|
|
|
|
|
Nee Elsbeth, daar niet, je zit in de verkeerde richting maar aapjes zijn er wel.
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
Hebbes, Ulu Watu. Klopt die??
|
|
|
|
Nou voor uit, deze staat in de buurt er van
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
On 02-11-2009 15:45 elsbeth wrote: Hebbes, Ulu Watu. Klopt die??
|
nee geen Uluwatu.
|
|
|
|
|
|
Monkey forest Ubud dan?
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb Dropbox gedownload maar krijg het toch niet voor elkaar. Ik ben geen held op computergebied. Ik zal nog eens een poging wagen, want ik vindt deze topic wel leuk en heb ook nog wel een aantal raadplaatjes
|
|
Sehari tidak tertawa adalah hari tidak tinggal
|
|
|
|
BintangJan, tis echt niet zo moeilijk als het klinkt. Ik wacht vol spanning af....
Ik vind dit namelijk ook een leuk topic
|
|
|
|
|
|
Ook hier het zelfde als in de topic van Dit stond er op de foto! #7
Yoke die foto van jouw duurt minuten voor dat ze dat in Indonesie binnen kunnen krijgen, en de meesten vooral Nederlanders hebben daar geen geduld voor...........
Wat een lelijk monster is dit !!!
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Er zijn aapjes en brutale, dat klopt maar niet in Ubud of uluwatu.
Om Ziel, ik moet nog ff kijken hoe ik ze kleiner krijg, vroeger gebruikte ik een ander programma en daar kreeg je ze kleiner.
Heb niet zoveel tijd meer om het uit te proberen, moet koffers pakken want de jaarlijkse wintervakantie zit er weer aan te komen, we vliegen op vrijdag de 13e nov.
brrrrrr, vind het zo koud vandaag.
Als U het nou stap voor stap even uitlegt dan krijgen we het vast wel voor elkaar.
|
|
|
|
|
|
computer stoornis nu ergernissen oplopen.
Ik kon niets meer na een verplichte downloaden van vista mijn toetsenbord en mijn muis niet meer gebruiken.
Het was afgelopen met alles, ben naar de winkel gegaan en heb nu een toetsenbord met draad, en dat loopt als een trein nu.
Dus kan weer vooruit na enkel start problemen heeft het gewerkt.
Zonder mijn wielress verbinding met internet ...
Heel gemakkelijk Yoke kijk even naar die andere topic hier klikken en daar heb ik het uitgelegd....
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
On 03-11-2009 06:39 BintangJan wrote: Ik heb Dropbox gedownload maar krijg het toch niet voor elkaar. Ik ben geen held op computergebied. Ik zal nog eens een poging wagen, want ik vindt deze topic wel leuk en heb ook nog wel een aantal raadplaatjes
|
BJ, ik dacht dat ik het op dit topic duidelijk had uitgelegd, maar nog maar een keer dan.
Van The Boss mag je geen foto's op zijn site opladen. Volstrekt belachelijk, dacht ik, maar ik moet toegeven dat hij daar goede argumenten voor heeft. Het komt er dus op neer dat je elders op het Internet je foto's moet opladen en naar die site (URL) moet linken (en dat je ze daar moet laten staan omdat je alleen ernaar kunt linken, nietwaar, Sieb?):
Zo werkt het niet, Siebke. Je moet een foto eerst opslaan ergens op het Internet, bijvoorbeeld op flickr of tinypic en vervolgens kopieer je de URL van de desbetreffende foto in je bericht aan het forum.
Zo doen normale mensen het. Het nadeel is dat dat alleen voor foto's werkt, en ook dat je moeite moet doen om ervoor te zorgen dat niet iedereen je foto's kan bekijken (en misbruiken). Ik gebruik Dropbox. Gratis en voor nix krijg je 2 GB aan opslagruimte (meer tegen betaling) die niet toegankelijk is zonder wachtwoord. Tenzij je bestanden/foto's opslaat in de `Public Folder.' Kortom, je downloadt Dropbox, uploadt een foto naar de Public Folder (dus niet naar de folder voor je foto's, want die is beveiligd met een wachtwoord), je rechtsklikt op de uploaded foto, en je zegt `Copy Public Link' die je vervolgens in je posting op het forum plakt (paste). Gesnopen? Duidelijker kan ik het niet maken, leuker wel.
