indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Ayam sori, dit is 50% on en 50% off topic.

In de jaren dat ik in Indonesia woon ben ik anders tegen NL aan gaan kijken, eigenlijk meer de Nederlanders, niet het land. Ten eerste is de manier waarop zij zaken doen uiterst doortrapt, kan ik sterke staaltjes over vertellen. Zij noemen zich graag de Chinezen van Europa, in mijn ogen zou dit veranderd kunnen worden in de voddejoden van Europa. Maar afijn deze observaties zijn in Indonesia gedaan en daar hebben we te maken met Javanen die in het zakendoen nog grotere oplichters zijn, e.e.a. valt dus niet op in het boomapenbos. Wat ik eigenlijk een nog onhebbelijker eigenschap van die Nederlanders vindt is dat ze zo goed weten hoe de wreld geregeeerd dient te worden en zo goed het verschil tussen goed en slecht weten. Ik denk dat dit vaak de frustrasi is van een klein volk dat helemaal niets voorsteld op de wereldkaart, en slechts teert op een roemrijk verleden. Dat roemrijke verleden is ook slechts gebaseerd op het bezit van 1 zeer rijke kolonie : Nederlands Oost Indie.

Wat mij echter vanochtend helemaal van mijn stoel deed vallen van verbazing was dat er in de 2e kamer een parlementslid zitting heeft die gewoon illegaal in NL verblijft, want gelogen in het verleden. Ister nog een minister die daar alles vanaf weet maar net doet of haar neus bloed. Dezelfde minister die het Nederlanderschap weigert aan iemand met bizondere kwaliteiten (Salomon Kalou) Zit ik mezelf toch af te vragen...maar ja off topic. On topic als je jezelf allerlei uitspraken herinnert van hoge Nederlandse functionarissen over de KKN in Indonesia.Ik ga maar over tot de orde van de dag, ik zal wel dom wezen dat ik bovenstande niet begrijp.

Jantje
User
spacer line

On 13-05-2006 03:21 londoh wrote:

Wat mij echter vanochtend helemaal van mijn stoel deed vallen van verbazing was dat er in de 2e kamer een parlementslid zitting heeft die gewoon illegaal in NL verblijft, want gelogen in het verleden. Ister nog een minister die daar alles vanaf weet maar net doet of haar neus bloed. Dezelfde minister die het Nederlanderschap weigert aan iemand met bizondere kwaliteiten (Salomon Kalou) wezen dat ik bovenstande niet begrijp.

Hi Lon,

Er is veel mis in de wereld. Ook in Nederland. Maarrr...de geschiedenis leert: als er 1 geit(enne....) over de dam is.... Wij moeten toch ook door het stof als we onze (moslim)prauwtjes voor 2 weken de keukenhof willen laten zien. Emoticon: Shiny

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

zaterdag 13 mei 2006 09:39

'Hirsi Ali moet mogelijk paspoort inleveren'
Er moet een onderzoek komen naar de vraag of Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) haar paspoort moet inleveren wegens identiteitsfraude. Daarvoor pleit hoogleraar naturalisatierecht René de Groot.

http://www.elsevier.nl/nieuws/(...)cht/asp/artnr/98488/

Remon
User
User icon of Remon
spacer line

Hey Londoh,

Helemaal met je eens. Toen ik gister de documentaire zag waarin dit alles verteld werd was mijn eerste reactie... Afvoeren die handel!!
Zoveel dingen scheef in dit land dus nu mooi een mogelijkheid om een punt te maken van iets dat ernstig genoeg is. Als je bedenkt dat velen moeite hebben met het verkrijgen van een visum (ook Indonesische mensen om het maar hier op het forum te laten passen) kan en zal het niet zo zijn dat er zomaar een parlementslid met een bij elkaar verzonnen LUL-verhaal gewoon hier kan blijven....

Ben benieuwd of dit tot een oplossing komt waarvoor ik mij als Nederlander niet hoeft te schamen.... Emoticon: Frustrated

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Remon,

Ik vrees met grote vreze. We hebben hier te maken met een zielige, vrij aantrekkelijke*, goedgebekte, jonge vrouw. Degene die over de materie gaat is ook een vrouw een partijgenoot en eentje die onlangs bewezen heeft dat ze beslissingen neemt die niets met de "wil van het volk" te maken hebben (Kalou)

In het Trouw las ik dit:

"Een bedreigd politicus verdient alle steun en aandacht. Zowel de politiek als media moeten zich dat aantrekken"

Ik denk dat we onze schaamlappen uit het vriesvak kunnen halen, het is namelijk geen bedreigd politicus maar een politicus die bedreigd. Even cru : in hoeverre kan zij schuldig worden geacht aan de dood van Theo van Gogh ??

