indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > User feedback > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Volgens mij staan de vakjes 'quote' en 'edit' te dicht op elkaar, en zijn nauwelijks te onderscheiden. Het gebeurd mij regelmatig dat ik onnadenkend op het verkeerde vakje druk. Emoticon: Shiny Dat soort lieden maakt ook gebruik van een forum. Grotere afstand of meer verschil ?

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

... of gewoon (zoals bij veel fora) de mogelijkheid krijgen om een bericht zelf te deleten...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Of toe aan een bril, misschien?
Ik moet oficieel een lees bril gebruiken, geen zin. En ondanks dat heb ik geen moeite met quote of Edit. Of ben je te gehaast?

p.s. voor het geval dat?
Dit stukje is niet negatief bedoeld?

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Ulat Kayu,

EDIT : zelfcensuur Emoticon: Shiny

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Yerun,

Waarom kunnen we na een edit (door onszelf Emoticon: Shiny ) de posting niet bekijken (preview) ? maar wordt ie direct geplaatst. Niet logisch

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

ontwikkelings-technisch is dat nogal een werkje. De preview van de edit, alsmede een preview van een nieuw topic staan op het lijstje.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Zelf een forum maken is dat niet een beetje het opnieuw uitvinden van het wiel ? Ik heb zelf een YaBB 1 Gold - SP1! forum, eigenlijk al verouderd, maar voldoet precies aan de eisen die ik stel. Vanaf volgende week ga ik een forumpje in bahasa Indonesia beginnen een heel leuk klein dingetje : MiniBB.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ja, een beetje opnieuw uitvinden wel ja, maar ik kan er nu dingen bijbouwen die in de standaard forums niet altijd zitten, of in de ene wel en de andere niet. Tevens moet je een 'kant-en-klaar' forum ook blijven updaten om veiligheidsproblemen te voorkomen.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Daar heb je wel een beetje gelijk in, maar als ik zie wat voor gigantische mogelijkheden het nieuwste YaBB forum heeft dan lijkt het me een beetje zonde van je tijd, het wordt door gebruikers ontwikkeld. Ik hoef ook niet het laatste van het laatste te hebben. Het is een forum voor oudere mensen, die mag je niet teveel toeters en bellen bieden. Daarom heb ik gewoon een oude versie, hoef ik ook niet up te daten. Om dat naar smaak aan te passen was al heel veel werk. Misschien dat ik het in de toekomst nog ga vereenvoudigen, smilies eruit bijvoorbeeld. Men gebruikt smilies omdat ze er zijn, maar wat is het nut Emoticon: Confused

Jantje
User
spacer line

On 24-05-2006 02:50 londoh wrote:
Volgens mij staan de vakjes quote en edit te dicht op elkaar, en zijn nauwelijks te onderscheiden. Het gebeurd mij regelmatig dat ik onnadenkend op het verkeerde vakje druk. Emoticon: Shiny Dat soort lieden maakt ook gebruik van een forum. Grotere afstand of meer verschil ?

Ĺk Heb daar ook wel eens last van na mijn vijfde stelletje bintang-Absolute. Zal met die jonge van Waas in combinatie met gerookte bokkum ook wel zo zijn. Op zoĺn leeftijd gaat een man alleen rommele. Emoticon: Nice

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Yance, mijn eerste fles Van Wees is bijna leeg, ik dacht vanochtend wat zal ik es gaan doen, zuipe. Gisteren al een haring gehapt en een gebakken bokkum tussen me broodje gedouwd, lekker, niet te geloven. De vis moet nu zwemmen, want ik ben niet zeker of ik hem vanochtend heb uitgeschete.

Ja Jeroen is een jong ventje, heeft schijt aan ons bejaarden, van de jeugd motte wij het niet hebbe. Gelukkig hebben die vrouwtjes in Indonesia liever een ouwe kerel, die zijn wat makkelijker met de poen. Heb je dat gelezen dat ze hun vriendin een pinkaart geven om de rekeningen te betalen en dat ze precies genoeg op de rekening zetten voor die rekeningen. Nou as ik een wijf was hield ik me knieje stevig bij elkaar. As je een beetje royaal ben zijn ze veel geiler Emoticon: Shiny Ik vrees dat ik OT ben

spacer line  

verdomme.... ja... een harinkie...... dat mis ik wel ECHT heel erg... ik las alleen wel dat de nieuwe er nog niet zijn..... maar voor een ouwe zoud ik toch ook wel voor gaan.......

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi DG,

Toen ik gisteren zo een ding at was ie op voordat ik er erg in had. Eigenlijk moet ik een emmertje meenemen voor een paar mensen die ik ken daaro. Maar weet niets over transport,of het mag (heb ik schijt aan) Komt nog bij dat ik tegenwoordig altijd via S'pore ga, omdat ik daar een visum in 1 dag kan krijgen. Maar ik ben er van overtuigd dat Belanda's, mannen dan, het meeste hun haringkie missen Emoticon: Shiny

Jantje
User
spacer line

D'r zijn van die halve emmertjes. zitten er ong. 25 in. Als het goed geisoleerd en in bevroren toestand verpakt wordt dan zijn ze in Singapore nog hard.
Begin er maar niet aan want ik denk dat het niet mag. Emoticon: Frustrated

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Yance,

Ik krijg alles Indonesia binnen Emoticon: Shiny 1 van me grootste successen waren voorgetrokken hyacinten, terwijl ze om tullepe vroegen (die wijven natuurlijk weer)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

En oh, de knopjes worden binnenkort al iets verder uit elkaar gezet. Emoticon: Shiny Ik heb wat kleine wijzigingen liggen die tussendoor ook wel kunnen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zo, de knopjes staan wat verder uit elkaar nu, 2x zo ver om precies te zijn. Als het je eigen bericht niet is, had het knopje 'edit' ook geen zin, die heb ik dan ook maar weggelaten.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Blijken die bejaarden toch een bron van insperasi te zijn voor onze Mod. Mohammed de tukan sapu Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

saaaaaa-puuuuuuu!

Ik ga je "onze Mod. Mohammed de tukan sapu" misbruiken in mijn onderschrift trouwens. Emoticon: Shiny

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik zal je straks even me bank rek no mailen Emoticon: Shiny Wat wl je Rp of Euro, op de laatste geef ik korting

spacer line  

lon.... als je een manier weet om een hollandse nieuwe hier heen te regelen ben jij voor altijd mijn vriend.......

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,159,881 topic views - 234,329 posts - 13,692 topics - 25,224 members - last post @ 19-10-2019 19:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,622,213 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com