lon. Emoticon: Red face
Of een Bolus? Emoticon: Yawn
Mag ook Erwtensoep met rijst en sambal Emoticon: Shut up!
Have a save landing met de oleh2
Umberto
en Ibu Nancy

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 31-05-2006 22:18 zieleffe wrote:
Jeroen kennen ze hier toch vermelden dan kan jij ze op schiphol ze uit wuifen?
http://forum.indahnesia.com/to(...)m_naar_indonesie.php
Dan kan je ze wel ruiken mischien door al die Whopper met kaas. Emoticon: Bye bye Emoticon: Talk to the hand

Londoh gaat de andere kant op Emoticon: Puh!

Jantje
User
spacer line

Goede reis en prettige vakantie. Emoticon: Nice

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 01-06-2006 07:25 Jeroen wrote:

...

Maaf Jeroen ik heb door mijn Entusiasme dat over het hoofd gezien . Je hebt gelijk, maar je kan ook mensen uitzwaaien naar IndonesiŰ? Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

DeeCee
User
User icon of DeeCee
spacer line

Nah Lon, veel plezier daaro in NL. Hopelijk zit t weer mee, want hier in Swiss heeft het namelijk gister GESNEEUWD!!! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! En ik woon helemaal niet hoog in de bergen.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Welkom thuis Lon Emoticon: Bye bye

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Straks staan er nog een aantal pentjak-silattende indo's met een badminton in de hand hem op te wachten bij de uitgang van schiphol die nog een rekening met hem hebben te vereffenen. Emoticon: Stupid

Of een aantal dames op leeftijd, met oud zeer. Emoticon: Yes!

Sweet young thing

spacer line  

Ha, Londoh vertrekt richting ons regenachtige landje voor vast?
Dan ga je Indonesie zeker nog wel missen! Emoticon: Wink

arie_h
User
spacer line

Straks staan er nog een aantal pentjak-silattende indo's met een badminton in de hand hem op te wachten bij de uitgang van schiphol die nog een rekening met hem hebben te vereffenen

Pencak silat? Ik dacht dat de Úchte buaya kemayoran zijn vuisten liever gebruikt & dus naar pukulan neigt. Maar goed, hier in NL wordt uiteraard de Aziatische kant van de roots overbelicht, dus daar past dat ballet-achtig gefladder vd pencak silat inderdaad misschien wel beter bij....
Persoonlijk timmer ik het liefst zoals me dat op dat moment het best uitkomt. Niet gehinderd door enige technische kennis van zaken bereikt men op dat vlak vaak de meest wonderbaarlijke resulataten!

spacer line  

On 01-06-2006 07:25 Jeroen wrote:

...

Misschien een nieuw Topic openen Emoticon: Clown zal zeker net zo'n druk topic worden als dat andere....want ook die mensen vliegen weer terug richting nl Emoticon: Wink

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 01-06-2006 09:15 zieleffe wrote:

...

Maaf Jeroen ik heb door mijn Entusiasme dat over het hoofd gezien . Je hebt gelijk, maar je kan ook mensen uitzwaaien naar IndonesiŰ? Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

In dat andere topic kan dat ja Emoticon: Yes!

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 01-06-2006 17:30 arie_h wrote:

...

Pencak silat? Ik dacht dat de Úchte buaya kemayoran zijn vuisten liever gebruikt & dus naar pukulan neigt. !

Klopt, pukulan kemayoran uit Batavia

Poekoel terrrrooeees! Emoticon: Shiny
Awas Bunglon!!

Sweet young thing

spacer line  

Di mana Bung-lon...? mungkin cafe Mokum sama teman Emoticon: Yeah right!

Hij zal vast wel slapen....

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

terrasje pikken met mij.
achter een zeeuws blondje aan.

spacer line  

On 02-06-2006 19:08 hagen763 wrote:

achter een zeeuws blondje aan.

Tja die heeft tie ook al een jaartje niet meer gezien.... Emoticon: Wink Emoticon: Puh!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Neen Martin S. Emoticon: Wink Bung Lon en ik. Emoticon: Shiny
Samma Samma njang gatal di orang Zee(uwse) Meermin

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Amsterdam ? Ik zit lekker in Singapore, nog enigszins een bespijkerd hoofd van de Jan Wandelaar. Door allerlei gelazer, grote Herculessen op het vliegeveld te Solo, overvolle ferry van Batam naar S'pore was ik 30 minuten te laat om mijn ticket op te kunnen halen. Ich dachte ach ken mij wat verekken. Dus nog weer een paar daagjes in de teringhitte van Singapore, waarvan ik niet mag zeggen dat het vervelend is (Ik dacht dat Maurits dat was). Volgens mij alleen maar geschikt om te consumeren, digitale cameraas en zo. Als je hier een paar maandjes niet bent geweest ister van alles verdwenen. De plek waar ik 's morgens mijn kopi-O en roti cannai nam, dicht, is een mooi rond gebouw op een hoek, ik ben gek op ronde gebouwen. In ieder geval is het best uit te houwe hiero. Ik moest mijn ticket veranderen en vlieg nu vanavond via KL naar Mokum. Zondagochtend om 6.05 daaro, mijn benieuwen wat voor teringzooitje het zal zijn, met al dat personeel dat nog niet op is komen dagen, of er de pleuris in heeft dat ze zondagochtend vroeg dr nest uit moesten om te werken (kutbaas) 1 marechaussee voor 1500 passagiers, de man met de sleutel voor de bagagebanden heeft zich verslapen , geen douane, maar contrabende heb ik niet bij me, of het moeten die 500 slim verstopte batang kretek zijn. Sori jonges en tantes, door mijn voortdurende afwezigheid blijft het weer ook slecht. (ja motte jul;lie maar beter betale.)

Gruces

BL (boerelul of zo?)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 31-05-2006 20:20 kiwimave wrote:
En je laatste groene blaadje Lon? Emoticon: Wink Veel sterkte hier in Nederland. Als je nog een recept Prozac nodig hebt hoor ik het wel. Een ouwe Klare op zijn tijd wil ook nog wel eens helpen

Hi Dok,

Ik weet niet wat dat laatste groene blaadje in dr doos had maar volgens mij was het een doorn, me burung was gewond. Slaapmiddelen heb ik nooit nodig, Jonge van Wees is voor mijn super.

In S'pre is er Jan Wandelaar, ook lekker, maar moet ik mee oppassen kan dr heel agressief van worden Emoticon: Shiny

Salam
User
spacer line

Selamat Pagi, Het is nu zaterdagmorgen 9.00 uur. Vandaag vliegen we naar Indonesia. We gaan met de trein van 15.36 rechtstreeks naar Schiphol. W e komen aan om 17.40 We kunnen incheken vanaf 17.45 Daarna begint het wachten tot de vlucht. Vertrek 20.50 aankomst Jakarta zondag middag om 17.50. We weten nog niet hoelang we blijven misschien wel 3 mnd we hebben al visum voor 2 mnd dan maar verlengen op jalan sutci te BANDUNG. Nu nog wachten tot 15.36 SALAM

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,385 posts - 13,692 topics - 25,237 members - last post @ 21-10-2019 17:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,679,818 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com