Gruces

* dit is naar algemene maatstaven gemeten, ik heb altijd iets heel engs in dat wijf gezien. Sorry allemaal, ik ga eerder op uiterlijk en de manier waarop iemand spreekt af dan al het andere.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

*Ze heeft het uiterlijk van een arrogante carrierebitch

Gracias. Sama sama

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

On 13-05-2006 17:04 kiwimave wrote:
*Ze heeft het uiterlijk van een arrogante carrierebitch

Gut Kimi,

Wat druk je je poetisch uit. een frans en een frans-engels woord, voor die kamelendrijversdochter. Ik stel voor arrogant door verwaand te vervangen en carrierebitch door karreslet Emoticon: Shiny

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ayaan Hirsi Ali,
Haar eigenlijke naam is Ayaan Hirsi Magan
Het is toch een vrouwtje die lef heeft samen met ook Afshin Ellian.
Zij weten waar ze mee te maken hebben gehad.
Om dit midden in de fundamentalisten tijdperk ook in Nederland verspreid om hun mening toch te durven plaatsen.
Maaf Londoh,Ik ben het niet met je eens dat in hoeverre kan zij schuldig worden geacht aan de dood van Theo van Gogh.
Theo was zelfstandig genoeg en volwassen genoeg te weten waar hij mee bezig was.
Neen dat is iemand in der schoenen schuiven, en dat is niet eerlijk.
Gelijk met anderen kom zij beter over dan die dwalende Nederlanders die voor hun eigen hagje alles verzinnen om de werkelijkheid maar niet te hoeven te benoemen.
En dat is die burgemeester van Amsterdam Gohen maar een flapdrol.
Om zo alles bij elkaar te houden. Hij wil geen eerlijke mening geven dat is pappen en nat houden.

Die multicult is allang achterhaald, men ziet het wat er op straat gebeurd.
Wilt men het niet zien omdat de idealisten alles op alles zetten de samenleving te verbouwen van acceptaties van volkeren onder elkaar.
En daar zit het in, iemand geboren ergens op deze wereld, zal altijd het hart geplaatst voelen naar die roets.
Maar de ellende is als je van allochtone ouder geboren bent in hun ogen vreemd land, zich eigen nergens meer thuis voelen. zie de problemen
Daar zit het dilemma in, maar er is meer aan de hand, dan dat alleen.
Men doet om veel geld te spenderen naar die groepen in de samenleving, die denken, zij die in moeilijk tijd mee maken, die moeilijkheden van hen willen beteugelen, door veel heel veel geld toe te sluizen.
Een goed opgepast persoon krijgt hierdoor het gevoel waarom zal ik mij nu nog druk maken over deze samenleving.
Zij die beter weten sta op en ga aan de slag, voor mij is het een verloren slag!!!!!

De positie van allochtonen op de arbeidsmarkt bij bedrijven met twintig tot vijfhonderd werknemers is nog altijd verre van optimaal. Maar de directeuren van de middelgrote ondernemingen denken steeds positiever over die groep werknemers, waardoor die in de toekomst waarschijnlijk makkelijker aan het werk kunnen.
Dit zet straks bij de jongeren ook kwaad bloed waarom voorkeur behandelingen.
“Om”, zeg het maar, hen rustig te houden, en dan moet de goede onder ons het zelf maar zien.
Ja dan krijg je zo’n gek als in Antwerpen die een geweer pakt en gaat schieten, het is triest maar het was de werkelijkheid, en dat kan een samenleving voor komen om, wat voor reden dan ook .
Goed nadenken voor dat je iets tot stand brengt en niet zo maar iets gaan doen om die redenen.
http://barbapoeppa.web-log.nl/log/5815661 Emoticon: Shut up!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Hi Ziel,

Voor hetgeen ik beweerde over Theo van Gogh heb ik "Even cru" gezet. We hebben toch een extreme dag vandaag, dus mot kenne. Ja toh of niet soms, je zeg het maar hoor Emoticon: Shiny

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja tuurlijk mot kennen deze dag was zeker wel te noemen als de grootste inbreng mijne zijds, en die van u ook dacht ik zo ,ondanks dat ik op mijn Platje nog een/twee natje ingeslagen hebt,en even bobo gedaan,tussen door.
Zo ik ga mandie en trek mijn beste pakkie aan, en ga vanavond dansen.
Appropo wat ben je nog laat op,het is half 12 nu,daaro, tien uur is daaro bedtijd Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Het is malam minggu, malam panjang & pacaran, Ouwe Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yeah right!

