indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
laraaerts
User
spacer line

Ik werk als freelancer voor YES. Voor een reportage over Vreselijke Vakanties zoek ik jonge vrouwen (18-25 jaar) die tijdens hun verblijf in het buitenland te kampen kregen met enorme tegenslagen. Denk aan een natuurramp (bv vulkaanuitbarsting), een aanslag, ziektes, oplichting/beroving etc. Vind je het leuk om mee te werken, stuur dan een mailtje naar opzoutenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.chello.nl

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 17-05-2006 14:55 laraaerts wrote:
Ik werk als freelancer voor YES. Voor een reportage over Vreselijke Vakanties zoek ik jonge vrouwen (18-25 jaar) die tijdens hun verblijf in het buitenland te kampen kregen met enorme tegenslagen. Denk aan een natuurramp (bv vulkaanuitbarsting), een aanslag, ziektes, oplichting/beroving etc. Vind je het leuk om mee te werken, stuur dan een mailtje naar l.aerts1Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.chello.nl

Heer/Mevrouw Aerts,

Hier op dit forum verhalen we enkel heel positief over indonesia, ons dierbaar moeder- en vakantieland.