|
|
|
|
|
Ok, Yogya?
|
|
|
|
|
Het is idd in Yogya maar hoe heet de fabriek? Is wereld beroemd en ook een van de oudste of zelfs de oudste nog draaiende in Java... (ze produceren voor lokale markt tegenwoordig, nog steeds drum! Belangrijkste zijn de handgemaakte sigaren..)
Graag de naam of de naamvan de sigaren
|
|
|
|
|
Ramayana?
|
|
|
|
|
Veel toeristen vergeten deze excursie, het is de moeite waard om te zien hoe men nog steeds met de hand sigaren maakt. Kosten per persoon,ik dacht Rp 25.000
Een aanrader
|
|
|
|
|
Deze zal iets moeilijker zijn:
|
|
|
|
|
Hotel Darma in Ciribon  (of ben ik nu te snel...)
|
|
|
|
|
On 25-10-2009 18:09 siebjans wrote: Hotel Darma in Ciribon (of ben ik nu te snel...)
|
Leuk geprobeerd, maar
|
|
|
|
|
Hotel Darma Surabaya  (of weer leuk geprobeerd..haha)
|
|
|
|
|
On 25-10-2009 18:31 siebjans wrote: Hotel Darma Surabaya (of weer leuk geprobeerd..haha)
|
Ook niet. Tip: de locatie ligt niet op het 'Uitgesleten Karrespoor'.
|
|
|
|
|
Hotel Pedma''
Jalan Perindustrian Batu Berendam Malacca.?????
|
Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen
|
|
|
|
On 25-10-2009 18:45 zieleffe wrote: Hotel Pedma''
Jalan Perindustrian Batu Berendam Malacca.?????
|
Is niet juist Ziel. Die van jou is denk ik Kuta, Bali. Maar je bent wel voor je beurt gegaan als ik zo vrij mag zijn
|
|
|
|
|
sorry ja dat kan..
ik wist niet hoe of wat.
zag niet dat eerst het geraden moest worden.
zal mijn beurt weg halen.
Oke kan het dan zijn zoals Resort Bali Legian het word volgens google..
|
|
|
|
|
On 25-10-2009 19:09 siebjans wrote: Ik geef het op, weet het niet en krijg het niet gevonden
|
Ok, nog een tip: het is niet op Java
|
|
|
|
|
Ik denk dat het in West Sumatera is, hoewel, als je zegt: niet het uitgesleten karrespoor, dan zal dat ook wel niet kloppen. Op'één of andere manier krijg ik een "Sumateragevoel"....
|
|
|
|
On 25-10-2009 21:00 elsbeth wrote: Op'één of andere manier krijg ik een "Sumateragevoel"....
|
Ja elsbeth, Sumatra, ten zuiden van Padang
|
|
|
|
|
Ik Kom met google elke keer richting Bali.
Hoe ik Hotel padma Sumatra aangeef ik kom ook op Bali uit en Bandung.
Nou google is maar een idiote gedoe.
Jan op Internet niet te vinden.
|
|
|
|
|
Jl Braga, Bandung? Hoewel North Sea Bar me bekender is...
|
|
|
|
Allemachtig Dangdude, je maakt het wel lastig. Toch leuk dat mijn Sumatragevoel klopte. Maar waar ten zuiden van Padang, dat is nogal een gebied, zeg. Volgens mij ogen staat er Hotel Pedma/Padma, ik denk niet dat het in Palembang is, misschien Bengkulu?
Kom op, dit gaat niemand raden, laat horen...
|
|
|
|
On 26-10-2009 11:49 elsbeth wrote: Volgens mij ogen staat er Hotel Pedma/Padma, ik denk niet dat het in Palembang is, misschien Bengkulu?
Kom op, dit gaat niemand raden, laat horen...
|
Ok, een laatste aanwijzing. Het is niet in Palembang of Bengkulu. Het hotel heet 'Aroma'. Als dit niks oplevert zal ik het zeggen.
|
|
|
|
|
On 26-10-2009 16:03 Bokito wrote: Deze sigaren fabriek heet Faroka.
|
Nou, dat weet ik nog niet zo net. Die fabriek heet (nu) Taru Martani, Pabrik cerutu dan tembakau shag, Jl. Kompol B. Suprapto 2A, Yogyakarta. Naast sigaren van de merken Ramayana, Adipati, Mundi Victor, Senator en (jawel) Panter, maken ze de pijptabak Amphora (ook in NL bekend), en Van Nelle (zwaar) en Drum. Een bezoek waard.
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,011,240 topic views - 240,756 posts - 13,734 topics - 34,238 members - last post @ 18-01-2021 16:50 CET
|
143,352,488 pageviews |
|
|