|
(alhier)
Dropbox hoeft dus niet, maar voor mensen die zelden foto's opladen is die gratis opslagruimte wel zo handig omdat je er ook andere bestanden op kwijt kunt. Mijn adressenboek en mijn iemeels staan er. Veilig, want zelfs de Public Folder is alleen toegankelijk met een link die ik geef of niet. Goed, je hebt dus Dropbox, en dan:
de link heb je al, dat is het voornaamste
die link kopieer je niet rechtstreeks in het bericht, maar je klikt op het pictogram voor het invoegen van plaatjes (bijna recht hierboven)
plak de link in het dialoogvenster
)
en klik OK
|
(alhier)
Duidelijk?
|
|
And... they're coming to take me away haha
|
|
|
|
|
Niemand weet het, met al die Baligangers hier op het forum??
Ik moet het antwoord ook schuldig blijven, ik ken alleen die verrekte rotapen van Uluwatu en Monkey Forest, waar ik als een zombie rondloop zonder iets te zien omdat die beesten anders mijn bril van mijn hoofd trekken. Nou heb ik altijd wel een reservebril en een stuk of wat lenzen bij me, maar toch, het is een mooi brilletje.
|
|
|
|
|
Potverdrie, dacht dat ik alle bomen wel gezien had op Bali...maar blijkbaar dus niet. Yoke, svp : welke streek van Bali?
|
|
hati hati
|
|
|
|
Zal ik het dan maar zeggen ?
Het is in Sangeh. Ook een monkey forest en het ligt ongeveer 20 km. ten noorden van Denpasar.
In dit 6 hectares grote bos staan gigantische nootmuskaat bomen, tot wel 40 mtr. hoog.
De hoofdattractie is de apenkolonie die de 17e eeuwse tempel Pura Bukit sari en het bos bevolken. De tempel is in 1973 gerestaureerd. Op het middenplein staat een groot beeld van de Garuda.
Wij zijn er in 1979 voor het eerst geweest en vorig jaar met de kinderen en kleinkinderen en kregen overal uitleg over en natuurlijk met de apen op de foto. Wij waren op dat moment de enige bezoekers. (brillen en bling bling af)
Er zat een aap op de grond met in haar armen een pas geboren aapje, dat bleek overleden te zijn, ze zou dat bij zich houden vertelde de gids tot een dag of vijf en dan loslaten en aanvaarden dat het dood was. Later werden we naar de boom op de foto gebracht, even afwijken van het pad. Er was intussen een groep gesluierde moslimvrouwen aangekomen ( bedrijfsuitje) en die liepen in ganzenpas achter elkaar aan, bijna bij de boom aangekomen werd de groep een andere richting in gedirigeerd, ze mochten de boom niet aanschouwen !
|
|
|
|
|
|
|
On 03-11-2009 23:37 4yoke4 wrote: Zal ik het dan maar zeggen?
|
Je hebt het gezegd, maar je hebt geen vrijwilliger aangewezen voor het volgende plaatje. Ik heb een knap lastige, denk ik.
Waar en wat:
|
|
|
|
|
|
Er staat zoiets in Jalan Taman Siswa, waar scholen o.a. dansles krijgen
|
|
|
|
|
|
|
Sieb, het is veel moeilijker. En verhevener...
|
|
|
|
|
|
Is het wel in of omgeving DIY?
Aan de hoge bomen te zien zou het ook weleens dichtbij mijn huis kunnen zijn, de golfbaan van het Hyatt misschien
|
|
|
|
|
|
|
DIY, maar je moet wel de andere kant op...
|
|
|
|
|
|
|
Het zou zo maar het Kraton kunnen zijn......
|
|
|
|
|
|
|
Zo te zien is het pas geheel gerenoveerd/opnieuw gebouwd. Na de aardbeving?
|
|
Cokelat - Hari Merdeka.mp3
|
|
|
|
|
Lijkt me zonder meer het Kraton
|
|
|
|
|
Het is niet de Kraton, al moet ik zeggen dat ik dat ook zou hebben geraden, en ik denk dat het gebouw ook is geïnspireerd op de Kraton. En ja, Yerun, na de aardbeving.
|
|
|
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
|
|
16,962,823 pageviews |
|
|