indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

manon
User
User icon of manon
spacer line

hoi,

Als alles goed gaat hebben wij 3 uur wachten op de volgende vlucht in Singapore. Valt er nog iets te zien of te doen in die 2 uur op de airport?
weet iemand dat? Emoticon: Puh! Emoticon: Nice
groeten
Manon

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ja gratis internetten, en boven op het dak kan je geloof ik tegenwoordig in het zwembad liggen, ik heb het nog niet geprobeerd. Bubbelbad heb je ook, maar daar moet je voor betalen. Neem dus in ieder geval zwemkleding mee in je handbagage.

Verder heb je ook nog een aantal X-Box terminals, is wel leuk, ik heb daar wel eens samen met een jochie van een jaar of 6 uit India een stel Nazi's staan neerknallen, een uur lang. En hij won natuurlijk Emoticon: Wink

He Manon volgens mij ben je nog nooit in ZO-Azie geweest... Nou vergeet Europese vliegvelden en airlines... In ZO-Azie staat kwaliteit op een heel ander niveau.

Gracias. Sama sama

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Je komt tijd te kort.

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Fantastische airport... daar is Schiphol een grasbaan bij vergeleken Emoticon: Wink ... alleen die groene kleur van het tapijt Emoticon: Nooo

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Schiphol lijkt op een groot detentie-centrum, alleen al de zeer onvriendelijke behandeling die je daar ontvangt doet je schamen dat je Nederlander bent. Wat een rotzooi daaro. En die vele kilometers die je daar moet lopen, trappies afdalen met de bagage etc. etc. Altijd in de verbouwing. En maar lullen over een luchthaven in de polder of in zee, die had er allang moeten wezen. Echt achtergebleven gebied de luchtvaartbranche in NL.

spacer line  

On 18-05-2006 05:32 londoh wrote:
Schiphol lijkt op een groot detentie-centrum, alleen al de zeer onvriendelijke behandeling die je daar ontvangt doet je schamen dat je Nederlander bent. Wat een rotzooi daaro. En die vele kilometers die je daar moet lopen, trappies afdalen met de bagage etc. etc. Altijd in de verbouwing. En maar lullen over een luchthaven in de polder of in zee, die had er allang moeten wezen. Echt achtergebleven gebied de luchtvaartbranche in NL.

helemaal mee eens, wat dacht je van 't woud van borden, zoveel dat 't juist onduidelijk is

pretbek
User
spacer line

Iemand van Singapore vertelde mij dat er vanaf het vliegveld een bustrip door de stad wordt georganiseerd van 1 of 2 uur. Hierdoor zouden wachtende mensen iets van S-pore kunnen zien. Ik had zelf maar een uur en heb 't dus niet uitgezocht. Ik heb nog wel het e-mail adres van de Singaporese vrouw, dus als iemand behoefte heeft en het niet kan vinden kan ik het evt wel vragen...

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 17-05-2006 23:29 manon wrote:
hoi,

Als alles goed gaat hebben wij 3 uur wachten op de volgende vlucht in Singapore. Valt er nog iets te zien of te doen in die 2 uur op de airport?
groeten
Manon

Suggessted Activities in 2 to 3 hours

- Pamper yourself with great buys from our shopping mall.
- Savour the unique taste of local, Asian and international cuisine at over 60 F & B outlets.
- Enjoy the nostalgic lounge music performed by our talented musicians at our music bar lounges in the evenings.
- Stretch your muscles at our fully-equipped air-conditioned gym and finish off with an invigorating shower.
- Catch forty winks at the napping suites available at the lounges

Meer te vinden hier >>>> http://www.changiairport.com.s(...)sted_activities.html

Voor die rondrit heb je meer tijd nodig... anders kom je niet eens mee. Voor het zwembad moet betaald worden maar is zekers een aanrader >>>> http://www.airport-hotel.com.sg/recreation.htm#gym

Zowaar een paradijs der vermaak waardoor het iedere keer weer lijkt dat die "final boarding calls" steeds eerder op de schermen verschijnen Emoticon: Smile

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Wat is er eigenlijk te zien in Singapore ? Ben er een keer of 30 - 40 geweest, maar kan me niet herinneren ooit iets bizonders gezien te hebben. ja is schoon, goed eten, mooie MRT maar verder Emoticon: Confused

spacer line  

Hallo Pretbek,

Graag wil ik het e-mailadres van deze vrouw in Singapore hebbe, dan kunnen mijn vrouw en ik onze tijd doden door een leuke bustrip te nemen....
raymondvd53

On 18-05-2006 14:00 pretbek wrote:
Iemand van Singapore vertelde mij dat er vanaf het vliegveld een bustrip door de stad wordt georganiseerd van 1 of 2 uur. Hierdoor zouden wachtende mensen iets van S-pore kunnen zien. Ik had zelf maar een uur en heb t dus niet uitgezocht. Ik heb nog wel het e-mail adres van de Singaporese vrouw, dus als iemand behoefte heeft en het niet kan vinden kan ik het evt wel vragen...