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-05-2006 18:03 zieleffe wrote:

[En dat is die burgemeester van Amsterdam Gohen maar een flapdrol.
Om zo alles bij elkaar te houden. Hij wil geen eerlijke mening geven dat is pappen en nat houden.

Ja dan krijg je zo’n gek als in Antwerpen die een geweer pakt en gaat schieten, het is triest maar het was de werkelijkheid, en dat kan een samenleving voor komen om, wat voor reden dan ook .
Goed nadenken voor dat je iets tot stand brengt en niet zo maar iets gaan doen om die redenen.

Je kunt beter proberen de zaak bij elkaar te houden dan constant conflicten te zoeken Zieleffe. En uit al je postings die ik gelezen heb komt er telkens maar één schuldige uit, de allochtoon.

Een samenleving kan inderdaad voorkomen dat zo'n gek als in Antwerpen een vrouw zwaar verwond en een andere vrouw en een peuter doodschiet door de jeugd niet te vergiftigen met allerlei vooroordelen. Als je steeds maar herhaalt hoe slecht het in het land gesteld is en meteen met je vinger wijst naar de schuldige, in jouw geval de allochtoon, dan is er inderdaad soms een randdebiel die zijn geweer pakt en het zaakje op zijn manier oplost.
Emoticon: Nooo

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 13-05-2006 18:03 zieleffe wrote:

[http://barbapoeppa.web-log.nl/log/5815661

Heb toch uit nieuwsgierigheid even deze link bekeken. Bleek de weblog te zijn van een of andere duistere baptist die Jezus heeft gezien. Als je zo iemand nodig hebt om jouw gedachtengoed te rechtvaardigen dan vind ik dit een zwaktebod van de hoogste orde. God heeft veel rare kostgangers, en dit is er eentje van Emoticon: Very funny

Jantje
User
spacer line

Natuurlijk moet de PvdA dmv Zembla/Vara de VVD een schot voor de boeg geven. Was ook wel te verwachten na de impopulaire ideen waar Bos onlangs mee aan kwam dragen. De gevluchtte kiezer moet weer terug.

Hirsi Ali is als slachtoffer gekozen. Omdat zij de gebruiken van de Islam en daaraan gerelateerd terrorisme aan de kaak durft te stellen. Zij weet daar veel van want ze heeft dat aan den lijve ondervonden. Ze kwam uit zo’n nest en kan het nog net navertellen. Daar moet je tegenwoordig lef voor hebben in Nederland en niet voor het feit dat je door het geldende rechtssyteem met art. 1 ter verantwoording kan worden geroepen maar ook door een voortkankerend gezwel dat over de Nederlandse samenleving walst, met de dood bedreigd kan worden.
Door import is zij (en Wilders) gedwongen in gevangenschap te leven. Diezelfde import maakt in Nederland steeds meer de dienst uit.
Hirsi was vroeger mislam, zij kan er over meepraten. Ach, en die opgeblazen naamsverandering? Is zij moeilijker te traceren door die dolgedraaide kliek die haar grootbracht. Een leugentje om bestwil dus.
Zij is geknipt voor de job. Neem geknipt maar letterlijk.
Een intelligente vrouw. Ik heb er diep respect voor. Van mij mag ze blijven.

Mevrouw Verdonk is er voor om de ongebreidelde instroom van quasi vluchtelingen en andere halers een halt toe te roepen en dat doet zij goed. Ze voert haar werk consequent uit. Een prima minister. Jammer voor al die hulpverleners maar die kunnen hun tijd beter besteden door hun diensten in de derde wereld aan tebieden. Daar komen hun kwaliteiten beter tot hun recht, met het screenen van donaties voor natuurrampen en ontwikkelingshulp bijvoorbeeld. Emoticon: Talk to the hand

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 14-05-2006 08:45 Jantje wrote:
Natuurlijk moet de PvdA dmv Zembla/Vara de VVD een schot voor de boeg geven. Was ook wel te verwachten na de impopulaire ideen waar Bos onlangs mee aan kwam dragen. De gevluchtte kiezer moet weer terug.

