indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Hallo, beste forumleden ik zoek nog een plaatsje of wil graag een container delen met anderen tegen een goede prijs ,wie kan me helpen .

vr gr Rob b.v.d.

like to live in ID,but it takes a while to get there

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Rob,

een e-mail is reeds verstuurd.

Groeten,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

vanuit holland naar indonesiŽ als het kan...

like to live in ID,but it takes a while to get there

celeton
User
User icon of celeton
spacer line

ja ik wil later ook wel ,maar als je weet wat er kan gebeuren met je spullen en wat het allemaal kost ! dan hoeft het voor mij niet meer

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Celeton,

Wat kan er dan gebeuren met je spullen?
Ik ben in December overgegaan.
Niet is er met mijn spullen gebeurd. Niets is er gestolen door de douane of wie dan ook. Alles is door hen gecontroleerd doch niets is kapot

Geen extra kosten voor onder de tafel.

Zolang alle papieren in orde zijn en de goederen passen bij je Visa. Gereedschap past bij werkvisum, niet bij een ander visum. Zie eerder besproken ervaringen in dit forum.
Je moet de Ind. ambassade bezoeken voor verklaringen. Je dient je goederen af te leveren in Rotterdam. Kontact te hebben met een agent van scheepvaart maatschappij. Om je goederen door hen te laten verschepen. heb ik zelf gedaan busje gehuurd en alles in banenen dozen ingepakt. Ophalen kost schrikbarend veel.
Indien per LCL (niet genoeg goedern voor een container van 33 cbm) dan natuurlijk kost dan veel. Ik heb het risico genomen om geen houten frame of kist om mijn goederen heen te bouwen. Wat nog veel mer extra eurotjes kost. doch niets gebroken.
Wel raad ik je aan al je goederen zo goed mogelijk tegen vocht te verpakken. Dus dozen dichtplakken, ook alle gaten (in b.v. een banenen doos). Anders kan bij aankomst er schimmel inzitten.

Ik was voor 4 cbm aan spullen geen duizend(en) euro's kwijt..

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,347,246 topic views - 223,790 posts - 13,516 topics - 16,726 members - last post @ 20-11-2017 17:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,353,175 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com