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 18-05-2006 15:11 raymondvd53 wrote:
Hallo Pretbek,

Graag wil ik het e-mailadres van deze vrouw in Singapore hebbe, dan kunnen mijn vrouw en ik onze tijd doden door een leuke bustrip te nemen....
raymondvd53

...

Deze tripjes kun je gewoon op het vliegveld zelf boeken. Geen susah met mailen van mensen ect...

spacer line  

hoi,

groeten
Manon

Prachtige luchthaven Manon....ik kijk er al weer naar uit om daar mijn tussenlanding te hebben volgende maand.....vergeet niet het treintje te pakken naar de andere terminal 1 Emoticon: Puh!

Live life to the max.......

pretbek
User
spacer line

On 18-05-2006 15:11 raymondvd53 wrote:
Hallo Pretbek,

raymondvd53

...

Beste Raymond,
Je zag de reactie al van Jeroen, ook kan je best eerst zelf zoeken... Op http://www.asiatraveltips.com/(...)eChangiAirport.shtml en op http://www.changiairport.com.s(...)lax/free_sgtour.html vind ik binnen 5 minuten googelen (hoe spel je dat nu weer Emoticon: Shut up! ):

Free Singapore Tour
If you have at least five hours to spare before your connecting flight, you can register for a 2-hour sightseeing tour of Singapore where you can choose between a Colonial Tour, Cultural Tour or a Lifestyle Tour. There are 6 tours a day at 9am, 11am, 1pm, 3pm, 4pm and 5pm. All tours are conducted in English, with the exception of an additional Chinese tour at 4:30pm. Tour counters open from 8am to 4:25pm, daily for registration on a first-come-first-serve basis at the Singapore Visitors Centre located at Departure/Transit Halls of Terminal 1 and Terminal 2. Certain conditions apply and subject to entry visa requirement stipulated by Immigration & Checkpoints Authority.

maar ja, jullie hebben d'r 3 dus vrees ik dan toch dat de tour dan overgaat... Verder heb ik daar alleen een mooie rokersruimte buiten tussen de hete bevochtigde plantjes meegemaakt, maar dat wordt na 20 min ook wel saai... Succes met iets leuks vinden!

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 18-05-2006 22:32 pretbek wrote:

...
ook kan je best eerst zelf zoeken... Op http://www.asiatraveltips.com/(...)eChangiAirport.shtml en op http://www.changiairport.com.s(...)lax/free_sgtour.html vind ik binnen 5 minuten googelen ...blablalblabla...

... of gewoon 5 posts omhoog kijken... soms ook Emoticon: Shut up! Emoticon: Laugh out loud

DeeCee
User
User icon of DeeCee
spacer line

On 18-05-2006 17:10 Martin-Solo. wrote:

...

Prachtige luchthaven Manon....ik kijk er al weer naar uit om daar mijn tussenlanding te hebben volgende maand.....vergeet niet het treintje te pakken naar de andere terminal 1 Emoticon: Puh!

Martin, wanneer ga je dan? Ik ben daar 21 juni. Kan ook weer niet wachten! Van alle luchthavens dat ik ben geweest is Singapore toch de beste. Altijd wat te doen,,, maar van die zwembad heb ik nooit gehoord,, weet wel dat je voor $5,- SIN kan douchen op t vliegveld. well lekker na zo'n lange vlucht.

pretbek
User
spacer line

On 18-05-2006 22:47 Richy wrote:

...

... of gewoon 5 posts omhoog kijken... soms ook Emoticon: Shut up! Emoticon: Laugh out loud

God zeg, wat ben ik snugger! Emoticon: Blush

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

On 18-05-2006 14:24 londoh wrote:
Wat is er eigenlijk te zien in Singapore ? Ben er een keer of 30 - 40 geweest, maar kan me niet herinneren ooit iets bizonders gezien te hebben. ja is schoon, goed eten, mooie MRT maar verder Emoticon: Confused

Nou jongedame, dan heb jij je ogen nooit goed uitgewassen op Singapore!