Hirsi Ali is als slachtoffer gekozen. Omdat zij de gebruiken van de Islam en daaraan gerelateerd terrorisme aan de kaak durft te stellen. Zij weet daar veel van want ze heeft dat aan den lijve ondervonden.

AHA's moeder wilde dat haar dochter ging studeren - volgens de reportage - omdat zij dan onafhankelijker kon zijn (van mannen).
AHA ging naar een islamitische school, de beste in Kenia.
Overigens ging de broer van AHA naar een christelijke school.

Maar hoe dan ook< AHA kwam uit een cultuur waar nepperij gewoon is (somalie) en bedrog en corruptie schering en inslag (Kenia).

Gezien de nep-mails die voornamelijk afrikanen sturen ivm miljoenen dollars die op een bank staan te wachten en of je aub wil meehelpen om ze daarvan af te halen door hen effe je girorekening te lenen, zal dit wel kloppen.

Voor het overige pleegde AHA valsheid in geschrifte en gaf ze een gefingeerde naam door.

AHA weet dan ook meer van bedrog en fraude dan van de islam, das maar een vernisje.

Wie zegt dat zij niet betaald wordt in nederland door ...... (bepaalde organisaties) om het "islamitische gevaar' af te wenden door het verspreiden van anti-islam propagandafilmpjes en teksten?

Oh, ja, hoe is het daar met de Merapi.??
Ik hoorde dat bepaalde moslims denken dat daar nog geesten ed, wonen...
zoals op de Olympus.

Een prettige moederdag

Ed Vos

Sweet young thing

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Wat natuurlijk ook meespeelt is dat er heel wat van die oudere VVD-heren wel effies op die zwarte doos van Hirsi willen wippen. Is die eigenlijk besneden of niet bekend Emoticon: Shut up!

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 14-05-2006 11:34 londoh wrote:
Wat natuurlijk ook meespeelt is dat er heel wat van die oudere VVD-heren wel effies op die zwarte doos van Hirsi willen wippen. Is die eigenlijk besneden of niet bekend Emoticon: Shut up!

Die ouwe zalm heeft ons toch al verschillende malen genaaid.
Dus waarom zou ie AHA ook niet genaaid hebben?

Ed

Sweet young thing

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 13-05-2006 03:21 londoh wrote:

Wat ik eigenlijk een nog onhebbelijker eigenschap van die Nederlanders vindt is dat ze zo goed weten hoe de wereld geregeeerd dient te worden en zo goed het verschil tussen goed en slecht weten. Ik denk dat dit vaak de frustrasi is van een klein volk dat helemaal niets voorsteld op de wereldkaart, en slechts teert op een roemrijk verleden. Dat roemrijke verleden is ook slechts gebaseerd op het bezit van 1 zeer rijke kolonie : Nederlands Oost Indie.

Waar ik ook van mijn stoel viel was bij het lezen van problemen bij "het indisch Huis"

http://groups.msn.com/IndischI(...)=4675570344064628883

(linkje naar indisch informatiepunt)

Bepaalde indos'/indischen die pro Hollands waren en nog zijn hebben het altijd over hoe slecht het met indonesie gaat sinds de nederlanders - hun grote voorbeelden - daaruit vertroken waren. En vergeet ook niet de corruptie - oneigenlijk gebruik van gelden in dit land

Men vergeet wel eens dat het indonesische archipel zich uitstrekt van IJsland tot Turkije en met zoveel etnische bevolkingsgroepen en meer dan 600/700 talen, zodat een babylonische spraakverwarring wel voor de hand ligt

Maar met gelden van het Gebaar een indisch huisje regeren en beheren (en met de talen petjok en nederlands) valt diezelfde luitjes blijkbaar te zwaar af.

Dat huisje was opgericht ter behoud van de indische cultuur, en wat die nu wel cultuur behelst moet na het slechte financiele beheer velen nu wel duidelijk zijn.

