indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Roshnie
User
spacer line

Ik zoek een site waar ik de pokoe van de zanger maroef rehman kan downoaden. Ik weet niet of ik het wel goed schrijf maar, hij had volgens mij ook bij de surinaamse songfestival gewonnen, met het lied "No Lose Me" wie kan me helpen, met graag een serious antwoord Emoticon: Wink

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Gezien de overweldigende reacties op deze vraag over de indo-javaanse-Surinamse zanger, kan ik niet anders vermoeden dat een zekere Maroef ooit eens heeft opgetreden in het programma van de Surinaamse Rayman.

Er zijn heel veel Surinaamse sites (met fora en gastenboeken) waar u met deze vraag terechtkunt en waar u beslist kunt slagen.
Op dit forum treft u slechts krontjongmuziekliefhebbers aan.

Veel sukses overigens met uw downloads.

Sweet young thing

Skatja
User
spacer line

Roshnie.
Jij zoekt naar Maroef Amatstam. Kijk eens op www.javapower.tk of op www.javanen.org.
Wellicht dat je via deze sites aan liederen van maroef kunt komen. Op www.javapower.tk zul je ook foto's van ze vinden. www.rtvgaruda.com is een javaanse radio en tv-zender in Suriname. Probeer maar eens.

Succes.

spacer line  

Heb je intussen Manroef Amatstam gevonden? Ga naar www.suara-jawa.sr

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,845,149 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com