indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

manon
User
User icon of manon
spacer line

hoi,
Na gewikt en gewogen te hebben: zijn we van plan om 14 dagen in het highland resort te vertoeven. En hiervandaan allerlei dingen te ondernemen...we willen namelijk echt de tijd nemen om Noord-Sulawesi te verkennen. Is het slim om hiervandaan dit vast te leggen of kunnen we beter 4 dagen reserveren en dan vanuit deze accommodatie weer een andere accommodatie regelen. Wat is aan te raden? We hebben wel een ukkie van 11!
groeten manon

Jeanette
User
spacer line

Dag Manon,
Als ik jou was zou ik slechts 4 dagen daar zitten, want er zijn nog zoveel andere mooie plekjes! En 11 jaar is toch niet zo'n ukkie meer? Waarschijnlijk zal die het het wel leuk vinden om Ús elders heen te gaan?
Groetjes, Jeanette

robbert
User
spacer line

Hoi,
'tis wel jaren geleden dat wij in die omgeving waren, echter vlgens de statistieken zijn er inmiddels nog minder toeristen richting Ind. gegaan. Welnu wij hebben toen ook even een kijkje genomen in dit resort, waren wij gebleven dan waren wij de enigen. Voor een langere periode lijkt mij dit niet echt leuk.
Waarom niet een paar dagen, een paar dagen in of bij Bunaken en een paar dagen richting het nat. park, kan je o.a. de spookdiertjs bekijken,lijkt mij erg leuk voor een knaapje van 11 jr. Overal was het (bijna beanstigend) stil dus iets tevoren regelen is nergens voor nodig.
Have fun Rob

manon
User
User icon of manon
spacer line

Highland Resort is goed, wanneer je een lange reis vanuit NL achter de rug hebt, is de ALAM daar ter plekke zeer zeker aan te raden...
Bedankt voor de de tips: we zijn naar Bunaken geweest en naar het noordelijkste puntje van Noord-Sulawesi. Echt aan te raden! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Smile Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,817 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,312,445 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com