Ed Vos

Sweet young thing

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Sapolidi schreef

Je kunt beter proberen de zaak bij elkaar te houden dan constant conflicten te zoeken Zieleffe. En uit al je postings die ik gelezen heb komt er telkens maar één schuldige uit, de allochtoon.
Emoticon: Sadley

Het is weer zo ver de linkse aanhang demoniseerd, en beschuldig de mensen die een werkelijk verhaal hebben,mensen beschuldigen van tegen wie te zijn.
Weer als van oudst de beschuldigingen leggen op alles wat riekt naar oneerlijk gedrag.
Hoe kunt u mij beschuldigen dat ik alles wat allochtoon is word beschuldigd, hen de schuld te geven.
Wat maak je me nou weer heb ik dit in mijn betoog ooit gesuggereerd!
Ik kwam zelfs op voor Ayaan Hirsi Magan, ook allochtoon. dus hoe kan u dit beweren.
Ik ben voor de goede allochtoon en hebt die in mijn kenniskring.
Maar dat hoef ik eigenlijk niet te verantwoorden aan u.
U loopt met oog en oor kleppen op, en wilt graag horen wat voor u erg aanspreekt.
Het ideologiseren van een samenleving die stuk loopt op tweedeling zaaien.
Wat betreft die zaak in Antwerpen is zo duidelijk als wat, maar ze hebben mensen zo als u nodig, om dit middel aan te grijpen, om de rechtsen in een hoek te duwen.
Hoe racistisch is iemand die een kindje van eigen ras doodschiet? Ik denk dat hij gewoon in de war was en racisme als excuus voor zijn misdadig gedrag aanhaalt. Hij is slachtoffer/samen met de vermoorden van de krankzinnige multicul ideologie die door linkse intellectuelen ons wordt aangepraat.
Dat zeg ik niet alleen heel veel meer mensen zijn dat bewust anders hadden ze niet zo massaal Pim Fortuyn postum gekozen, nog geen 2 jaar geleden.
Dit soort "intellectuelen" noemt zich sociaal, ze maken misbruik van deze situatie.
Hoe menselijk en hoe sociaal deze types zijn wordt deze dagen opnieuw duidelijk.
Het is een modieus argumenterende, opportunistische, ID.
Dit was het dan sorry ik moest mij even verdedigen want er werd iets op mijn conto gezet dat niet zo is.
“Allochtonen”, (een rot woord) zij die er iets van willen maken zijn welkom, er is nog veel te doen hiero?
En trouwens dit is een Indahnesia site dus binnenlandse problemen, horen eigenlijk hier niet thuis dus gaan wij het hebben over het indisch Huis" daar had ik in mijn verhaal ergens nog wel over gehad en dat aan gekaart maar niemand reageerde toen. Emoticon: Red face

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 14-05-2006 13:35 zieleffe wrote:
Sapolidi schreef

Hoe kunt u mij beschuldigen dat ik alles wat allochtoon is word beschuldigd, hen de schuld te geven.
Wat maak je me nou weer heb ik dit in mijn betoog ooit gesuggereerd!
Ik kwam zelfs op voor Ayaan Hirsi Magan, ook allochtoon. dus hoe kan u dit beweren.
Ik ben voor de goede allochtoon en hebt die in mijn kenniskring.
Maar dat hoef ik eigenlijk niet te verantwoorden aan u.
Emoticon: Red face

Je bent een grappenmaker Zieleffe. Nogal wiedes dat je het opneemt voor die Hirshi Ali. Dat is toch die moslima die als een dolgedraaide stier, in dit geval koe, tekeer gaat tegen alles wat met de islam te maken heeft? Zo'n figuur past natuurlijk goed in jouw straatje.
Emoticon: Bye bye

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

Hoe racistisch is iemand die een kindje van eigen ras doodschiet? Ik denk dat hij gewoon in de war was en racisme als excuus voor zijn misdadig gedrag aanhaalt . Hij is slachtoffer/samen met de vermoorden van de krankzinnige multicul ideologie die door linkse intellectuelen ons wordt aangepraat.
Dat zeg ik niet alleen heel veel meer mensen zijn dat bewust anders hadden ze niet zo massaal Pim Fortuyn postum gekozen, nog geen 2 jaar geleden.
Emoticon: Red face

Nou bak je ze wel erg bruin Zieleffe. Dat kindje was toevallig in gezelschap van haar zwarte aupair en werd meteen ook maar overhoop geschoten.
Racistische moordenaars bestaan in jouw ogen niet, ze zijn slechts in de war.
Hoe kom je trouwens aan die informatie of is dit weer uit je rechtse duim gezogen.
En al die Nederlanders die postuum op Fortuyn hebben gestemd zijn inderdaad allemaal in de war. Stemmen op een dode. Dat vind ik pas humor.
Zijn nazaten zijn inderdaad in de regering gekomen. Heeft nog geen jaar geduurd, dacht ik. Toen lagen ze onderling vechtend al weer op straat. Emoticon: Bye bye

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

En trouwens dit is een Indahnesia site dus binnenlandse problemen, horen eigenlijk hier niet thuis dus gaan wij het hebben over het indisch Huis"

Je bent een hele slechte lezer want dit topic heet "Andere praat". En volgens de moderator houdt dit in: "Ook Nederlanders hebben wel eens wat anders te bespreken. Dat kan hier uiteraard zonder problemen" Emoticon: Yeah right! .