Mijn Singapore tips;

1, ga naar Sentosa Island met de kabelbaan en ga lunchen en zwemmen
2, Suntec city and raffles city voor shopping en lunch
3, Orchard Road voor dining and wining experiences
4, Mohammed Sultan Road voor nachtelijk vertier en eten
5, Clark Quay, nightlife till drop! Nieuwe ministry of sound, en er is ook een Hooters te vinden
6, Zouk, de club van Singapore
7, Raffles hotel, drink een singapore sling op de plek waar hij uitgevonden is
8, Little India, lekker indisch eten en shoppen
9, Chinatown, leuk en lekker
10, Nightzoo!!!! Unique en funny
11, Do I need to say more?

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

On 18-05-2006 22:52 DeeCee wrote:

...

Martin, wanneer ga je dan? Ik ben daar 21 juni. Kan ook weer niet wachten! Van alle luchthavens dat ik ben geweest is Singapore toch de beste. Altijd wat te doen,,, maar van die zwembad heb ik nooit gehoord,, weet wel dat je voor $5,- SIN kan douchen op t vliegveld. well lekker na zon lange vlucht.

Hoi Dee cee,

Je gaat mijn vooraf Emoticon: Smile , ik ben er 27 juni s'morgens, verder als je in terminal 1 bent en de bordjes volgt naar '' Swimming pool'' dan kun je nog ff badderen..... maar niet te lang he ! want anders mis je je vlucht ! en het treintje pakken richting 1 ! anders ben je een half uur aan het lopen.

Je kunt ook douchen bij het zwembad...! maar dat staat zo raar met al die Sabun Emoticon: Nice

Goede reis (over een maandje)...richting Singapore.

M-solo.

RienRaket
User
User icon of RienRaket
spacer line

On 19-05-2006 17:58 maurits wrote:

...

Nou jongedame, dan heb jij je ogen nooit goed uitgewassen op Singapore!

Mijn Singapore tips;

1, ga naar Sentosa Island met de kabelbaan en ga lunchen en zwemmen
2, Suntec city and raffles city voor shopping en lunch
3, Orchard Road voor dining and wining experiences +SHOPPEN
4, Mohammed Sultan Road voor nachtelijk vertier en eten
5, Clark Quay, nightlife till drop! Nieuwe ministry of sound, en er is ook een Hooters te vinden
6, Zouk, de club van Singapore
7, Raffles hotel, drink een singapore sling op de plek waar hij uitgevonden is
8, Little India, lekker indisch eten en shoppen
9, Chinatown, leuk en lekker
10, Nightzoo!!!! Unique en funny
11, Do I need to say more?

ook al lemaal gedaan in mijn 5 daagjes daar..

tevens..
12. Singapore Science centre, met 3D bioscoop
13. Visum aanvragen Emoticon: Shiny

maar ik zou er geen 2 wkn willen zitten..

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

maar ik zou er geen 2 wkn willen zitten..

Ik ga er waarschijnlijk werken.... Emoticon: Shut up!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

spacer line  

On 19-05-2006 20:13 maurits wrote:

...

Ik ga er waarschijnlijk werken.... Emoticon: Shut up!

Tja...waar werk jij niet Maurits...buiten Asia misschien Emoticon: Wink

gulpener
User
User icon of gulpener
spacer line

hoi,

groeten
Manon

Transit between 6-8 hrs are allowed be out of the airport to do the free bus tour. 3 uurtje is te krap hoor.. Emoticon: Nooo

apa saja...

gulpener
User
User icon of gulpener
spacer line

hoi,

groeten
Manon

Transit between 6-8 hrs are allowed be out of the airport to do the free bus tour. 3 uurtje is te krap hoor.. Emoticon: Nooo

apa saja...

spacer line  

Stukkie van de Gate's gang... Emoticon: Smile

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 21-05-2006 19:37 Martin-Solo. wrote:

Click to see original image

Stukkie van de Gates gang... Emoticon: Smile

Kijk nog het oude tapijt Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,087,748 topic views - 234,255 posts - 13,691 topics - 25,148 members - last post @ 16-10-2019 13:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,515,474 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com