indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
laraaerts
User
spacer line

Ik werk als freelancer voor YES. Voor een reportage over Vreselijke Vakanties zoek ik jonge vrouwen (18-25 jaar) die tijdens hun verblijf in het buitenland te kampen kregen met enorme tegenslagen. Denk aan een natuurramp (bv vulkaanuitbarsting), een aanslag, ziektes, oplichting/beroving etc. Vind je het leuk om mee te werken, stuur dan een mailtje naar opzoutenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.chello.nl

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 17-05-2006 14:55 laraaerts wrote:
Ik werk als freelancer voor YES. Voor een reportage over Vreselijke Vakanties zoek ik jonge vrouwen (18-25 jaar) die tijdens hun verblijf in het buitenland te kampen kregen met enorme tegenslagen. Denk aan een natuurramp (bv vulkaanuitbarsting), een aanslag, ziektes, oplichting/beroving etc. Vind je het leuk om mee te werken, stuur dan een mailtje naar l.aerts1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.chello.nl

Heer/Mevrouw Aerts,

Hier op dit forum verhalen we enkel heel positief over indonesia, ons dierbaar moeder- en vakantieland.

Het land heeft toch al te kampen met dalende toerismecijfers vanwege roddelverhalen over aanslagen door fundamentalistische bebaarde mohammedanen, rippende Balinezen, oplichtende javaanse boomapen, een op handen zijnde uitbarsting van de heilige berg Merapi , enzovoort

De forum bezoekers hebben onderling afgesproken dat mocht er iets negatiefs over indonesie te melden valt, dat zij het hier doen en niet elders.
Maar dan in milde vorm .
We gaan onze vuile was zeker niet in uw tuintje hangen.

Een Halfjaar Yes met Flash Fantasy Vibrator, , zoals op uw site (?) in het vooruitzicht wordt gesteld lijkt mij overigens ook geen aantrekkelijk bod voor mijn vrouw en zou dan heel wat zeggen over mijn huwelijk wanneer mijn vrouw zou toehappen

Dank u wel

Ed Vos

Sweet young thing

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

.

Sweet young thing

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ik zat me af te vragen, waarom vrouwen van 18 - 25 jaar, net een lekkere leeftijd om te wippen, ze zijn dan nog zeer leergierig. Er staan twee berichtjes, ik dacht in die anderen zulle er wel jongeheren worden gevraagd, maar nee hoor. Supergeile bui ??

Gruces

spacer line  

Hij heeft female ingevuld op zijn profile ! maar het lijkt me een male...tuurlijk kan een female ook jonge dames zoeken Emoticon: Confused

Live life to the max.......

spacer line  

Er staan twee berichtjes, ik dacht in die anderen zulle er wel jongeheren worden gevraagd, maar nee hoor. Supergeile bui ??

Misschien gedacht voor een dubbele aanwinsten...dat lijkt me voor de blondjes Emoticon: Shut up!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Als je op beide reageert krijg je dan 1 jaar Yes terus en 2 Flash fantasy Vibratorren Emoticon: Shiny Iya, iya, iya Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Maar jullie lezen weer niet goed ?
Moet ik dat elke keer schrijven . Ik werk als freelancer voor YES en dat is een vrouwe blad alleen voor Prumpuan, tidak LAki-Laki, Kakki Emoticon: Shiny
Emoticon: Cry Jammer Heren het feest gaat niet door,die ouwe lullen hebben ze in dat blad niet nodig Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 17-05-2006 17:41 zieleffe wrote:
Moet ik dat elke keer schrijven . Ik werk als freelancer voor YES en dat is een vrouwe blad alleen voor Prumpuan, tidak LAki-Laki, Kakki Emoticon: Shiny
Emoticon: Cry Jammer Heren het feest gaat niet door,die ouwe lullen hebben ze in dat blad niet nodig Emoticon: Laugh out loud

Ziel,

Alsjeblieft, de lichtende yes vibrator

Sweet young thing

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Wat kannie allemaal (wat wij niet kenne) Emoticon: Bye bye

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 17-05-2006 18:00 londoh wrote:
Wat kannie allemaal (wat wij niet kenne) Emoticon: Bye bye

Je kunt het ook in je eigen pantat (reet) douwen..

Ed

Sweet young thing

spacer line  

On 17-05-2006 17:41 zieleffe wrote:
Moet ik dat elke keer schrijven . Ik werk als freelancer voor YES

Dus dat kan geen man zijn..... menir Zieleffe-ke Emoticon: Confused

pretbek
User
spacer line

Jonge vrouwen mogen ook op mij of ÚÚn van de anderen hier (toch?)reageren, dan bezorgen wij ze alsnog een top vakantie! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Mocht't dan nog niet bevallen ga je alsnog door naar meneer/mevrouw Aerts... Heeft ie helemaal een leuk artikeltje!

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

He Pretbek, je heb het niet begrepen, het moet een vervelende vakantie worden. Misschien steeds zeuren of je dr op mag, en nog een keer, en nog een keer, in alle standen op ale plekken en dan naar Menir Aerts met ze vibra torren. Emoticon: Shiny

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

te laat met mijn slotjes, ik moest nieuwe halen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,216,173 topic views - 234,382 posts - 13,692 topics - 25,236 members - last post @ 21-10-2019 15:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,676,165 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com