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

Sapolidi schreef

...
Emoticon: Sadley

En trouwens dit is een Indahnesia site dus binnenlandse problemen, horen eigenlijk hier niet thuis dus gaan wij het hebben over het indisch Huis" daar had ik in mijn verhaal ergens nog wel over gehad en dat aan gekaart maar niemand reageerde toen. Emoticon: Red face

He Zieleffe

Indisch huis, waar staat jouw verhaal. en waarom is het Indisch Huis een buitenlands probleem?

Indische mensen zijn gewoon nederlanders, worden wellicht door het CBS westerse allochtonen genoemd, maar het blijven nederlanders, met een NEDERLANDSE CULTUUR met inlandse (indonesische) invloeden.
Hetzelfde als het Amsterdams Concertgebouworkest (een gemeleerd gezelschap overigens) muzikale stukken speelt van Brahms, Haydn, Bizet en andere buitenlandse componisten.

Is dat orkest vanwege die redenen opeens half-duitsgeworden, oostenrijks, frans of wat dan ook ???
Voel je 'm?

Niks aparts, niks bijzonders. Niks niente.
Geen (apart ) volk, ,geen eigen cultuur zoals marokkanen, turken en liegende somaliers

Hetzij dan dat men - zoals de molukkers - niet genoeg kracht zette bij het halen van hun rechten .

En wat zijn goeie en wat zijn slechte allochtonen: een jokkende, frauderende allochtoon die om ekonomische redenen asiel vraagt in nederland en na het verkrijgen daarvan zich tot parlementarier heeft opgewerkt.

Is dat een goeie allochtoon? Blijkbaar wel, want die wil tenminste werken, en de andere allochtonen willen dat helemaal niet, die willen alleen maar een uitkerinkje trekken

Vertel!

Ed

Sweet young thing

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ed Vos Schreef

He Zieleffe

Indisch huis, waar staat jouw verhaal. en waarom is het Indisch Huis een buitenlands probleem?

Heb ik dat gesuggereerd, ik had het over het andere verhaal dat het niet thuis hoorde op deze site dus waarop je dat uit hebt begrepen begrijp ik niet.
Ik ben het aan het zoeken het is geplaatst bij die site van MSN groep ben de naam kwijt waarop u ook verhalen heeft geplaatst
Het ging ook over het gebaar dat er geen collectieve inspanningen gepleegd werden door Indo’s.
Waarop ik ook een link naar het Indisch huis had gelegd.
Niet boos worden want door je emoties lees je niet meer wat er geschreven is.
Sorry Ed ik zal verder zoeken als je mij de gelegeheid geeft ook je verhaal nog niet goed gelezen dus even dit recht zetten dan kom ik er op terug. Emoticon: Shut up!

maseddi
User
User icon of maseddi
spacer line

On 14-05-2006 15:34 zieleffe wrote:
Ed Vos Schreef

...

Heb ik dat gesuggereerd, ik had het over het andere verhaal dat het niet thuis hoorde op deze site dus waarop je dat uit hebt begrepen begrijp ik niet.
Ik ben het aan het zoeken het is geplaatst bij die site van MSN groep ben de naam kwijt waarop u ook verhalen heeft geplaatst
Het ging ook over het gebaar dat er geen collectieve inspanningen gepleegd werden door Indo’s.
Waarop ik ook een link naar het Indisch huis had gelegd.
Niet boos worden want door je emoties lees je niet meer wat er geschreven is.
Sorry Ed ik zal verder zoeken als je mij de gelegeheid geeft ook je verhaal nog niet goed gelezen dus even dit recht zetten dan kom ik er op terug. Emoticon: Shut up!

He Ziel je schreef toch

"...En trouwens dit is een Indahnesia site dus binnenlandse problemen, horen eigenlijk hier niet thuis dus gaan wij het hebben over het indisch Huis" .."

Is het Indisch huis opeens een indonesisch probleem geworden?

Hoe moet ik dat zien?

Ed Vos

Sweet young thing

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,240,767 topic views - 234,423 posts - 13,692 topics - 25,271 members - last post @ 22-10-2019 18:33 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,716,221 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com